Претрисане на мотора вероятна повреда на ГНП !?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 02 апр 2008 14:13


Ventoman написа:
Rabbit_TDI написа:Защо смяташ че външен чип е непременно едно съпротивление :? В този на kombito_tdi не знам какво има ,но реагира различно в зависимост от оборотите и колко е натиснат педала на газта.Отделно съм разглеждал /с него колата ми полудяваше/ Alpin-а на klenbuterol и вътре си имаше половин компютър и се връзваше към помпата и дебитомера.


Давам ти 100лв. да го отвориш да видиш какво има вътре . Не стигнахме до този момент . но принципно се монтира или на 1ви пин на помпата или между първи и трети . Потози начин се удължава дъгата в помпата *повече омаж показва* от там повече гориво . ЦК клуче между крачетата на съпротивлението премахва допълнителния омаж от него .


http://cement1000.hit.bg/ - дължиш ми 100 лева :D




WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Сря 02 апр 2008 21:06


колеги , мисля, че е попресилено да се твърди литър разлика при стойности 2-2.2 и 2.8-3.5.
Карал съм и при двете стойности.Вярно не съм засичал но определно щях да го усетя.
Сега съм на 2.2 и колата има по-добър response но чак пък литър!?!?
Ако някой е правил точни замервания да сподели.....


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Чет 03 апр 2008 7:32


Аз съм на 2.0 и колата не гори. Засичал съм я много пъти (пълно - пълно)при пробег около 800км, от които само 1/3 градско,разхода ми варира 5,5 - 6,5 според това колко бързам.


Потребителски аватар
juli76
Мнения: 162
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Проблема отстранен

Мнениеот juli76 » Съб 12 апр 2008 15:24


С голямо задоволство и облекчение мога да споделя че разреших проблема с претрисането и помпата при това сам ! Нещата се оказаха доста банални и пак благодарение на форума и една по стара тема за същия проблем който е разрешен по този начин.Тоест оказа се че в следствие на омасляване и зацапване на клемите на кабелите от помпата и този от датчика на умната дюза и вибрациите на мотора те не са контактували добре от което се е получавал този проблем.Спомням си че преди известно време мих двигателя на пароструйка (повече няма да го правя) предполагам и това е оказало влияние.След като ги почистих и свързах отново проблема изчезна и мотора почна да работи гладко и равномерно като преди.Няколко дни преди това оправих центровката тогова ми казаха че компа не е показал грешки. В благодарение на това си спестих няколко стотин лева,разкарване по сервизите и излишно човъркане на буса а това хич не е малко. :wink:


Потребителски аватар
Bundy
Мнения: 535
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот Bundy » Съб 12 апр 2008 15:53


Я дай линк към тая старата тема...А някой да каже къде се намира нафтовата помпа на голф 3-ка 1Z?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта