Влизане в сервизен режим при рязко ускорение

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
BeckoTDI
Мнения: 1486
Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
Двигател: BPE-ABK-AAZ
Местоположение: София

Влизане в сервизен режим при рязко ускорение

Мнениеот BeckoTDI » Сря 09 апр 2008 2:42


Поне аз така си го обяснявам написаното в заглавието. Ето и описанието на 'проблема', пиша го в кавички понеже не знам дали е проблем или е нормално.
Става въпрос за това, че при рязко ускорение на 1-ва и 2-ра няма проблем, но когато включа 3-та оборотите не са тези който трябва да са, някъде под 2000 падат и колата просто не ускорява, все едно забива. Може това да се получава и в следствие на неправилно каране от моя страна, защото някой път не го прави това и като сменя оборотите са си над 2000 турбу мурбу всичко е ток и жица и колата продължава да ускорява стабилно! Сменям от 2-ра на 3-та при ~4000.




Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Мнениеот GodLike » Сря 09 апр 2008 8:45





Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта