PL/KR в Голф 3

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Stranger
Мнения: 165
Регистриран на: Чет 07 апр 2005 16:23
Автомобил: Astra GSi V6
Двигател: X30XE
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Stranger » Сря 09 апр 2008 11:58


Kozunak написа:Колко пари ти е казал?Ми маските са еднакви, едната само е с 2 перки, другата е с 1.Но като размери и тн са еднакви.Мисълта ми е, че едва ли ше е проблем да й се сложи на тая с една перка, голям радиатор.


А има ли разлика между маската за малък радиатор и маската за голям...Каза ми 370 лв за маската с радиатора, което е нечовешката сума, при положение че чисто нов радиатор - датски е 136лв...маската едва ли е 250 втора ръка...деа и мародерите са по тия морги...




Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Сря 09 апр 2008 12:17


не са еднакви маските колега, има четири вида маски за Г3

1 - за Г3 ГТИ с климатик - с две перки е
2 - за Г3 ТДИ с климатик - и тя е с две перки, но имат разлика
3 - за 1,8 моно и за някои модели 1,6
4- за 1,4 и за някои модели 1,6

аз в чудо се видях докато си намеря маска, имаше един каталог внета, сега ще ти го потърся

ПС иначе може да си сложиш и по-голям радиатор като разпробиеш/поизрежеш твойта си маска
ПС2 ми то КР фабрично май си е със малък радиатор :roll: ама не съм 100% сигурен някой друг да потвърди


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Сря 09 апр 2008 12:29


Да да 500 лева струва.Бати тъпаците....втора употреба маска е от сорта на 100-120лв...иначе колегата е прав.Имат няколко разновидности но аз казах 2 вида щот тва са големите разлики.Иначе другите могат да се преправят.Ама перка трудно се слага.Примерно на дизеловите разликата е незначителна и се оправя с две дистанциращи втулки.Аз в момента съм с дизелова....няма никакви проблеми....малко са кът обаче втора употреба щот са крехки и при удари се чупят мноу лесно.


Потребителски аватар
Stranger
Мнения: 165
Регистриран на: Чет 07 апр 2005 16:23
Автомобил: Astra GSi V6
Двигател: X30XE
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Stranger » Сря 09 апр 2008 13:54


При всичките видове маски ли перката е отзад ( откъм мотора )...уффф ебати тегавата история...да беше опел, дося да съм го сглобил 3 пъти тоя радиатор :lol: Моя голф е без клима и май засега така ще стои...като се върна в СФ , ще снимам подробно маската и радиатора и ще сложа снимки да ме упътите, че не ми се дават пари за части, които няма да станат


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Сря 09 апр 2008 14:24


Да отзад са сичките.Не са кат на опел. :lol:Всъщност не виждам кво трябва да купуваш.Голям радиатор освен ако нямаш.И малко преправяне на маската и с една перка ше го охлаждаш....


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Сря 09 апр 2008 14:30


Прав е козунака, ако няма да му слагаш клима, вобще не ти трябват две перки, може и само със преправяне да минеш, еветруално радиатор


Потребителски аватар
Stranger
Мнения: 165
Регистриран на: Чет 07 апр 2005 16:23
Автомобил: Astra GSi V6
Двигател: X30XE
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Stranger » Пет 02 май 2008 14:42


влезна мотора, двуцевката след колектора я натикахме с 300 зора...На самият мотор, накачулихме водна помпа, алтернатор и хидравликата от 1.8 от Г3-то, обаче се появи друг проблем...ремъците на алтернатора, водната помпа и хидравликата стоят накриво!Шайбата на коляновият вал идва някак си по изнесена навън и/или алтернаторът водната помпа и хидравликата идват по навътре...с две думи ролките на кол. вал и на алтернатора не стоят в една вертикална равнина ( както трябва да е ) и мотора къса ремъците като поработи повече...Чудя се на какво се дължи това!!!! някой ако има идея нека сподели моля, защото вече ми се скъсаха нервите...постоянно изникват разни дреболии и тъпотии и ми писва...чудя се има ли някакви други ролки които да купя за да се оправи това разминаване или нещо друго трябва да се направи...мислех си да направя фланци за ролките на алтернатора и водната помпа , така че да застанат на нивото на тази на коляновият вал...алтернатора и водната помпа от Г2-то немога да ги сложа щото са различни и тогава немога да си монтирам хидравликата....давайте акъл!


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Пет 02 май 2008 17:10


незнам колега дали ще можеш да ги докараш в съосие, така както са ти от двата мотора, евентуално КР-ска серво помпа ти решава праблема, или някой стругар да ти направи "къстъм" фланци :roll:

ПС не се отказвай сега колека, то ако беше лесно всеки щеше да го направи, във малките дреболийки отиват най много нерви, случвало ми се е едно болтче да ме тормози цял ден :lol:
ПС2 пусни една снимчица


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пет 02 май 2008 17:16


Stranger написа:...ремъците на алтернатора, водната помпа и хидравликата стоят накриво!Шайбата на коляновият вал идва някак си по изнесена навън и/или алтернаторът водната помпа и хидравликата идват по навътре...с две думи ролките на кол. вал и на алтернатора не стоят в една вертикална равнина...

Това са обичайните проблеми при подобна трансплантация...мисля, че за алтернатора и водната помпа имаше различни шайби - трябва само да уцелиш точно каквито ти трябват, но за хидравликата нямам идея...


G60

Мнениеот G60 » Пет 02 май 2008 17:27


Ако още не си си купил перките за охлаждане на радиатора тук при нас в моргата ламарината с двете перки струва към 60-на лева :wink:


Потребителски аватар
Stranger
Мнения: 165
Регистриран на: Чет 07 апр 2005 16:23
Автомобил: Astra GSi V6
Двигател: X30XE
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Stranger » Пет 02 май 2008 18:09


днеска цял ден търсих ролки и всичките които видях не вършеха работа...май ще се прибягва до варианта с фланците...иначе си купих нова маска с голям радиатор от Г3 АБФ, и с един колега се разбрахме да ми прати перките към нея...предполагам че след празниците ще са при мен...ако не ги получа ще се обърна към теб колега Г60...благодаря за съдействието...надявам се да няма повече досадни дреболий и скоро да го извадя по улиците :)

П.П. интересното е, че никой опел досега не ми е създавал толкова много главоболия... :insane


Потребителски аватар
Stranger
Мнения: 165
Регистриран на: Чет 07 апр 2005 16:23
Автомобил: Astra GSi V6
Двигател: X30XE
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Stranger » Пон 05 май 2008 11:18


един малко офф топик въпрос:

Радиаторчето на парното на Г2 и на Г3 еднакви ли са и на Г3-то къде стои?Зад таблото ли?


Потребителски аватар
Znajko
Мнения: 354
Регистриран на: Чет 17 апр 2008 10:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

ре

Мнениеот Znajko » Вто 06 май 2008 22:06


Фарове с лупа без "Ангелски очи" може да си вземеш за Голф 4 и с прогаждане стават за Г3


Потребителски аватар
Stranger
Мнения: 165
Регистриран на: Чет 07 апр 2005 16:23
Автомобил: Astra GSi V6
Двигател: X30XE
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Stranger » Сря 14 май 2008 10:27


Проекта е завършен, от снощи голфчето бръмчи мъжки по улиците...ето една снимка от по рано:) скоро ще пусна и по подробни снимки
Изображение


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 14 май 2008 10:29


Какво е това от дясно на двигателя .. ?!?!?!?! :shock :shock :shock :shock



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта