Така е, но до колкото аз разбирам от по горните постове все пак имаш такова копче, което в момета не функционира, а на предната кола си нямал и като завартиш копчето до край ти затваря клапата да не влиза въдух от вън.
Аз нямам такова копче. Само като завартя врътката на 0 тогава ми затваря клапата на въздуха и перката не се върти. Възможно ли е да си сложа такова копче и каква е процедурата по поставянето му.
Циркулацията на въздуха в купето Голф 3
- Adnan
- Мнения: 3536
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
С копче работата ми се вижда по следния начин:
- Отачаш жилото което е вързано към врътката;
- Трябва някой механизъм който да прави същото движение което сега в момента прави врътката. Т.е. да издърва и да връща жилото.
- Всичко това в таблото с кабели прокарани от акумулатора с реле задължително.
Аз така си ги представям нещата.
Успех
- Отачаш жилото което е вързано към врътката;
- Трябва някой механизъм който да прави същото движение което сега в момента прави врътката. Т.е. да издърва и да връща жилото.
- Всичко това в таблото с кабели прокарани от акумулатора с реле задължително.
Аз така си ги представям нещата.
Успех
- koziak
- Мнения: 348
- Регистриран на: Пет 27 окт 2006 22:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
http://i.data.bg/08/04/10/898971.jpg
Eто на тази снимка се вижда въпросното маркуче.То е точно между тези двата на парното.
Eто на тази снимка се вижда въпросното маркуче.То е точно между тези двата на парното.
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: Чет 09 мар 2006 20:54
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AEA
- Местоположение: Пловдив
Затварянето на клапата за въздух от вън при мен е с електрическо моторче,което задвижва една рейка,а тя затваря клапата.Намира се точно под филтъра за приток на външен въздух.Механизмът се задейства с това копче,за което пишете тук.Много често рейката се чупи,защото е пластмасова и тогава моторчето не може да се изключи и бръмчи постоянно.Много е неприятно,защото има и механизъм за автоматично затваряне (без да се натиска копчето),но не знам кога точно се задейства.Такава рейка май не е лесно да се намери,особено,ако климатикът е поставян допълнително.Затова съм му отрязал жиците (на моторчето),както може би са направили и други собственици на Голф 3.Ако не чуваш постоянно бръмчене,значи и при теб моторчето е изолирано.
- moni.sim 1,6
- Мнения: 50
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 20:36
- Автомобил: Audi A4
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Тетевен
Имах такъв проблем и се оправи сравнително лесно,но изисква голяма търпениеAdnan написа:Басии и темата изрових![]()
![]()
https://www.vwclub.bg/forum/viewtop ... f389cd2620
но и тука няма решение на проблема дано от 2006 се е намерил някой който е решил проблема и сподели малко повече



Сори! Не видях,че е с копче,но дано да съм бил полезен на някой колега!
- Adnan
- Мнения: 3536
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Вчера наново разгледай всичките маркучи за съответната система. Има една хватка в която влизат няколко маркуча зад релето на климата ( или някъде там ). И от него излизат 2 броя маркучи. Проследин единия отиваше някъде по мотора. Другия ми се изгуби някъде в кабелаците от погледа.
И както ги разплетох се оказа, че не влиза никаде изкубнах го вкарах го на мястото където беше показал колегата с снимката и за сега е ок.
Не успях да обястня точно но ако някой има проблем с намирането нека пише ще направя снимка с телефона.
И както ги разплетох се оказа, че не влиза никаде изкубнах го вкарах го на мястото където беше показал колегата с снимката и за сега е ок.
Не успях да обястня точно но ако някой има проблем с намирането нека пише ще направя снимка с телефона.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 43 госта