Ужасният завършек на един проект. Тунинг на Passat.

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пет 18 мар 2005 20:05


наи лесно става ако остане софтуера за 16в фабричен, или някакув подобрен.
необходимото гориво може да се достави по много начини.




Потребителски аватар
bartokomus
Мнения: 80
Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bartokomus » Нед 20 мар 2005 22:46


КРАЙ! Стига съм приказвал само и съм се чудил. Благодаря за съветите на всички които ми писаха.
Поръчвам си валовете! За изпускателната с-ма ми дайте някакъв контакт с този човек дето тука ги прави. Мисля, че Драго се казва, но нищо повече не знам. На колекторите му има заварена пластина, на която пише "Dragon". Ако някой знае моля да пише от къде да си ги поръчам.
Ще ходя в Проспийд лятото да ми ги сложат и да ми направчт софтуера - тоест чипчето.


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пон 21 мар 2005 17:24


взел си по доброто решение!!!


Потребителски аватар
bartokomus
Мнения: 80
Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Най-после нещо!

Мнениеот bartokomus » Чет 01 дек 2005 5:08


Здравейте на вси4ки,
доста време минах откакто се съветвах с доста от вас и се двоумях дали да избера вграждане на турбина като вариант ъа тунинг или по безопасният и щадящ - просто подмяна на нали4ните 4асти.

Е най накрая стигнах до някъде!

Ето ще споделя каква съм я свършил дотук

Става дума за Пасат Комби 2.0 136PS, 16V (9A)>

- 2 бр. валове Schrick 268°
- нов всмукателен колектор, с по-голям диаметър на тръбите и полиран отвътре
- нов изпускателен колектор Supersprint
- гарне Supersprint

След 3 седмици сменям и главата. Тя е ве4е готова. Разширени канали и полирана. + пружинки за клапаните Schrick, клапаните са също полирани.

Със главата несъмнено трябва да се смени и инжекциона заради обедняването на сместта, тъй като този заради ламбда сондата не позволява обогатяване. (за смяната на инжекциона искам мнения и препоръки.) намерил съм един от scirocco,, механи4ен напълно.


Скоро ще сложа и снимки на машината.


Потребителски аватар
xarpun
Мнения: 68
Регистриран на: Съб 26 ное 2005 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот xarpun » Чет 01 дек 2005 17:29


механичен няма да ти сварши работа само електронен и по големи дюзи. а ти между другото с какъв си?


Потребителски аватар
bartokomus
Мнения: 80
Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bartokomus » Чет 01 дек 2005 19:22


в момента пасата има KE-Motronik. Защо мисли6 че механичен няма да свърши работа. Според мен ще стане, поне като приемлив вариант. Тъй като сегашния дори може да прецака вси4ко,заради бедната смес. А механичния си го настройва да хварля повече и това е. Е, наистина ъа оптимален ефект, електронен и по големи дюзи, 6те е най/добре, но пък слагането на по-големи дюзи изисква доста работа още по главата. Пък и 6те е доста цифра. Докато с мех. смяната е по лесна и изгодна като цена.

О4аквам 4е като сменя и главата и инжекциона, мощността да дойде някаде около 190 PS.


Потребителски аватар
xarpun
Мнения: 68
Регистриран на: Съб 26 ное 2005 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот xarpun » Чет 01 дек 2005 22:53


да ако вземеш механичен ин. от някоя турбо кола щте стане но ако си мислиш че от KR примерно ще си правиш каквото искаш с горивото се лъжеш


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Чет 01 дек 2005 23:07


bartokomus написа:в момента пасата има KE-Motronik. Защо мисли6 че механичен няма да свърши работа. Според мен ще стане, поне като приемлив вариант. Тъй като сегашния дори може да прецака вси4ко,заради бедната смес. А механичния си го настройва да хварля повече и това е. Е, наистина ъа оптимален ефект, електронен и по големи дюзи, 6те е най/добре, но пък слагането на по-големи дюзи изисква доста работа още по главата. Пък и 6те е доста цифра. Докато с мех. смяната е по лесна и изгодна като цена.

О4аквам 4е като сменя и главата и инжекциона, мощността да дойде някаде около 190 PS.

добре дошъл отново!!
с тези валове 190кс трудно!!!
колко ще згъстяваш мотора, бутала взел ли си???


Потребителски аватар
bartokomus
Мнения: 80
Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bartokomus » Пет 02 дек 2005 0:32


Привет , доста време отсъствах от форума!

Значи бутала нямам, а от главата липсва 1, 2 десети. Не искам да я сгъстявам много, защото както се сещаш колата я карам до германия.
По принцип на валовете им дават 18PS от Schrick. Колектора и гарнето към 12PS, Главата се о4аква да даде 15%. До тука станаха около 50PS повече. И другите работи там като филтър, всм. колектори и настроика на горивото с новия инж., може би някаде там. Надявам се! Но поне 180 мисля че са доста реални. Като направя вси4ко 6те я кача в Проспийд да я премеря, просто от любопитсво.

Дай ми и ти съвет за инжекциона.


Потребителски аватар
r_tuning
Мнения: 237
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот r_tuning » Пет 02 дек 2005 0:45


само електронен колега:)


Потребителски аватар
bartokomus
Мнения: 80
Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bartokomus » Пет 02 дек 2005 3:19


От какво би могъл евентуално да е той? С него ще трябва сигурно и компютър и чип да му се запи6е нов?


Потребителски аватар
xarpun
Мнения: 68
Регистриран на: Съб 26 ное 2005 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот xarpun » Пет 02 дек 2005 10:16


digifant


Потребителски аватар
bartokomus
Мнения: 80
Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bartokomus » Пет 02 дек 2005 15:23


На digifant-a дюзите същите ли са му?


Потребителски аватар
xarpun
Мнения: 68
Регистриран на: Съб 26 ное 2005 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот xarpun » Пет 02 дек 2005 16:48


незнам твоите какви са, но може да си сложиш каквито искаш


Потребителски аватар
r_tuning
Мнения: 237
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот r_tuning » Пет 02 дек 2005 17:23


да..дюзите не са проблем...каквито си поиска6 такива:)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта