1-58 2-98 3-145
Номер на кутия от Пасат с мотор 9А
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
На белия съм с аик(не съм 100% сигурен може и да бъркам за кода) и нещата са следните: това е като сменяш на 7100:
1-58 2-98 3-145
4-205(по дълга е от абф-ската с малко
) 5-същата като на абф-а ,малко е кофти от 3-4 щот от супер късата 3та слагаш по дълга от сток 4-та и малко замира.В момента новия ми абф го чуствам много по як след 140 ама до там може и да ме шамари белия не знам
Моето лично мнение е че въпреки че са дълги скоростите на абф-а по ме кефи с тях де да знам.......А и за по нататъшни намеси примерно турбиниране ше е по добре с по дългите шот ще се окопава много с тия....
1-58 2-98 3-145
- group®
- Темерут
- Мнения: 10109
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Абе одавна се говори и мисли по този въпрос, но аз все мисля че няма да се получи:niikoo_1 написа:Значи най-добрия вариант излиза, че е хибрид с 1-ва и 4та скорост от т ЦДА трансмисия.
Значи от дълга 1ва скачаш на къса 2ра в много високи обороти и дефакто веднага трябва 3та - тоест ще загубиш време в превключване и няма да можеш да използваш максимума на 2ра
Това е моето мнение и много хора (всъщност един
1вата на АБФ-ската кутия наистина е изкушаваща, но със сегашната ми 1ва няма стоков Абф който да ми я вземе
Оригиналната АБФ кутия мисля е много хубава, но ако има как да се докарат поне 20-30 реално кончета отгоре. В тая връзка нали имаше един мит как АБФ като излиза за пръв път и е някакви 170 коня или нещо такова - та си мисля дали скоростите не са направени именно за такава мощ и след като са го скопиле, просто да са забравили да корегират тая част
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ми попринцип дълга първа и къса втора са много добра комбинация, на хонда ВТИ скоростите са такива 1-ва до 70км/ч и малко и 2ра скорост до 100км/ч и като вкараш втора веднага трябва да си готов за 3-та.
Та, ако се направят такива скорости ще е голяма мания особено за 400метра веднага ще се пада под 16сек само от скорости.
Та, ако се направят такива скорости ще е голяма мания особено за 400метра веднага ще се пада под 16сек само от скорости.
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
niikoo_1 написа:Ми попринцип дълга първа и къса втора са много добра комбинация, на хонда ВТИ скоростите са такива 1-ва до 70км/ч и малко и 2ра скорост до 100км/ч и като вкараш втора веднага трябва да си готов за 3-та.
Та, ако се направят такива скорости ще е голяма мания особено за 400метра веднага ще се пада под 16сек само от скорости.
Абе и аз мислех така ама сега с хубавите гуми първа я пълни толко бързо че няма кола дет да ми земе първа даже и по леки коли им зимам на първа една кола и след тва втора и трета са ми бързи 3-та на 7500 е с 150 и оттам на четвърта спира да дърпа вече.....
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- don_pepone
- Мнения: 71
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
...
пичове за номера не знам ама имам кутия без диференциал от моито корадо 6тот му сложих друга от пасат 16в и старата стои сас счупен диференциал но е с по-къси скорости от пасата (на 2-ра на 7000 оборота едва 90км в час)
- kalopo0o
- Мнения: 151
- Регистриран на: Нед 02 дек 2007 12:42
- Автомобил: Golf TDI ++
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Номер на кутия от Пасат с мотор 9А
Колеги аз изчетох доста и от това стигнах до извода , че на АБФ най-добре пасват AGC и точно към такива съм се насочил 
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта