Български вариант, правено от мен и тествано работи:
http://vw.ilievi.com/howto/lights.improve/
Има и адреси и линкове на фирмите за материали
			
													Слагане на релета за фарове и преокабеляване на Поло
					Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
	Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- wili98
 - Щраусолог
 - Мнения: 7566
 - Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Слагане на релета за фарове и преокабеляване на Поло
				   							 				   
					Последна промяна от wili98 на Вто 04 апр 2006 21:24, променено общо 1 път.
									
			
									- wili98
 - Щраусолог
 - Мнения: 7566
 - Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Аз също имам подобна крушка, и тя нищо не задържа...
НА практика аз съм свързал бобините на релетата на мястото на старите фарове.
Демек + който отива към фара го бухам директно в бобината на релето и това просто няма начин да не стане на пасатор...
На практика, щом не светат фаровете, значи няма ток на бобината, и релето не може да затвори

			
									
										
						НА практика аз съм свързал бобините на релетата на мястото на старите фарове.
Демек + който отива към фара го бухам директно в бобината на релето и това просто няма начин да не стане на пасатор...
На практика, щом не светат фаровете, значи няма ток на бобината, и релето не може да затвори
- 
				jerrry
 - Мнения: 355
 - Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Колега,това тук може да работи перфектно на Polo,но на Passat B3 има един основен проблем една крушка в ключа за светлините,която ти задържа релето на къси светлини и късите ти светят след като си изключил фаровете и си още на контакт.
При Поло незнам как е но при Пасат този проблем го има.Решение-сменяш крушката със светодиод и тока през него вече не е достатъчен да задържа релето включено
- wili98
 - Щраусолог
 - Мнения: 7566
 - Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
jerrry написа:Колега,това тук може да работи перфектно на Polo,но на Passat B3 има един основен проблем една крушка в ключа за светлините,която ти задържа релето на къси светлини и късите ти светят след като си изключил фаровете и си още на контакт.
При Поло незнам как е но при Пасат този проблем го има.Решение-сменяш крушката със светодиод и тока през него вече не е достатъчен да задържа релето включеноРазбира се слагаш и резистор примерно 1к.
Колеги действително за тази работа има диодчета.. както е казал колегата тургаш едно и заспива...
Искате да ми кажете, че на фаровете има напрежение което утича от малкат крушцица на ключа?
+ това ти то трябва да е 12 В за да сработи релтео.
Както и да е пак повтарям, намесата е директно на кабелите които отиват към фаровете т.е. доста след ключа. И ако там има каквото и да е напрежение, това значи, че трябва да го има и нафаровете...
Но и така да е с свето диодче както писа колегата горе нещата 100 % ще се оправят...
- Vasseto
 - Мнения: 2716
 - Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
 - Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
 - Двигател: CFFB AVF BXE
 - Местоположение: Пловдив
 
wili98 написа:Искате да ми кажете, че на фаровете има напрежение което утича от малкат крушцица на ключа?
+ това ти то трябва да е 12 В за да сработи релтео.
Никой не спори че релето е 12В,но когато залепи котвата му е необходимо много малук ток за да я задържа залепена.И този ток е утечка през въпросната лампа в клуча на фаровете.
- Winner25
 - Мнения: 7339
 - Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
 - Автомобил: VW Passat B4 B6
 - Двигател: ABS BKC
 - Местоположение: Казанлък
 
Vasseto написа:Колега,това тук може да работи перфектно на Polo,но на Passat B3 има един основен проблем една крушка в ключа за светлините,която ти задържа релето на къси светлини и късите ти светят след като си изключил фаровете и си още на контакт.
Понеже мисля и аз да си слагам релета интересува ме дали и на В4 ще има подобен проблем
- Vasseto
 - Мнения: 2716
 - Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
 - Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
 - Двигател: CFFB AVF BXE
 - Местоположение: Пловдив
 
Моя също е B4  и като мерих разликата е 0.5V и не си заслужава.Първо мери или при работещи фарове сложи един мост от акумулатора към фара и виж има ли голяма разлика.При мен нямаше толкова голяма разлика и затова не съм го правил.Но на баща ми на B3 ще се наложи като се стопли времето и тогава ще кажа какво и как трябва да се направи.
P.S. Мързела е велика сила.
			
									
										
						P.S. Мързела е велика сила.
- wili98
 - Щраусолог
 - Мнения: 7566
 - Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Ами аз съм написал, че до 8А едножилен, 10 А многожилен, ама като му гледам изолацията сложи го на 8А и него..
Сметките оставям на теб..
Ма за 36 ампера имай предид си е голям кабел голяма жица голямо нещо.....
Много е важно колко от времето му ще тече този 36-40А ток, ако ще са само пикове, и 4 квадрата ще те оправят без да се замисли...
Прецени си...
			
									
										
						Сметките оставям на теб..
Ма за 36 ампера имай предид си е голям кабел голяма жица голямо нещо.....
Много е важно колко от времето му ще тече този 36-40А ток, ако ще са само пикове, и 4 квадрата ще те оправят без да се замисли...
Прецени си...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта
			   