
Опит за кражба.....
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- Vladko
- Мнения: 2480
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Mortimar написа:Имаш ли идеи за подобна шукарийка, която да работи при по-новите автомобили като Голф 4/Пасат 5?
Има за по новите коли има супер добри и елегантни решения но не мога да ги обяснявам във форума


20vTurbo написа:....
И на инжинерите от ФВ груп им се виждат малко 10сек. ама си гледат така

П.С. Не търся заяждане просто споделям с вас какво виждам през ден,пък вие си вадете изводите дали ще си оставите колата без застраховка (и то в силова компания).
vasstop написа:....
Абсолютно си прав,това даже често спасява евтините или паркираните на неудобно за крадците място коли,но за скъпите и още повече говорехме за такива разчитащи на заводската си защита=

- AmW
- Мнения: 3550
- Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Е кво в крайна сметка искаш не искаш трябва да застарховаш в Бул Инс, иначе к*рец пак
.Ебати пародията каде е всичко напрао ужас.Ще пиша като ми каже застрахователя кои е но съм сигурен, че не е Бул Инс.
А аз си мисля че не ги крадат вече толко такива коли,викам си кои ще си вкарва главата в торбата за 10к ма като се замисля олио 5 леа хляб 1 лев ..... направо ме е страх да се прибера
както сам с изтекло каско съм идеален
А тука в Англия са се светнали пичовете и не се занимават с кабели разбираване и софт, направо чакат човека да се прибере да остави ключовете в тях и да си легне, и в повечето случай просто отварят вратата и взимат ключовете и чао, а те пък англичаните доста често оставят отключено....

А аз си мисля че не ги крадат вече толко такива коли,викам си кои ще си вкарва главата в торбата за 10к ма като се замисля олио 5 леа хляб 1 лев ..... направо ме е страх да се прибера


А тука в Англия са се светнали пичовете и не се занимават с кабели разбираване и софт, направо чакат човека да се прибере да остави ключовете в тях и да си легне, и в повечето случай просто отварят вратата и взимат ключовете и чао, а те пък англичаните доста често оставят отключено....
- pkaramitev
- Мнения: 171
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 16:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
20vTurbo написа:Това с "чипа" е имобилайзера който е на таблото ама това което се опитват да правят не е толкова лесно, че да става за секунди. Явно тези не са били много наясно с нещата.
А на новите коли с трета генерация имобилайзери е направо невъзможно по този начин. Само със заводска система за диагностика закачена директно за Интернет и в същото време за колата и вкарваш вин номера и името и адреса на собственика и чак след това компютъра директно разблокира имобилайзера и може да си програмираш ключовете. Техника който прави тази процедура даже не вижда никакви кодове.
После я закачаш директно към компютрите на НАСА,бутваш от флопито на Индевър и я изстрелваш до марс за разфасоване от марсиянците.....Къде работиш бре пич,от де ги знаеш нещата!Дано ги разкандърдисаш така апапите!Да бегат да крадат совалки за цветни метали.....без лоши чуства!

- 20vTurbo
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
- Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
- Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
- Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
- Контакти:
pkaramitev написа:20vTurbo написа:Това с "чипа" е имобилайзера който е на таблото ама това което се опитват да правят не е толкова лесно, че да става за секунди. Явно тези не са били много наясно с нещата.
А на новите коли с трета генерация имобилайзери е направо невъзможно по този начин. Само със заводска система за диагностика закачена директно за Интернет и в същото време за колата и вкарваш вин номера и името и адреса на собственика и чак след това компютъра директно разблокира имобилайзера и може да си програмираш ключовете. Техника който прави тази процедура даже не вижда никакви кодове.
После я закачаш директно към компютрите на НАСА,бутваш от флопито на Индевър и я изстрелваш до марс за разфасоване от марсиянците.....Къде работиш бре пич,от де ги знаеш нещата!Дано ги разкандърдисаш така апапите!Да бегат да крадат совалки за цветни метали.....без лоши чуства!
4) What information is required for Immobilizer procedures?
VAG-COM can match keys to your car, but only if you have the specific PIN code for your particular car. Prior to 2002, some vehicles were delivered with a scratch-off panel on a plastic tag that contained the 4 digit PIN code. Prior to April of 2005, it was possible for vehicle owners to go to their dealer with proof of ownership and the VIN and Immo-ID (the latter can be read with VAG-COM). The dealership would punch that information into an on-line system that would give them the PIN. At that point they were able to give it to you. Unfortunately VW has eliminated that system and now the dealer never sees the PIN. The GeKo system sends it directly to the dealers' scan-tool, which sends it to the car and does the key-matching -- without ever showing the PIN to anyone.
Какво работя НЕ Е твоя работа. Чети!!! Ако не можеш да четеш на Английски ми кажи да ти го преведа.
- Vladko
- Мнения: 2480
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Това което е написано е точно така,наистина не го виждат,даже от 2002 не дават истинския ПИН а една 7цифрена генерация която е страшно дърво.Само да вметна че в БГ не дават нищо нито 4,нито7 цифрен ПИН,което не попречи да дам днес на един колега с Голф 2002г ПИН кода му
И въпреки това темата беше за кражби на коли не за ПИН кодове и обучаване на ключове.
П.С. Колеги моля нека спазваме добрия тон-Колегата 20в е (съдейки от мненията му)супер човек който знае доста,и това че в конкретния случй бърка не е повод за грубости и иронии

П.С. Колеги моля нека спазваме добрия тон-Колегата 20в е (съдейки от мненията му)супер човек който знае доста,и това че в конкретния случй бърка не е повод за грубости и иронии

Последна промяна от Vladko на Сря 16 апр 2008 19:59, променено общо 1 път.
- pkaramitev
- Мнения: 171
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 16:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
20vTurbo написа:pkaramitev написа:20vTurbo написа:Това с "чипа" е имобилайзера който е на таблото ама това което се опитват да правят не е толкова лесно, че да става за секунди. Явно тези не са били много наясно с нещата.
А на новите коли с трета генерация имобилайзери е направо невъзможно по този начин. Само със заводска система за диагностика закачена директно за Интернет и в същото време за колата и вкарваш вин номера и името и адреса на собственика и чак след това компютъра директно разблокира имобилайзера и може да си програмираш ключовете. Техника който прави тази процедура даже не вижда никакви кодове.
После я закачаш директно към компютрите на НАСА,бутваш от флопито на Индевър и я изстрелваш до марс за разфасоване от марсиянците.....Къде работиш бре пич,от де ги знаеш нещата!Дано ги разкандърдисаш така апапите!Да бегат да крадат совалки за цветни метали.....без лоши чуства!4) What information is required for Immobilizer procedures?
VAG-COM can match keys to your car, but only if you have the specific PIN code for your particular car. Prior to 2002, some vehicles were delivered with a scratch-off panel on a plastic tag that contained the 4 digit PIN code. Prior to April of 2005, it was possible for vehicle owners to go to their dealer with proof of ownership and the VIN and Immo-ID (the latter can be read with VAG-COM). The dealership would punch that information into an on-line system that would give them the PIN. At that point they were able to give it to you. Unfortunately VW has eliminated that system and now the dealer never sees the PIN. The GeKo system sends it directly to the dealers' scan-tool, which sends it to the car and does the key-matching -- without ever showing the PIN to anyone.
Какво работя НЕ Е твоя работа. Чети!!! Ако не можеш да четеш на Английски ми кажи да ти го преведа.
Гледай го кво се заяжда,просто се пошегувах бре пич!!!Както казах -без лоши чуства!Просто се изкефих на познанията ти!
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта