Проект на Голф2 от 1.6 към G60TURBO /на колегата NASKO1975/

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
nasko1975
Мнения: 62
Регистриран на: Чет 21 фев 2008 17:17
Автомобил: GOLF 2 SYNCHRO TURBO
Двигател: 2.0 16V
Местоположение: Пловдив

Мнениеот nasko1975 » Чет 17 апр 2008 14:37


kali_racing написа:ОФФ:за К ПАУЪР :Това дето е на местото на оригиналния маслен охладител на стойката е от опел омега 2.3 ТД!!!
:да:




Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Чет 17 апр 2008 14:59


Значи директно на нормалната стойка, се слага тоя фланец със щуцерите за маркучите към масления радиатор?


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Чет 17 апр 2008 15:50


K_Power написа:...


Ммм....да :wink:

Ако накараш буталата на Г60 да понесат повече от 1,2бара си е направо изнасилване и ще слезнат да видят ко стаа в картера или кой кара колата :lol: корави били ама друг път :x почвам да си мисля, че Мале да се изложили с тях ама само с тях. Всите бутала на 16V моторите са уникално здрави и не съм видял нито едно счупено при сегментите за разлика от кашкавалите на Г60....ба ли го...може и да има ама аз незнам. В карайна сметка с още малко буст всичко може да се провери :lol:

В събота ще видим как 9A буталата се справят на 1,5буст :D

РАСО

Последна промяна от paco на Чет 17 апр 2008 15:53, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Чет 17 апр 2008 15:53


Мерси Пацо!
Аве ти заеби ги тея проверки с още малко бууст и да се види, да вземеш някой да ти мете алуминия от асфалта един ден после треа да му дадеш 20лева да го ева!

Крисо!


nasko1975
Мнения: 62
Регистриран на: Чет 21 фев 2008 17:17
Автомобил: GOLF 2 SYNCHRO TURBO
Двигател: 2.0 16V
Местоположение: Пловдив

Мнениеот nasko1975 » Чет 17 апр 2008 16:24


kp буталата карали на 1.4 без проблем :roll:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Чет 17 апр 2008 21:34


nasko1975 написа:kp буталата карали на 1.4 без проблем :roll:


Съвсем възможно е след като на два-три пъти понесоха и 1,8-2бара буст от изплюти баркучи на геита. Това естествено за секунди, но пак е показателно. :) Досега съм холдвал само до 1,2бара с тях, но 1бар е перфектния буст. Тамън да не викат хората , че всичко под 1 бар дило вакум :D

РАСО


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Чет 17 апр 2008 22:16


Волен така беше казвал в една тема, че държат до 1,4, но при перфектно настроен мотор!


nasko1975
Мнения: 62
Регистриран на: Чет 21 фев 2008 17:17
Автомобил: GOLF 2 SYNCHRO TURBO
Двигател: 2.0 16V
Местоположение: Пловдив

Мнениеот nasko1975 » Пет 18 апр 2008 14:35


paco написа:
nasko1975 написа:kp буталата карали на 1.4 без проблем :roll:


Съвсем възможно е след като на два-три пъти понесоха и 1,8-2бара буст от изплюти баркучи на геита. Това естествено за секунди, но пак е показателно. :) Досега съм холдвал само до 1,2бара с тях, но 1бар е перфектния буст. Тамън да не викат хората , че всичко под 1 бар дило вакум :D

РАСО
аз неизкам повече а онези грандомани от перформанс са друга бира а междо другото твоя проект е :headbang


nasko1975
Мнения: 62
Регистриран на: Чет 21 фев 2008 17:17
Автомобил: GOLF 2 SYNCHRO TURBO
Двигател: 2.0 16V
Местоположение: Пловдив

Мнениеот nasko1975 » Пет 18 апр 2008 14:38


А сега отивам на пазар :lol: :lol: :lol:


nasko1975
Мнения: 62
Регистриран на: Чет 21 фев 2008 17:17
Автомобил: GOLF 2 SYNCHRO TURBO
Двигател: 2.0 16V
Местоположение: Пловдив

Мнениеот nasko1975 » Пон 21 апр 2008 7:57


Вече си имам кутия от г60 и 280мм дискове и те от г60 снимки по късно



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта