Семеринг на скоростна + каре

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
kilima
Мнения: 484
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 22:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Семеринг на скоростна + каре

Мнениеот kilima » Нед 13 апр 2008 22:33


Здравейте,
Някои хора сигурно са видяли всичките ми теми за проблемите сьс скоростната-масло,сьединител,семеринг и тн.Вчера скоростната кутия блокира и се оказа,че всьщност се е откачило карето и семеринга сьщот се беше отхлабил и беше изтекло маслото .Вьзможно ли е при смана на семеринга да е сваляно и да не е сложено както трябва или при смяната на сьединителя (преди 1 месец) да е станало?Питам,за да разбера кой майстор от всичките не си е свьршил работата .Благодаря :evil:




Потребителски аватар
kilima
Мнения: 484
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 22:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kilima » Пон 14 апр 2008 7:12


:arrow:


Потребителски аватар
kilima
Мнения: 484
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 22:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kilima » Пон 14 апр 2008 11:54


:arrow:


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Пон 14 апр 2008 13:16


Съединителя няма общо с маслото. Принципно карето излиза когато се счупи бронзовата втулка, при теб ако е блокирала кутията е счупило там. А маслото може да си е изтекло от старите семеринги. Аз гледам всичките редовно. На вала горе и долу и при диференцияла. А и все пак не струват скъпо, просто трябва да се сменят навреме. :wink: :roll:


Потребителски аватар
kilima
Мнения: 484
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 22:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kilima » Пон 14 апр 2008 13:49


Ами маслото е изтекло от семеринга,който е сменен преди седмица.Сьединителя и маслото са сменяни преди по-малко от месец.Така,че вече маслото за 3ти пьт(ако има значение).Та питам просто,дали при сваляне на сьединител или при смяна на семеринг се пипат каретата,защото последния майстор каза,че не е сложено карето както трябва.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Пон 14 апр 2008 14:12


Ами когато се свали семеринга, маслото изтича то е ясно, какво значи не е сложено карето както трябва, възможно е да се обърне, друго няма какжо да объркаш. а семеринга не е на карето, а е зад прасето на диференцияла.


Потребителски аватар
kilima
Мнения: 484
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 22:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kilima » Пон 14 апр 2008 14:37


Tinko написа:Ами когато се свали семеринга, маслото изтича то е ясно, какво значи не е сложено карето както трябва, възможно е да се обърне, друго няма какжо да объркаш. а семеринга не е на карето, а е зад прасето на диференцияла.


А при смяна на сьединител каретата пипат ли се?Цялата идея е ,че искам да разбера заради кой майстор пак стана проблема,защото вече ми писна всяко нещо да се прави по 3 пьти и пак да не е като хората.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Пон 14 апр 2008 14:46


kilima написа:
Tinko написа:Ами когато се свали семеринга, маслото изтича то е ясно, какво значи не е сложено карето както трябва, възможно е да се обърне, друго няма какжо да объркаш. а семеринга не е на карето, а е зад прасето на диференцияла.


А при смяна на сьединител каретата пипат ли се?Цялата идея е ,че искам да разбера заради кой майстор пак стана проблема,защото вече ми писна всяко нещо да се прави по 3 пьти и пак да не е като хората.


Пипат се та нали се свалят скоростите, няма как без да не ги махнеш и тях. Те тия семеринги се сменят когато всичко е свалено, баси хубавите са по 12лв комплект с тапата на прасето и зегерка. Също сменя се семеринг на колянов вал, дори и да не тече пак се сменя ако е стар. щото после излиза за неща по 15-20 лв. не върви да се отваря всичко на ново. Но тия семеринги се сменят само с сваляне на каретата и прасетата. Надявам се знаеш на кое му се вика прасе? На чашката за която е закачено вътрешното каре. ;)


Потребителски аватар
kilima
Мнения: 484
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 22:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kilima » Пон 14 апр 2008 15:58


Ясно благодаря ти много за инфото.Разбирам ,че майстора,на който пьво му казах да смени семеринга на коляновия вал ,защото тече(той каза,че не било сигурно) отпада като вариант.Сьщо така ми препьлни скоростната с масло и ми изби семеринга там и изтече маслото.След това друг майстор сменя семеринг,който пак изби след 2,3 дни,няколко часа след като видях изтеклото масло и карето се е откачило.От 5 майстора от лятото до сега само това, което Никси е правил не се е почупило.Темата е излишна.Благодаря за разясненията.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Пон 14 апр 2008 16:18


kilima написа:Ясно благодаря ти много за инфото.Разбирам ,че майстора,на който пьво му казах да смени семеринга на коляновия вал ,защото тече(той каза,че не било сигурно) отпада като вариант.Сьщо така ми препьлни скоростната с масло и ми изби семеринга там и изтече маслото.След това друг майстор сменя семеринг,който пак изби след 2,3 дни,няколко часа след като видях изтеклото масло и карето се е откачило.От 5 майстора от лятото до сега само това, което Никси е правил не се е почупило.Темата е излишна.Благодаря за разясненията.


Хаха кое не е сигурно, да то е ясно че болтовете на коляновия вал са лепени и трудно се одвиват и всеки не му се занимава. Иди при никси пак той е мн точен в тия отношения! А на скоростната кутия и 300 грама масло да има тя си го хвърля навсякаде, а ако се препълни е кофти!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта