Монтиране на Спортен филтър за Golf III GTI 16 V

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
fenomena
Мнения: 131
Регистриран на: Пет 08 фев 2008 20:22
Автомобил: VW POLO G40
Двигател: PY
Местоположение: София

Монтиране на Спортен филтър за Golf III GTI 16 V

Мнениеот fenomena » Пет 11 апр 2008 20:34


Здравеите колеги интересуваме как може да си монтирам спортния филтър на VW GOLF ABF някои дали шите може да ми каже как става това :?: :?: :?: http://img.data.bg/i.php?show=901558&ctrl_id=1zr078#img

Последна промяна от fenomena на Съб 12 апр 2008 14:42, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 751
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Мнениеот feniksgod » Пет 11 апр 2008 20:36


Взимаш си един K&N и си перкаш :roll:
Слага се на мястото на обикновения филтър. :)


Потребителски аватар
Gesha_GTI
Мнения: 1130
Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Gesha_GTI » Пет 11 апр 2008 22:20


Зависи Конусен или Панелен.
Ако е панелен както е казал колегата преди мен просто го поставяш на мястото на стария :wink:


Потребителски аватар
fenomena
Мнения: 131
Регистриран на: Пет 08 фев 2008 20:22
Автомобил: VW POLO G40
Двигател: PY
Местоположение: София

Мнениеот fenomena » Съб 12 апр 2008 9:45


Ми конусен колега искам ма тоя дебитомера ка да си го наглася :roll: :roll:


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Съб 12 апр 2008 10:57


Чакай чакай,ABF и дебитомер ли каза?????

Къде е,я ми го посочи.Ей това е снимка на такъв агрегат с конусен филтър и филтърче на картерните газове.Големия конусен не се вижда изцяло,малко в ъгъла на снимката е но е ясно.Тръбата която води към филтъра е PVC има със точно същия диаметър,облечена е с фолио имитиращо карбонови влакна,пробита е дупка за поставяне на температурния датчик на входящия въздух,самата PVC тръба е хваната със скоба и планка към коша на двигателя.

Изображение


Потребителски аватар
fenomena
Мнения: 131
Регистриран на: Пет 08 фев 2008 20:22
Автомобил: VW POLO G40
Двигател: PY
Местоположение: София

Мнениеот fenomena » Съб 12 апр 2008 11:06


Колега то се пада то4но по средата от към калника има да4ик един които ме е страх да го пипам и направо напишете ко триабва да зема и да ми го слага некои от вас :( :(


Потребителски аватар
Kartala
Мнения: 660
Регистриран на: Съб 07 юли 2007 17:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот Kartala » Съб 12 апр 2008 11:32


Сложи си панелен :wink:


Потребителски аватар
fenomena
Мнения: 131
Регистриран на: Пет 08 фев 2008 20:22
Автомобил: VW POLO G40
Двигател: PY
Местоположение: София

филтър

Мнениеот fenomena » Съб 12 апр 2008 11:47


по добре ли ше е :?


Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 751
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Re: филтър

Мнениеот feniksgod » Съб 12 апр 2008 13:13


fenomena написа:по добре ли ше е :?

Ако искаш звук и 1 пони отгоре НЕ няма да е добре с панелен :lol:
Но пък няма да му мислиш много за датчици и тръби, а разлика ще усетиш и при двата еднаква :wink: колата ще се отпуши малко, но при конусния и звука ще се промени.


Потребителски аватар
Kartala
Мнения: 660
Регистриран на: Съб 07 юли 2007 17:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Re: филтър

Мнениеот Kartala » Съб 12 апр 2008 13:18


feniksgod написа:
fenomena написа:по добре ли ше е :?

Ако искаш звук и 1 пони отгоре НЕ няма да е добре с панелен :lol:
Но пък няма да му мислиш много за датчици и тръби, а разлика ще усетиш и при двата еднаква :wink: колата ще се отпуши малко, но при конусния и звука ще се промени.

и с панелен вади добър звук така че не говори наизуст


Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 751
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Мнениеот feniksgod » Съб 12 апр 2008 13:24


А едното пони ще го има ли :lol:
Питам защото аз си мисля, че с конусен е по-добре от техн. гледна точка?!
Иначе от гледна точка на разправия мисля, че панелен е по-добре.


Потребителски аватар
fenomena
Мнения: 131
Регистриран на: Пет 08 фев 2008 20:22
Автомобил: VW POLO G40
Двигател: PY
Местоположение: София

Мнениеот fenomena » Съб 12 апр 2008 13:57


Мерси на колегите за инфото реших да е конусен ем за звук пове4е и сега само някои да помогне за зглабиането и то4но за модела на филтара екстра ште е мерси предварително :?: :roll: :roll:


Потребителски аватар
Kartala
Мнения: 660
Регистриран на: Съб 07 юли 2007 17:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот Kartala » Съб 12 апр 2008 15:03


fenomena написа:Мерси на колегите за инфото реших да е конусен ем за звук пове4е и сега само някои да помогне за зглабиането и то4но за модела на филтара екстра ште е мерси предварително :?: :roll: :roll:

K&N; JR


Потребителски аватар
Gesha_GTI
Мнения: 1130
Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Gesha_GTI » Съб 12 апр 2008 16:32


K&N е лидера при спортните филтри,друга марка не се лъжи да взимаш! :wink:


Потребителски аватар
bulr1dr
Мнения: 397
Регистриран на: Пет 07 апр 2006 14:45
Автомобил: Mk1 Cab 1987 + MkV R32 2008
Двигател: от 1600 до 3200
Местоположение: София

Мнениеот bulr1dr » Съб 12 апр 2008 16:36


feniksgod написа:А едното пони ще го има ли :lol:
Питам защото аз си мисля, че с конусен е по-добре от техн. гледна точка?!
Иначе от гледна точка на разправия мисля, че панелен е по-добре.


Точно от техническа гледна точка е по-добре панелен :!: Иначе и двата са се един и същ к*р :lol: Единственото по-яко на конуса е, че като отвориш капака и изглежда по-баран двигателя :lol:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта