Може ли Пасат B3,91г, да го направя по-висок и с 15ки гуми?

Техническа и сервизна информация за Passat
INOX2
Мнения: 48
Регистриран на: Пон 25 юни 2007 1:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот INOX2 » Пет 18 апр 2008 9:58


jojo-g написа:Стават пружини от комби. Разликата във височината някъде във форума писаха, че ще ти е 3 см. Малко вирната става колата отзад и забиваш муцуната в земята. Тогава не би трябвало да ти опират 195/65.


Добре де,
защо колегата не ги сложи и отпред и от зад пружини от комби?
Вярно,двойно по-скъпичко ,защото ще купи два чифта вместо един, ама поне колата ще е с равна височина.Пък и ще знае,че ги е сменил всичките:)




jojo-g
Мнения: 189
Регистриран на: Пон 07 май 2007 9:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jojo-g » Пон 21 апр 2008 7:28


Ми може и да стават и за отпред знам ли. И ще стане аха аха голф кънтри 8-) и по завоите не ми се мисли 8-)


INOX2
Мнения: 48
Регистриран на: Пон 25 юни 2007 1:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот INOX2 » Пон 21 апр 2008 9:32


jojo-g написа:Ми може и да стават и за отпред знам ли. И ще стане аха аха голф кънтри 8-) и по завоите не ми се мисли 8-)


Да-а-а, тук си прав, див ужас ще е:)
Но може,както в старите соц.времена да метнем по един бордюр в багажника.Така правиха тия с жигулитата:)


INOX2
Мнения: 48
Регистриран на: Пон 25 юни 2007 1:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот INOX2 » Сря 04 юни 2008 14:00


Здравейте!
От уважение към всички колеги,които се включиха в моята тема и ми помогнаха със съвети, а и за да има полза и за всички участници с Пасат В3-ка комби, искам да споделя финалния резултат от идеята.
Отидох в сервиз Промотор във Варна, понеже ги познавам.Те направиха пълен преглед на пружини,тампони намакферсоните, на амротисьорите- всичко се оказа наред,здраво и читаво, защото аз на всеки летен и зимен сезон си я водя на профилактика за преглед и сменям каквото трябва.Амотртисьорите се оказа че са сменяни 2005 лятото, от предния собственик, и още не са изтървали, пружините-тоже.Тампоните аз ги бях сменил.
Та, да си дойдем на думата- те ми изработиха стоманени струговани вложки за пружините на предните колела, и вдигнаха не знам как и задните пружини/там не виждам подложки,нямам идея как успяха/.
Сложих си и нови летни гуми good year GT3 ,185/70/14, и колата стана висока колкото В4-ка,че и малко отгоре.Ще я снимам и ще я пейстна.
Сега вече Отпред е 18см, отзад е 20. Завива по-лесно,не знам защо, и гърбици и бордюри не я затрудняват, "снегоринчето" на предната броня вече не опира никъде.
Но не знам клиренса от къде до къде точно се мери...?
Интересно и най-вече полезно ще ми е, ако колегите които му разбират, споделят мнението си.

Евала на тези хора от сервиза, хем видяха,че съм тъп чукча, и вместо да ме обръснат за пружини,тампони и амолтисьори и труд, ми решиха проблема за 1/4 от парите.Много съм доволен от тях и съм им много благодарен! Много са точни, препоръчвам ги за колегите от Варна.


Потребителски аватар
S.Raikov
Мнения: 683
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот S.Raikov » Сря 04 юни 2008 14:10


Колега......На мене ми опираше отзаде също като сложих 195/50/р15"!Хем сменях Амортисьори,ама тряше и пуржините,карай се надявам есента че ще сложа Спортно!И така,сложих 3см подложки дигна все пак по-добре беше но,пак като седнат 2-3 и през неравност якото опиране надрами гумата- каlника....Но един ден Опипах отвътрешната страна каlника и видях че стърчни от калниците Около 1см и то надирало гумата(Имаше Лентинчки от гумата по него),Взех Флекса И ги Запалих да стане всичко равно и гладко и Стана ,вече не упира..Ама според мен не мно удачно да ги дигаме стават нестабилни Пассаторите според мен....! 8)


INOX2
Мнения: 48
Регистриран на: Пон 25 юни 2007 1:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот INOX2 » Сря 04 юни 2008 14:46


Не знам, колега,при мен не опира никъде, колата е пробвана с четирима !! човека и е окей.
А за нестабилността- то ние с нашите "Вечни Соколи", дори и Хан Соло да ги кара, повече от 140-150 км/ч не можем да вдигнем, и то след дълга засилка по права отсечка:) Моята е атвосферен дизел, 72 к.с., и определено не е изстребител, така че не стигам до геройски изпълнения, при които колата да е нестабилна,като е по-висока?...Не знам...колегите с повече опит какво мислят по въпроса?


lazaroff
Мнения: 15
Регистриран на: Пет 23 май 2008 21:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lazaroff » Сря 04 юни 2008 15:47


INOX2 написа:Здравейте!
От уважение към всички колеги,които се включиха в моята тема и ми помогнаха със съвети, а и за да има полза и за всички участници с Пасат В3-ка комби, искам да споделя финалния резултат от идеята.
Отидох в сервиз Промотор във Варна, понеже ги познавам.Те направиха пълен преглед на пружини,тампони намакферсоните, на амротисьорите- всичко се оказа наред,здраво и читаво, защото аз на всеки летен и зимен сезон си я водя на профилактика за преглед и сменям каквото трябва.Амотртисьорите се оказа че са сменяни 2005 лятото, от предния собственик, и още не са изтървали, пружините-тоже.Тампоните аз ги бях сменил.
Та, да си дойдем на думата- те ми изработиха стоманени струговани вложки за пружините на предните колела, и вдигнаха не знам как и задните пружини/там не виждам подложки,нямам идея как успяха/.
Сложих си и нови летни гуми good year GT3 ,185/70/14, и колата стана висока колкото В4-ка,че и малко отгоре.Ще я снимам и ще я пейстна.
Сега вече Отпред е 18см, отзад е 20. Завива по-лесно,не знам защо, и гърбици и бордюри не я затрудняват, "снегоринчето" на предната броня вече не опира никъде.
Но не знам клиренса от къде до къде точно се мери...?
Интересно и най-вече полезно ще ми е, ако колегите които му разбират, споделят мнението си.

Евала на тези хора от сервиза, хем видяха,че съм тъп чукча, и вместо да ме обръснат за пружини,тампони и амолтисьори и труд, ми решиха проблема за 1/4 от парите.Много съм доволен от тях и съм им много благодарен! Много са точни, препоръчвам ги за колегите от Варна.



Въпросът ми е - опира ли ти по неравности?


INOX2
Мнения: 48
Регистриран на: Пон 25 юни 2007 1:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот INOX2 » Сря 04 юни 2008 16:03


Не,колега,изобщо не ми опира. Във Варна има много гърбици,спящи полицаи, бабуни и дупки,както и бордюри-никъде не ми опира, нито гумата в калниците, нито дъното и праговете в неравностите.Поне засега е така...


lazaroff
Мнения: 15
Регистриран на: Пет 23 май 2008 21:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lazaroff » Сря 04 юни 2008 16:04


S.Raikov написа:Колега......На мене ми опираше отзаде също като сложих 195/50/р15"!Хем сменях Амортисьори,ама тряше и пуржините,карай се надявам есента че ще сложа Спортно!И така,сложих 3см подложки дигна все пак по-добре беше но,пак като седнат 2-3 и през неравност якото опиране надрами гумата- каlника....Но един ден Опипах отвътрешната страна каlника и видях че стърчни от калниците Около 1см и то надирало гумата(Имаше Лентинчки от гумата по него),Взех Флекса И ги Запалих да стане всичко равно и гладко и Стана ,вече не упира..Ама според мен не мно удачно да ги дигаме стават нестабилни Пассаторите според мен....! 8)


Стържело е от ширината,а не от височината.
Сигурен съм че на колегата от Варна - няма да му се наложи да ползва флекс.


lazaroff
Мнения: 15
Регистриран на: Пет 23 май 2008 21:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lazaroff » Сря 04 юни 2008 16:08


INOX2 написа:Не,колега,изобщо не ми опира. Във Варна има много гърбици,спящи полицаи, бабуни и дупки,както и бордюри-никъде не ми опира, нито гумата в калниците, нито дъното и праговете в неравностите.Поне засега е така...


Значи си свършил работа и си доволен.

Поздравления

Мойе да закриеш темата,а аз ще отворя нова подобна ,където ще ми се да изясня нещо.


INOX2
Мнения: 48
Регистриран на: Пон 25 юни 2007 1:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот INOX2 » Сря 04 юни 2008 16:49


lazaroff написа:
INOX2 написа:Не,колега,изобщо не ми опира. Във Варна има много гърбици,спящи полицаи, бабуни и дупки,както и бордюри-никъде не ми опира, нито гумата в калниците, нито дъното и праговете в неравностите.Поне засега е така...


Значи си свършил работа и си доволен.

Поздравления

Мойе да закриеш темата,а аз ще отворя нова подобна ,където ще ми се да изясня нещо.


Първо ще пусна снимките, за да се изфукам :)и тогава ще я закрием темата:)


INOX2
Мнения: 48
Регистриран на: Пон 25 юни 2007 1:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот INOX2 » Сря 04 юни 2008 23:58


Здравейте,колеги! Ето ги и снимките!

опитах се да заснема височината на праговете,разстоянията между гумите и калниците,между праговете и земята, както и самите въпросни пружини и подложки.

http://picbg.net/pic.php?u=13833Bt3Jv&i=154104

http://picbg.net/pic.php?u=13833Bt3Jv&i=154105

http://picbg.net/pic.php?u=13833Bt3Jv&i=154106

http://picbg.net/pic.php?u=13833Bt3Jv&i=154107

http://picbg.net/pic.php?u=13833Bt3Jv&i=154110

http://picbg.net/pic.php?u=13833Bt3Jv&i=154111

http://picbg.net/pic.php?u=13833Bt3Jv&i=154112

http://picbg.net/pic.php?u=13833Bt3Jv&i=154113

http://picbg.net/pic.php?u=13833Bt3Jv&i=154114

http://picbg.net/pic.php?u=13833Bt3Jv&i=154116

http://picbg.net/pic.php?u=13833Bt3Jv&i=154109


Потребителски аватар
S.Raikov
Мнения: 683
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот S.Raikov » Чет 05 юни 2008 10:33


Не е ли доста висок??


INOX2
Мнения: 48
Регистриран на: Пон 25 юни 2007 1:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот INOX2 » Чет 05 юни 2008 15:37


S.Raikov написа:Не е ли доста висок??


А-а-а, не:), тамън си е Пасата:) пък и нали това ми беше и първоначалната цел:)
Пробвах го на завои, насам-натам, стабилен си е .
Вероятно,може би само ще харчи малко повече, но не е болка за умиране.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: madmen и 51 госта