Голфа ми няма празен оборот.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
ALiGaToR
Мнения: 407
Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Голфа ми няма празен оборот.

Мнениеот ALiGaToR » Нед 13 апр 2008 18:57


От преди време Голфа започна проблемите с празния оборот. В началото беше доста висок, тогава пусках теми как да си намаля оборота. А сега се получи точно обратното не ще да задържи никакъв празен оборот. Гасне на поразия. Разхода ми се вдигна на 10 извънградско и около 20 градско (това е на газ). Това не е никак нормален разход при положение, че колата не се юрка, извънградско максимум с 90 -100км/ч се кара. :?
В началото се преборих с гасненето като съм поопънах жилото за гаста, за да ми задържи около 1000-1200 оборота. Но по едно време започна да ми държи около 1800 - 2000 оборота при същотото опъване на гаста. Тогава го отпуснах и пак ми държеше висок оборот (около 1500). Тогава пък поотпуших малко тръбата за въздуха която има навито тиксо и оборота падна до 900 - 1000. И така карам сега, но този разход от 10 извънградско и 20 градско е направо невъзможен. :x
Сега чакам пак да започне да прави старият си номер с гасненето и да трябва да опъвам жилото. :evil: Явно карбуратора и управляващата го вакуумна система си имат собствено мнение и си правят каквото си искат а не каквото трябва.

Дайте някакви предложения какво може да е станало с тази кола защото вече не се издържа с тоя високия разход и менящи се обороти.

П.С.: Когато започне да гасне си гасне и на бензин. Има случаи когато карам на газ и гасне като я оставя на празен оборот, превключвам на бензин да видя дали гасне и остановявам че на бензин не гасне. Връщам на газ и което е интересно и там вече не гасне. Въобще много мистична работа.




Потребителски аватар
ALiGaToR
Мнения: 407
Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ALiGaToR » Нед 13 апр 2008 23:02


На всичкото отгоре това не се промени дори и след ходене по майстори, сменяне на тампона на карбуратора (според единия майстор това и беше проблема) и ЕЛКОН. Двигателя стабилизираше оборотите но не за дълго след 4-5 дена се започваше пак по старо му.


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Пон 14 апр 2008 8:49


А когато е студена прави ли ти номера или не ?


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пон 14 апр 2008 8:54


Трябва ти карбураторджия, може да е от поне 5 неща.
Карбуратора вънка и да се прегледа едно по едно.


Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Мнениеот skotis » Пон 14 апр 2008 9:51


Баща ми имаше същия проблем на пасат Б3...оказа се стъпково моторче - само се зачиства и вс е ок, амаа нз Г2 има ли стъпково моторче...би трябвало (не разбирам много :oops: )


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пон 14 апр 2008 10:01


skotis написа:Баща ми имаше същия проблем на пасат Б3...оказа се стъпково моторче - само се зачиства и вс е ок, амаа нз Г2 има ли стъпково моторче...би трябвало (не разбирам много :oops: )

нищо общо


Потребителски аватар
ALiGaToR
Мнения: 407
Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ALiGaToR » Пон 14 апр 2008 10:44


Pavcho2 написа:А когато е студена прави ли ти номера или не ?


Ами въобще не подбира кога да гасне и кога не. Някой път и като е студена гасне и като е загряла гасне. Понякога студена не гасне пък топла гасне. Въобще не може да се хване някаква закономерност между степента на загряване на двигателя и гасненето. Въобще двигателя 2 пъти не стои на едно мнение за ниския оборот. А от това пък майсторите не могат да открият проблема. Единия бута да завиши оборота, другия навива тиксо отпред на тръбата за въздуха, трети намалява оборот и т.н.


Потребителски аватар
amigoto777
Мнения: 254
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 22:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Червен бряг
Контакти:

Мнениеот amigoto777 » Пон 14 апр 2008 11:53


Не знам колега но от опит знам поне колата да я пипа само един майстор по твой избор защото като ръчкат повече хора и ще стане едно мазало.Успех и скорошно озравяване.


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Пон 14 апр 2008 18:08


А някой да е връткал делкото от многото майстори или то дотам не се стига ? Може да е термоампула също :roll:


Потребителски аватар
ALiGaToR
Мнения: 407
Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ALiGaToR » Пон 14 апр 2008 18:37


Ами делкото ми го бутнаха на Елкон-а. Иначе друг не го е бутал. Къде се намира тази термоампула и какви са признаците че не работи.
В момента колата работи на що годе нормален оборот но разхода е ужасен. Градско варира от 16 до 22. Извънградско гори около 10-11.
Не знам следващият път като я запаля какво ще реши за оборота.
Явно е, че нещо дефектира от автоматизацията на карбуратора но въпросът е кое може да е? Давайте поне предположения да знам поне на къде да се човъркам. :roll:


Потребителски аватар
amigoto777
Мнения: 254
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 22:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Червен бряг
Контакти:

Мнениеот amigoto777 » Пон 14 апр 2008 18:45


Ламда сонда или нещо такова незнам дали така му беше името проверихте ли ,чул съм че е от значение за обороти и разход.


Потребителски аватар
ALiGaToR
Мнения: 407
Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ALiGaToR » Пон 14 апр 2008 19:03


amigoto777 написа:Ламда сонда или нещо такова незнам дали така му беше името проверихте ли ,чул съм че е от значение за обороти и разход.

Баш ламбда сонда се казва, но моята няма такива неща за моя радост :wink: . Единствената автоматизация ми е тази за смукача и тези неща около карбуратора. Явно е от нея но въпросът е от коя от всичките е . :evil:


thepaint
Мнения: 7
Регистриран на: Съб 24 ное 2007 12:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

гасне

Мнениеот thepaint » Вто 29 апр 2008 5:47


Колега, и аз имам същият проблем. Аз съм с голф 2 1.6 с автоматичен смукач. Проблемът ми се появи веднага след като сложих метан. Гасне когато на нея и е кеф. Ходих при доста майстори, но ефект никакъв.

Четейки по форумите забелязах, че този проблем може да възниква от замърсена дроселова клапа на стъпковото моторче. Доста порових, но неможах да открия снимки къде се намира дроселовата клапа за този мотор на ГОЛФ 1.6 90 г. Един колега ми каза, че се намира точно под кутията на карбуратора, но днес ще ходя да си сменям водната помпа и ще го помоля майстора да почисти тази клапа, ако изобщо имам такова нещо в колата :)

Ако има ефект, ще пиша и ще покажа и снимки.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 137 госта