



Аудито, което горя пред блока ми днес :(
- Vorsprung durch technik
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 29 яну 2007 13:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- galaboff
- Мнения: 426
- Регистриран на: Пет 03 ное 2006 20:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
hooligans написа:......а и тия алдита мнооу горят бре , преди седмица на македония едно беше изгорело целото
Това на Македония май беше хлОпел...
Иначе като пипа куцо, кьораво и сакато по ел. системите на колите ни - така ще е... най-обичам снадка на 2 жици, "изолирана" със скоч лепенка... Пълно е и с газаджии-менте....
Това е ужасно. На едно приятелче му сменяваха някакви четки на алтернатора на Мерцедес 2004г. и след като го изкара от сервиза и си спря пред заведението му се запали под капака, но се изгаси бързо. Сега е в друг сервиз и първият ще покрива щетите. Не винаги собствниците са виновни, по скора майсторите който са работили по колите.
В един от старите епизоди на топ гиър показаха учудващо проста противопожарна система за кола - значи едно пластмасово или гумено маркуче върви по капака на двигателя и е така прекарано че да минава над всичките важни части, които биха могли да се запалят и е свързано с един стандартен пожарогасител, като цялата система си е под налягане. В момента в който се запали някоя част огъня почва да нагрява маркуча и в един момент го стопява и от там се излива прахта под налягане точно на необходимото място и потушава пожара.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
XpacTa написа:В един от старите епизоди на топ гиър показаха учудващо проста противопожарна система за кола - значи едно пластмасово или гумено маркуче върви по капака на двигателя и е така прекарано че да минава над всичките важни части, които биха могли да се запалят и е свързано с един стандартен пожарогасител, като цялата система си е под налягане. В момента в който се запали някоя част огъня почва да нагрява маркуча и в един момент го стопява и от там се излива прахта под налягане точно на необходимото място и потушава пожара.
да.. и карам малко повече на ръчка.. стопявам тръбата в някоя жега и после чистя пяна

- Kingpin
- Мнения: 2020
- Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Пловдив
golf_1 написа:А другите коли където си минават просто така покрай него, без да спрат и да помогнат няма какво да кажа освен, че това е България все пакНезнам как ще се почустват, ако те са на неговото място...
И с к'во да помогнат? Да се опнат в редичка да го препикаят белкем изгасне ли??? Тя пожарната едвам го изгаси, камо ли тия малки дезодоранти дето ни продават по бензиностанциите.....
- moncho8920
- Мнения: 291
- Регистриран на: Сря 20 фев 2008 1:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 1456
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
- Автомобил: virgine blue B3
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Не е никак за чудене толкова много пластмаса има в тази коли само малко им трябва за да тръгнат . Чичо ми се пенсионира в пътното , бяха им удържали една година по една заплата на всички работници защото беше се запалил валякът
, и беше станал на купчина безобразно желязо. Той до ден днешен се чуди какво толкова е имало да гори по този валяк уж е само желязо 


- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Kingpin написа:Като падне дъждец или стане мега яката жега навън почват да се палят колите с по-слаби и бърникани ел. инсталации... проблема е в собствениците, не в количките (горките)
Не е проблема в това проблема е че карат на газ, и минат на бензин след някои друг месец, а през това време маркучите са се я сцепили я нещо друго масово това се случва, оттам по делкото, колектори и край спасение няма за съжаление!
Кола изгаря за 10 минути след като се запали. Нашите пожарогасителчета дето ни карат да ги носим нищо не могат да направят. Най-много да угасиш шофьора ако са му пламнали дрехите. А пожарникарите гледат не толкова да угасят колата, колкото да не се разпространи огъня.
Колкото до това да спират хората да помагат - по-добре да не се бута човек да гаси когато гори яко, че ако гръмне или дори лумне и него ще го карат в Пирогов. В такива случаи според мен трябва да се извадят пътниците от колата, да се опита да се изгаси, но ако не става всички да бягат по-надалеч.
Колкото до това да спират хората да помагат - по-добре да не се бута човек да гаси когато гори яко, че ако гръмне или дори лумне и него ще го карат в Пирогов. В такива случаи според мен трябва да се извадят пътниците от колата, да се опита да се изгаси, но ако не става всички да бягат по-надалеч.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта