INOX2 написа:Здравейте!
От уважение към всички колеги,които се включиха в моята тема и ми помогнаха със съвети, а и за да има полза и за всички участници с Пасат В3-ка комби, искам да споделя финалния резултат от идеята.
Отидох в сервиз Промотор във Варна, понеже ги познавам.Те направиха пълен преглед на пружини,тампони намакферсоните, на амротисьорите- всичко се оказа наред,здраво и читаво, защото аз на всеки летен и зимен сезон си я водя на профилактика за преглед и сменям каквото трябва.Амотртисьорите се оказа че са сменяни 2005 лятото, от предния собственик, и още не са изтървали, пружините-тоже.Тампоните аз ги бях сменил.
Та, да си дойдем на думата- те ми изработиха стоманени струговани вложки за пружините на предните колела, и вдигнаха не знам как и задните пружини/там не виждам подложки,нямам идея как успяха/.
Сложих си и нови летни гуми good year GT3 ,185/70/14, и колата стана висока колкото В4-ка,че и малко отгоре.Ще я снимам и ще я пейстна.
Сега вече Отпред е 18см, отзад е 20. Завива по-лесно,не знам защо, и гърбици и бордюри не я затрудняват, "снегоринчето" на предната броня вече не опира никъде.
Но не знам клиренса от къде до къде точно се мери...?
Интересно и най-вече полезно ще ми е, ако колегите които му разбират, споделят мнението си.
Евала на тези хора от сервиза, хем видяха,че съм тъп чукча, и вместо да ме обръснат за пружини,тампони и амолтисьори и труд, ми решиха проблема за 1/4 от парите.Много съм доволен от тях и съм им много благодарен! Много са точни, препоръчвам ги за колегите от Варна.
Въпросът ми е - опира ли ти по неравности?