ФОТОГАЛЕРИЯ ОТ ПРЕДСТАВЯНЕТО НА КОЛАТА НА РЕНО МОЖЕТЕ ДА ВИДИТЕ ТУК!
Боксът на болида, който ще бъде разположен пред Телефонната палата (на ул. Гурко 4), ще остане в сърцето на София от 17 до 22 април. След представянето си в София, колата на ING Renault F1 ще направи първата по рода си обиколка и в страната. Болидът и симулаторите последователно ще бъдат изложени в Бургас, Варна, Русе, Велико Търново, Стара Загора и Пловдив. Във всеки град ще бъде построена специална ING брендирана шатра, в която ще бъдат разположени колата и симулаторите. Работното й време ще бъде от 10 до 20 часа през седмицата и от 10 до 21 часа през уикендите.
Новият болид на ING Renault F1 R28 беше официално представен на церемония в Париж на 31 януари 2008 г. Двете основни фигури в пилотския екип на ING Renault F1 са двукратният световен шампион Фернандо Алонсо и Нелсън Пикет - младши. Церемонията се състоя в главната квартира на Рено в Булон-Биланкур, в югозападната част на Париж, намираща се на брега на река Сена. Сред гостите бяха шефът на концерна Рено Карлос Гон, както и Мишел Тилман, председател на борда на директорите на основния спонсор ING.
Технически характеристики:
Шаси: Шуплеста структура на монокока от въглеродни влакна и алуминий, произведена от екипа на Рено и създадена за максимална здравина при минимално тегло. Инсталиран е старият двигател RS27 V8.
Предно окачване: Горен и долен елемент от въглеродни влакна с вграден балансьор. В предната част на монокока са монтирани амортисьори и торсионна ос. Килът е нулев, благодарение на който се оптимизира аеродинамиката на предницата.
Задно окачване: Горен и долен елемент от въглеродни влакна, работещи с вертикално монтирани торсионни оси и хоризонтално монтирани амортисьори, монтирани отгоре на обвивката на трансмисията.
Трансмисия: Седемстепенна полуавтоматична титаниева скоростна кутия с една задна предавка. За оптимизиране на преминаване през предавките се ползва системата "Quickshift".
Горивна система: Гумен резервоар, подсилен с кевлар, произведен от ATL.
Система за охлаждане: Отделни водни и маслени радиатори, разположени около въздухазоборниците, използващи именно въздуха от тях.
Електрическа част: MES-Microsoft стандартен Electronic Control Unit.
Спирачна система: Въглеродни дискове, апаратчетата са от AP Racing.
Кокпит: Седалката на водача може да се премахва, тя е произведена на базата на анатомично оформена композитна структура. Воланът включва копчета за смяна на предавките и съединителя.
R28 в цифри и детайли:
Преднa част - 1450 мм.
Задна част - 1400 мм.
Дължина - 4800 мм.
Височина - 950 мм.
Ширина -1800 мм.
Тегло (с пилот, камера и баласт) - 605 кг.
Двигател RS27 V8
ФОТОГАЛЕРИЯ ОТ ПРЕДСТАВЯНЕТО НА КОЛАТА НА РЕНО МОЖЕТЕ ДА ВИДИТЕ ТУК!