проблем с оборотите ново наблюдение на MAZNIA
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Купих си полото преди двайсетина дена . Още от начало забелязах че не е стабилно много на обороти на празен ход.
Тръгнах да сеприбирам насело , да си го регистрирам . Прибирам се насело (София - Ямбол - 350 км. ) Никакав проблем 150- 160 карам до стара загора , след това стара загора ямбол около 100 км/ч .
Добре , пристигнах , качвам майка ми да се повози , нещо взе да хълца и съвсем да губи обороти . После и взе да гасне и взе и да не пали всеки път ...
Отварям капака , братмистоиотпреде , паля аз .... искри точно под лулата на бобината ....
Оттам с триста и пет зора се дотътрихме при баш майстора по тоците (баща ми)
Гледа шефчето... викаа оооо , ама сваляй я , ти си я намокрил и тя е била пропукана и затова църка , (пропуснах да отбележа че валеше пороен дъжд от софиядо ямбол и в ямбол цопах по локвите ...)
Свалям бобината , хоп в печката , на бавен огън 15 минути , после като поизсъхна я заляхме с епоксидна смола ( 3 лева струва , продава се почти на всяко ОМВ , марката е JIP , и е в две спринцовки такива слепени )
След 5 ми след като я заляхме , монтирам , и о чудо , няма дамръднат оборотите няма нищо .
КОЛЕГИ ПРОВЕРЕТЕ СИ БОБИНИТЕ , АКО ИМАТ ПУКНАТИНИ, МАКАР И МИНИАТюРНИ , ЗАЛИВАЙТЕ СЪС ЕПОКСИДНА СМОЛА !!!!!!!
Тръгнах да сеприбирам насело , да си го регистрирам . Прибирам се насело (София - Ямбол - 350 км. ) Никакав проблем 150- 160 карам до стара загора , след това стара загора ямбол около 100 км/ч .
Добре , пристигнах , качвам майка ми да се повози , нещо взе да хълца и съвсем да губи обороти . После и взе да гасне и взе и да не пали всеки път ...
Отварям капака , братмистоиотпреде , паля аз .... искри точно под лулата на бобината ....
Оттам с триста и пет зора се дотътрихме при баш майстора по тоците (баща ми)
Гледа шефчето... викаа оооо , ама сваляй я , ти си я намокрил и тя е била пропукана и затова църка , (пропуснах да отбележа че валеше пороен дъжд от софиядо ямбол и в ямбол цопах по локвите ...)
Свалям бобината , хоп в печката , на бавен огън 15 минути , после като поизсъхна я заляхме с епоксидна смола ( 3 лева струва , продава се почти на всяко ОМВ , марката е JIP , и е в две спринцовки такива слепени )
След 5 ми след като я заляхме , монтирам , и о чудо , няма дамръднат оборотите няма нищо .
КОЛЕГИ ПРОВЕРЕТЕ СИ БОБИНИТЕ , АКО ИМАТ ПУКНАТИНИ, МАКАР И МИНИАТюРНИ , ЗАЛИВАЙТЕ СЪС ЕПОКСИДНА СМОЛА !!!!!!!
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: Вто 01 май 2007 21:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
freestyler911 написа:Купих си полото преди двайсетина дена . Още от начало забелязах че не е стабилно много на обороти на празен ход.
Тръгнах да сеприбирам насело , да си го регистрирам . Прибирам се насело (София - Ямбол - 350 км. ) Никакав проблем 150- 160 карам до стара загора , след това стара загора ямбол около 100 км/ч .
Добре , пристигнах , качвам майка ми да се повози , нещо взе да хълца и съвсем да губи обороти . После и взе да гасне и взе и да не пали всеки път ...
Отварям капака , братмистоиотпреде , паля аз .... искри точно под лулата на бобината ....
Оттам с триста и пет зора се дотътрихме при баш майстора по тоците (баща ми)
Гледа шефчето... викаа оооо , ама сваляй я , ти си я намокрил и тя е била пропукана и затова църка , (пропуснах да отбележа че валеше пороен дъжд от софиядо ямбол и в ямбол цопах по локвите ...)
Свалям бобината , хоп в печката , на бавен огън 15 минути , после като поизсъхна я заляхме с епоксидна смола ( 3 лева струва , продава се почти на всяко ОМВ , марката е JIP , и е в две спринцовки такива слепени )
След 5 ми след като я заляхме , монтирам , и о чудо , няма дамръднат оборотите няма нищо .
КОЛЕГИ ПРОВЕРЕТЕ СИ БОБИНИТЕ , АКО ИМАТ ПУКНАТИНИ, МАКАР И МИНИАТюРНИ , ЗАЛИВАЙТЕ СЪС ЕПОКСИДНА СМОЛА !!!!!!!
ха ха
яко


Мойта преди 2 часа я завлачих в сервиза за смяна на бобината.
Сега чакам да кажат спецовете резултати от диагностиката.
Сутринта докато си паркирах кротко угасна и после няма палене

Бобината беше изплюла кабела

Надявам се да няма други поразии като е гръмнала и после докато въртях стартера като малоумен

По повод оборотите- до сега си карах и имаха леки колебания, но толкова леки, че оборотомера не ги улавяше явно- само по слух. Дали е било от таз бобина!?
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Никой не може да каже - понякога да, ако избие изведнаж, но аз от както чета форума, а то не е много, не съм срещал такова нещо, като изключим бъзиците - а аз повярвай ми съм спец в тази област. Само леко играене на обороти не е признак на заминаваща си бобина - трябва да имаш прекъсване на двг., което са задълбочава до пълното му отказване, ако не му обърнеш внимание - то се чува и усеща, не го гледай по оборотомера. Това ме навежда на мисълта, че не бобината е първоначалната причина, а може би някоя свещ, или кабел, които нарушават режима й на работа, за да избие. Лично аз не вярвам на теорията с намокрената бобина - корпусът й е - и купето е -, ако не се намокрят изводите, които имат гумени обувки, точно за предпазване.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Anbuch написа:Да-а-а-а бобинките ни ,са "третото" слабо място на половерите ,а и истинските са към 200 лв нови
След въпроса с бензина сега съм се заел с профилактиката на бобината. Започнах от свещите и ститнах до следните теоретични изводи:
1. Няма да си срожа от новите 4 - полюсни Беру, защото само два от електродите им са на 0,8, а другите на 1,2мм /въпреки очакваните икономии от дъговия разряд това товари бобината/
2. Няма да си сложа НГК, защото има разминаване в каталозите за моя двг. /в този на БРИСК ми дават еквивалент БУР5ЕТ, а не БУР6ЕТ - респективно и БРИСК отпада/
3. Спрях се на БОШ - W7LTCR+/сега съм със същите , но без +/, като смятам, че риска за бобината е поносим. На второ място, но с много по - дълъг живот, но и с по - голям риск /все още допустим според мен/ поставям AUTOLITE, с два платинени електрода и ако правилно съм разбрал означение с централен сребърен.
4. Сменям горивния филтър с куча марка за проба /поне няма да е менте/ и чак след това ще пробвам пак с новите горива как ще са оборотите на празен ход и загрял двг. /с термостат улучих, сега следва това/
колега като не ти е изправна дистрибуторната капачка палеца и самото делко кабелите ---то и с 20 полуса да сложиш се тая но за твоята логика мисля че не си прав с това за свещите -- а за играене на обороти при мен се е случвало проблем от износени зъбни колела на ангренажа и самия тои и измества настроиката но това сам го срещал на форд + луфт в делкото
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
maznia написа:колега като не ти е изправна дистрибуторната капачка палеца и самото делко кабелите ---то и с 20 полуса да сложиш се тая но за твоята логика мисля че не си прав с това за свещите -- а за играене на обороти при мен се е случвало проблем от износени зъбни колела на ангренажа и самия тои и измества настроиката но това сам го срещал на форд + луфт в делкото
Ти май ме бъркаш с някой с неизправна капачка. Аз по рано бях писал, че оборотите ми на загрял двг. играят от екобензините и като заредих 98 се оправиха. А за електродите определено най - малко 2 са по - добре от 1 /там е важно да ти бъде 0,8 заводското разстояние м/у тях - ако е по -голямо - тормозиш бобината, това имах предвид/
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
maznia написа:колега като не ти е изправна дистрибуторната капачка палеца и самото делко кабелите ---то и с 20 полуса да сложиш се тая но за твоята логика мисля че не си прав с това за свещите -- а за играене на обороти при мен се е случвало проблем от износени зъбни колела на ангренажа и самия тои и измества настроиката но това сам го срещал на форд + луфт в делкото
Ти май ме бъркаш с някой с неизправна капачка. Аз по рано бях писал, че оборотите ми на загрял двг. играят от екобензините и като заредих 98 се оправиха. А за електродите определено най - малко 2 са по - добре от 1 /там е важно да ти бъде 0,8 заводското разстояние м/у тях и централния - ако е по -голямо - тормозиш бобината, това имах предвид/
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
maslinkov , не дей така да отхвърляш NGK-то заради някакъв тъп каталог на бриск! За разликата между Бур6ет и бур5ет можеш да погледнеш тук:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... gk&start=0 5-чата е без резистор и се препоръчва за двигателите 1043 куб ,а 6-цата за 999 куб. Не веднъж се е случвало и двата двигателя които са коренно различни да ги водят 1.0 куб. За еднополюсни свещи и дума да не става....то на биск са такива ,а за Бош дори и да си вземеш от БГ огиринални с холограмен стикер ,те са турски и порцелана им се напуква и става на кафеви реснички още след 1000 км пробег (просто са произведени в заводите на Бош в Турция).
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... gk&start=0 5-чата е без резистор и се препоръчва за двигателите 1043 куб ,а 6-цата за 999 куб. Не веднъж се е случвало и двата двигателя които са коренно различни да ги водят 1.0 куб. За еднополюсни свещи и дума да не става....то на биск са такива ,а за Бош дори и да си вземеш от БГ огиринални с холограмен стикер ,те са турски и порцелана им се напуква и става на кафеви реснички още след 1000 км пробег (просто са произведени в заводите на Бош в Турция).
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта