Колега карай си колата ,пий си кафетата и си вози мацките, много се вживяваш...това повдигане отзад от 20мм. не оказва влияние на нищо...това да не е спортна кола от 500-600к.с. със спортно регулируемо окачване че ще вземаш 90гр. завои с 150км/ч. и части от секундата време да ти оказват влияние на резултата.slav написа:Може би колегата kilima е прав до някъде за работата на кантара,защото повдигането имитира за кантара олекване, а от там и по-слабо хващане на спирачките даже и при натоварване, но аз за сега не мога да усетя разлика в спирането. Може би ще го хванат на техническия преглед и тогава ще трябва някакво решение
Относно втулките за повдигане на колата
- jagler
- Мнения: 1216
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
- Двигател: CFFB-2014
- Местоположение: Стара Загора
колега,джетата ми е доста омекнала отзад и понеже в края на миналата година тоя въпрос живо ме вълнуваше,подложих на пружините транспортна лента(два слоя),за опит.При мен долната тарелка е фабрично заварена и втулка там не ми върши работа.Та от тогава до сега-около 20 000 км.Никакъв проблем,но ми трябва още малко височина-транспортната лента е с дебелина 1 см.Не можеш да прецакаш амортисьора,ако не прекаляваш с повдигането-до 5см.(в моя случай),защото в действителност повдигам уморени пружини до състоянието им преди голямата умора.Разбира се,едно добро решение е и покупката на нови пружини,но това не е за мен,за сега.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта