Мали са като чета и съм по спокоен че не съм само аз с този проблем...при мене пък е малко по различно...първоначално имаше проблем да задържи оборотите след запалването..пали и гасне пали и гасне...като след суамти мъки запали..върви добре...сменя си на газ...и по някое време в движение изгасне ..пак мъки и отново..ходих на диагностика..казаха че били отишли температурните датчици..сменихме ги..1 ден сичко ок..после пак...ще ходя до няколко дена..и се надявам да минем с почистването само....(ако е това проблема)
А и друго нещо което спомена колегата..ми прави впечатление..след смяната на въздушния и горивния филтър ми върви по лошо колата...
Проблем с оборотите на Голф 3 GTI 115 коня
- gb777
- Мнения: 56
- Регистриран на: Сря 02 авг 2006 6:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Почистването на стъпковото моторче ,не е зле като идея, но при мен не помогна оказа се че нестабилността на оборотите идва от неточно настроено предварение (колата ми е с газова ) след точна настройка на принципа на пробата
не съм имал клатене на оборотите 1 година нито на бензин нито на газ
дано да съм бил полезен.


DJ_Zenith написа:Здравейте приятели, значи вчера ходих до сервиза на VW в Благоевград на диагностика и те ми казаха, че сондата е за смяна и проблема не бил в стъпковия мотор. Смениха сондата и сега когато я запаля сутрин няма никакви проблеми с оборотите, но когато я карам и натискам съединителя пак падат, но вече не толкова и не гасне. Най-вероятно проблема е както вие казвате, но нали не съм много вещ и не съм пипал нищо смятайки, че там си разбират от работата, но... Сега ще ида на друго място да видим какво ще излезе!
Да попитам само, съединителя не ти ли е за змяна вече, защото като казваш при превключване на скорости ти се появява този проблем.
При мен поне беше това.
Oxyde написа:Мали са като чета и съм по спокоен че не съм само аз с този проблем...при мене пък е малко по различно...първоначално имаше проблем да задържи оборотите след запалването..пали и гасне пали и гасне...като след суамти мъки запали..върви добре...сменя си на газ...и по някое време в движение изгасне ..пак мъки и отново..ходих на диагностика..казаха че били отишли температурните датчици..сменихме ги..1 ден сичко ок..после пак...ще ходя до няколко дена..и се надявам да минем с почистването само....(ако е това проблема)
А и друго нещо което спомена колегата..ми прави впечатление..след смяната на въздушния и горивния филтър ми върви по лошо колата...
Я кажи ти реши ли си проблема с това палене.
Аз съм с Венто 1.6 и ми разправят най-различни теории, като основната е че е от ключа (който леко съм поучукал) и има чип който най-вероятно не прави добра връзка вече и не дава на колата да пали понякога????
смяната му е 100лв и не ми се прави подобен опит
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пон 07 май 2007 19:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
stan40 написа:DJ_Zenith написа:Здравейте приятели, значи вчера ходих до сервиза на VW в Благоевград на диагностика и те ми казаха, че сондата е за смяна и проблема не бил в стъпковия мотор. Смениха сондата и сега когато я запаля сутрин няма никакви проблеми с оборотите, но когато я карам и натискам съединителя пак падат, но вече не толкова и не гасне. Най-вероятно проблема е както вие казвате, но нали не съм много вещ и не съм пипал нищо смятайки, че там си разбират от работата, но... Сега ще ида на друго място да видим какво ще излезе!
Да попитам само, съединителя не ти ли е за змяна вече, защото като казваш при превключване на скорости ти се появява този проблем.
При мен поне беше това.
Колега не е от съединителя има още живот в него. Проблема с оборотите (поне засега) го няма. Обаче се появи друг проблем - на моменти както си върви добре и изведнъж губи мощност все едно че дави даже не може да се изфорсира хубаво. Забелязах, че когато е студена върви добре, но когато позагрее и не ще. Един майстор ми каза, че катализатора е за смяна. Махнахме катализатора (беше много запушен) и за известно време всичко беше ОК вървеше супер и от скоро пак на моменти не ще да върви - давам и газ обаче няма мощност, а на моменти всичко е ОК. От какво е незнам вече, сменил съм и въздушния, и горивния филтър наскоро. Моля ви помагаите колеги!
- svetoslavgti
- Мнения: 6
- Регистриран на: Чет 06 авг 2009 21:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Проблем с оборотите на Голф 3 GTI 115 коня
Колеги може ли някоя снимка как се свързват вакумите от въздушния филтар към дросела предварително благодаря
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19707
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с оборотите на Голф 3 GTI 115 коня
Силно препоръчвам да махнеш вакуума от капака на въздушния филтър и да затапиш тръбичката към смукателния колектор, за да не дърпа въздух.
Тоя вакуум там е само да прещраква една клапа и зимата да смуче топъл въздух от алуминиевата гофрирана тръба, дето стига до изпускателния колектор.
На колата горещ въздух й не требе!
Много по-добре си върви само със студен.
Тоя вакуум там е само да прещраква една клапа и зимата да смуче топъл въздух от алуминиевата гофрирана тръба, дето стига до изпускателния колектор.
На колата горещ въздух й не требе!
Много по-добре си върви само със студен.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], TheEx0rcist и 97 госта