наи лесно става ако остане софтуера за 16в фабричен, или някакув подобрен.
необходимото гориво може да се достави по много начини.
Ужасният завършек на един проект. Тунинг на Passat.
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- bartokomus
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
КРАЙ! Стига съм приказвал само и съм се чудил. Благодаря за съветите на всички които ми писаха.
Поръчвам си валовете! За изпускателната с-ма ми дайте някакъв контакт с този човек дето тука ги прави. Мисля, че Драго се казва, но нищо повече не знам. На колекторите му има заварена пластина, на която пише "Dragon". Ако някой знае моля да пише от къде да си ги поръчам.
Ще ходя в Проспийд лятото да ми ги сложат и да ми направчт софтуера - тоест чипчето.
Поръчвам си валовете! За изпускателната с-ма ми дайте някакъв контакт с този човек дето тука ги прави. Мисля, че Драго се казва, но нищо повече не знам. На колекторите му има заварена пластина, на която пише "Dragon". Ако някой знае моля да пише от къде да си ги поръчам.
Ще ходя в Проспийд лятото да ми ги сложат и да ми направчт софтуера - тоест чипчето.
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- bartokomus
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Най-после нещо!
Здравейте на вси4ки,
доста време минах откакто се съветвах с доста от вас и се двоумях дали да избера вграждане на турбина като вариант ъа тунинг или по безопасният и щадящ - просто подмяна на нали4ните 4асти.
Е най накрая стигнах до някъде!
Ето ще споделя каква съм я свършил дотук
Става дума за Пасат Комби 2.0 136PS, 16V (9A)>
- 2 бр. валове Schrick 268°
- нов всмукателен колектор, с по-голям диаметър на тръбите и полиран отвътре
- нов изпускателен колектор Supersprint
- гарне Supersprint
След 3 седмици сменям и главата. Тя е ве4е готова. Разширени канали и полирана. + пружинки за клапаните Schrick, клапаните са също полирани.
Със главата несъмнено трябва да се смени и инжекциона заради обедняването на сместта, тъй като този заради ламбда сондата не позволява обогатяване. (за смяната на инжекциона искам мнения и препоръки.) намерил съм един от scirocco,, механи4ен напълно.
Скоро ще сложа и снимки на машината.
доста време минах откакто се съветвах с доста от вас и се двоумях дали да избера вграждане на турбина като вариант ъа тунинг или по безопасният и щадящ - просто подмяна на нали4ните 4асти.
Е най накрая стигнах до някъде!
Ето ще споделя каква съм я свършил дотук
Става дума за Пасат Комби 2.0 136PS, 16V (9A)>
- 2 бр. валове Schrick 268°
- нов всмукателен колектор, с по-голям диаметър на тръбите и полиран отвътре
- нов изпускателен колектор Supersprint
- гарне Supersprint
След 3 седмици сменям и главата. Тя е ве4е готова. Разширени канали и полирана. + пружинки за клапаните Schrick, клапаните са също полирани.
Със главата несъмнено трябва да се смени и инжекциона заради обедняването на сместта, тъй като този заради ламбда сондата не позволява обогатяване. (за смяната на инжекциона искам мнения и препоръки.) намерил съм един от scirocco,, механи4ен напълно.
Скоро ще сложа и снимки на машината.
- bartokomus
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
в момента пасата има KE-Motronik. Защо мисли6 че механичен няма да свърши работа. Според мен ще стане, поне като приемлив вариант. Тъй като сегашния дори може да прецака вси4ко,заради бедната смес. А механичния си го настройва да хварля повече и това е. Е, наистина ъа оптимален ефект, електронен и по големи дюзи, 6те е най/добре, но пък слагането на по-големи дюзи изисква доста работа още по главата. Пък и 6те е доста цифра. Докато с мех. смяната е по лесна и изгодна като цена.
О4аквам 4е като сменя и главата и инжекциона, мощността да дойде някаде около 190 PS.
О4аквам 4е като сменя и главата и инжекциона, мощността да дойде някаде около 190 PS.
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
bartokomus написа:в момента пасата има KE-Motronik. Защо мисли6 че механичен няма да свърши работа. Според мен ще стане, поне като приемлив вариант. Тъй като сегашния дори може да прецака вси4ко,заради бедната смес. А механичния си го настройва да хварля повече и това е. Е, наистина ъа оптимален ефект, електронен и по големи дюзи, 6те е най/добре, но пък слагането на по-големи дюзи изисква доста работа още по главата. Пък и 6те е доста цифра. Докато с мех. смяната е по лесна и изгодна като цена.
О4аквам 4е като сменя и главата и инжекциона, мощността да дойде някаде около 190 PS.
добре дошъл отново!!
с тези валове 190кс трудно!!!
колко ще згъстяваш мотора, бутала взел ли си???
- bartokomus
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Привет , доста време отсъствах от форума!
Значи бутала нямам, а от главата липсва 1, 2 десети. Не искам да я сгъстявам много, защото както се сещаш колата я карам до германия.
По принцип на валовете им дават 18PS от Schrick. Колектора и гарнето към 12PS, Главата се о4аква да даде 15%. До тука станаха около 50PS повече. И другите работи там като филтър, всм. колектори и настроика на горивото с новия инж., може би някаде там. Надявам се! Но поне 180 мисля че са доста реални. Като направя вси4ко 6те я кача в Проспийд да я премеря, просто от любопитсво.
Дай ми и ти съвет за инжекциона.
Значи бутала нямам, а от главата липсва 1, 2 десети. Не искам да я сгъстявам много, защото както се сещаш колата я карам до германия.
По принцип на валовете им дават 18PS от Schrick. Колектора и гарнето към 12PS, Главата се о4аква да даде 15%. До тука станаха около 50PS повече. И другите работи там като филтър, всм. колектори и настроика на горивото с новия инж., може би някаде там. Надявам се! Но поне 180 мисля че са доста реални. Като направя вси4ко 6те я кача в Проспийд да я премеря, просто от любопитсво.
Дай ми и ти съвет за инжекциона.
- bartokomus
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- bartokomus
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта