Циркулацията на въздуха в купето Голф 3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
wachman
Мнения: 62
Регистриран на: Пет 30 ное 2007 18:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот wachman » Сря 09 апр 2008 14:33


Така е, но до колкото аз разбирам от по горните постове все пак имаш такова копче, което в момета не функционира, а на предната кола си нямал и като завартиш копчето до край ти затваря клапата да не влиза въдух от вън.
Аз нямам такова копче. Само като завартя врътката на 0 тогава ми затваря клапата на въздуха и перката не се върти. Възможно ли е да си сложа такова копче и каква е процедурата по поставянето му.




Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Сря 09 апр 2008 14:42


С копче работата ми се вижда по следния начин:
- Отачаш жилото което е вързано към врътката;
- Трябва някой механизъм който да прави същото движение което сега в момента прави врътката. Т.е. да издърва и да връща жилото.
- Всичко това в таблото с кабели прокарани от акумулатора с реле задължително.

Аз така си ги представям нещата.

Успех


Потребителски аватар
wachman
Мнения: 62
Регистриран на: Пет 30 ное 2007 18:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот wachman » Сря 09 апр 2008 14:52


А дали някой не го е правил вече това и да каже как точно требе да стане, защото не ми се експирентира много много. Не мога да си позволя да остана без кола (работа). Трябва като се хвана да я разглобявам да я сглобя пак на същия ден.


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Чет 10 апр 2008 8:17


:arrow: Колега дали имаше възможност да снимаш вакумните маркучета :roll:


Потребителски аватар
koziak
Мнения: 348
Регистриран на: Пет 27 окт 2006 22:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот koziak » Чет 10 апр 2008 17:32


http://i.data.bg/08/04/10/898971.jpg

Eто на тази снимка се вижда въпросното маркуче.То е точно между тези двата на парното.


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Пет 11 апр 2008 7:47


koziak написа:Eто на тази снимка се вижда въпросното маркуче.То е точно между тези двата на парното.


Изображение

Аз точно това маркуче го нямам, значи работата е нещо с електрически мотор. Само да не се окаже, че моторчето е вътре в парно инсталацията. Там какво се стига не е истина :(


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Нед 13 апр 2008 13:40


:arrow: :roll:


dimitars
Мнения: 282
Регистриран на: Чет 09 мар 2006 20:54
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEA
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dimitars » Нед 13 апр 2008 17:59


Затварянето на клапата за въздух от вън при мен е с електрическо моторче,което задвижва една рейка,а тя затваря клапата.Намира се точно под филтъра за приток на външен въздух.Механизмът се задейства с това копче,за което пишете тук.Много често рейката се чупи,защото е пластмасова и тогава моторчето не може да се изключи и бръмчи постоянно.Много е неприятно,защото има и механизъм за автоматично затваряне (без да се натиска копчето),но не знам кога точно се задейства.Такава рейка май не е лесно да се намери,особено,ако климатикът е поставян допълнително.Затова съм му отрязал жиците (на моторчето),както може би са направили и други собственици на Голф 3.Ако не чуваш постоянно бръмчене,значи и при теб моторчето е изолирано.


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Пон 14 апр 2008 9:21


Значи там е проблема някъде под филтъра на купето.
А дали е на видно място моторчето или рейката която споменаваш ?
Трябва ли освен филтъра да се махна ( разглобя ) нещо друго ?


Потребителски аватар
moni.sim 1,6
Мнения: 50
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 20:36
Автомобил: Audi A4
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Тетевен

Мнениеот moni.sim 1,6 » Пон 14 апр 2008 22:55


Adnan написа:Басии и темата изрових :shock :shock
https://www.vwclub.bg/forum/viewtop ... f389cd2620

но и тука няма решение на проблема дано от 2006 се е намерил някой който е решил проблема и сподели малко повече :roll:
Имах такъв проблем и се оправи сравнително лесно,но изисква голяма търпение :) Проблема е че пластмасовите опори на които се закопчават жилата при врътките на парното с времето стареят и се чупят.Жилата които управляват клапите на парното започват да се движат заедно със външната им обковка и дефакто не се движат и не отварят и затварят съответната клапа на парното.Аз си го оправих със така наречените :) свински опашки,като поставих жилата на точните им предишни позиции и силно пристягане на външната част на жилото към съответното му легло!Дано съм бил достатъчно ясен,вече половин година нямам никакви ядове,но пак казвам че си е доста бъзикня,защото е доста тесничко мястото където се прави интервенцията! :D
Сори! Не видях,че е с копче,но дано да съм бил полезен на някой колега!


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Вто 15 апр 2008 7:51


Вчера наново разгледай всичките маркучи за съответната система. Има една хватка в която влизат няколко маркуча зад релето на климата ( или някъде там ). И от него излизат 2 броя маркучи. Проследин единия отиваше някъде по мотора. Другия ми се изгуби някъде в кабелаците от погледа.
И както ги разплетох се оказа, че не влиза никаде изкубнах го вкарах го на мястото където беше показал колегата с снимката и за сега е ок.
Не успях да обястня точно но ако някой има проблем с намирането нека пише ще направя снимка с телефона.


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Чет 17 апр 2008 7:04


Благодаря на всички от темата - вече и моята клапа работи - голям да порасне Никси!
Моят проблем беше чисто механичен - клапата не успяваше да преодолее някакво съпротивление при тръгването нагоре - старост нерадост :D - добичето е на почти 20г.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 43 госта