Двигател АЕЕ-гасне при пуснат климатик-РЕШЕНО

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Вто 08 апр 2008 22:42


Оставаше да го бях и прочел :oops:


Ами трябва си според мен някаква доработка и побългаряване - явно не му стига мощността по някаква причина.
Знам за случай на вектра и слагат така климатик и си играли да правят нещо в момента в който цъкнеш копчето моментално се задейства някакъв механизъм който механично качва оборотите с поне 200 :roll:




Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 646
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Prodriver » Сря 09 апр 2008 8:43


Аз съм със същия мотор АЕЕ и мойте обороти са към 850-900.И аз съм чувал, че трябва да са към 650,но като купих колата си бяха толкова,миналата година като сменях дросела ми го адаптираха пак на толкова.Като пусна климата ми се качват съвсем малко.


Потребителски аватар
Joro_Markov
Мнения: 107
Регистриран на: Сря 28 юли 2004 13:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Joro_Markov » Сря 09 апр 2008 14:36


Имах същата кола, същия мотор и проблем с климатика (Диавиа). Едно лято карах така - гаснеше когато си искаше, много неприятна работа. Закарах я в сервиз на Бош в Пловдив, споменах им проблема и на шега и на майтап - оправиха я! Вдигнаха и оборотите, заработи на 800-830об.мин., махнах и катализатора и колата заспа. Така 4 години до продажбата и. Само профилактика на климатика съм правил. :D
При включването на климата се усещаше едно леко придърпване, но за секунда!


Потребителски аватар
seikon
Мнения: 80
Регистриран на: Нед 04 мар 2007 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот seikon » Сря 09 апр 2008 15:12


Аз съм със същия мотор и пак с допълнително слаган от жабарите климатик. Обаче забелязвам, че в момента на включването щраква бобината и в същия момент ги вдига от 650 на 900. Климатика е Seiko-seki. Въпреки че на всякъде пише 650 оборота аз мисля тая седмица да си опъна малко жилото на газта на около 750 да ми е на тихи. Не е много добре с тия обороти и включени консуматори просто наистина че малко падът и тогава се стабилизирва работата. Ако има някой така направил нека сподели май сме много с тоя мотор!


Потребителски аватар
titi7707
Мнения: 2482
Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABS 1993
Местоположение: Плевен

Мнениеот titi7707 » Сря 09 апр 2008 20:33


колеги и аз го имах този проблем но на 1,8 ABS! проблема се оправя лесно понеже е слаган допълнително климатика просто трябва да се пусне един плюс към някой от пиновете на компа и нещата се оправят!когато този плюс не е пуснат компа неможе да разбере че е включен климатика и при включване на климата първоначално натоварванете е голямо и електрониката неможе да реагира толкова бързо и колата гасне!има тема потърси с търсачката! на моя двигател пина на компа беше 34 или 35!


ikonoma
Мнения: 420
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот ikonoma » Сря 09 апр 2008 21:02


Точно това е отговора и според мен.
Компютъра трябва да получава сигнал за включен климатик и да пришпорва празния ход. Има си определен пин за това.


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Сря 09 апр 2008 21:33


Опъването на жилото и аз съм го мислил,но може би така ще се шашка компа,защото колата няма да има празен ход или греша?.За плюса четох темата,но от тоци не разбирам.Мисля си,че тези от Diavia би трябвало да знаят за това.Все пак,ако някой от София го е правил и удари едно рамо ще има бири.Днес забелязах,че когато е студено времето и съм пуснал климатика колата се одържа и малко преди да загасне си вдига оборотите и не гасне.През лятото гасне по-често.

Последна промяна от Каспър на Сря 09 апр 2008 21:47, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Сря 09 апр 2008 21:45


seikon написа:Аз съм със същия мотор и пак с допълнително слаган от жабарите климатик. Обаче забелязвам, че в момента на включването щраква бобината и в същия момент ги вдига от 650 на 900. Климатика е Seiko-seki. Въпреки че на всякъде пише 650 оборота аз мисля тая седмица да си опъна малко жилото на газта на около 750 да ми е на тихи. Не е много добре с тия обороти и включени консуматори просто наистина че малко падът и тогава се стабилизирва работата. Ако има някой така направил нека сподели май сме много с тоя мотор!


Колега от 650 не падат ли до 500 преди да се вдигнат?
При мен е така:работи на 650 об.;включва климата падат за секунда на 480-520 и после се вдигат до 900.Този спад при топло време е между 380-400 и тогава колата угасва.Тоест компа се усеща да вдигне оборотите,но със секунда закъснение.При слизането от 900 падат до 550-600 и се стабилизират пак на 650.


Потребителски аватар
ivo8181
Мнения: 556
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 16:51
Автомобил: MK 4 GTI
Двигател: 1.8 TURBO
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ivo8181 » Сря 09 апр 2008 23:14


Напьлно нормални са 650 оборота за този двигател :!:


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13551
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Чет 10 апр 2008 18:30


ivo8181 написа:Напьлно нормални са 650 оборота за този двигател :!:


Абе нормално нормално - това и аз го знам, ама след прословутата одисея по адаптация на дроселовата клапа сега са 870-900 об :shock . Вече 3 месеца е така.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот Bai Sando » Чет 10 апр 2008 20:28


Преди 4 дни смениха и моя дросел със всичките му там центровки и адаптации причината всеки със АЕЕ я знае та оборотите и преди и сега си ги лепи на 850 и не мърда тва нормално ли е щото гледам че ваще държат на на 650?


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Чет 10 апр 2008 21:40


SANDO 1 написа:Преди 4 дни смениха и моя дросел със всичките му там центровки и адаптации причината всеки със АЕЕ я знае та оборотите и преди и сега си ги лепи на 850 и не мърда тва нормално ли е щото гледам че ваще държат на на 650?


Не е нормално.След адаптацията оборотите трябва да са 650.

Прочетох тази тема за плюса към 35ти пин на компа:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... EA&start=0
Не намерих зелената букса за която се споменава в темата.,но си мисля,че има пуснат плюс към компа,защото той вдига оборотите до 900 макар и със секунда закъснение.


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Нед 13 апр 2008 19:27


Хайде нека колегите с този двигател и клима кажат как е при тях. :roll:


dimitars
Мнения: 282
Регистриран на: Чет 09 мар 2006 20:54
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEA
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dimitars » Нед 13 апр 2008 19:55


Проверете си дали всичко по високоволтовата част е на 6 - имам предвид свещи,кабели дистибуторна капачка и палец.Осбено,ако сте на газ.Много е чувстителна колата тогава при такива проблеми. И не се забелязват на бензин,което ви кара да си мислите,че проблемът е в газовата уредба.


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Съб 19 апр 2008 12:12


Хайде колеги с АЕЕ как е при вас,не се стесняваите :lol:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта