Здравейте търсих в търсачката и не можах да реша кой е по добрия вариант изтърбушване на катализатора и връщане на мястото му или замяната му с резонаторно гърне? Колата е Голф 3 AFT 101Hp!
Благодаря!



Катализатор или резонаторно гърне!
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: Сря 20 фев 2008 17:34
- Автомобил: Golf 3 GTI 16v
- Двигател: ABF 1994
- Местоположение: Плевен
re:
Слагай резонаторно гърне и не му мисли! 

VW`VENTO написа:какво точно представлява този резонатор понеже съм решил да махам катализатора.Става ли да се сложи мека връзка на мястото на катализатора ??
Ако катализатора ти е читав, което е малко вероятно за тези километри, недей да го махаш - лично мнение.
Иначе по въпроса, резонатора е гърне което се слага като преходно, на мястото на катализатора, което гърне трябва да обира температурата и шумовете от изходящите газове (затова се казва и резонансно) преди да отидат в крайното ти.
- VW`VENTO
- Мнения: 584
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 21:34
- Автомобил: VW BORA 1.9TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Ловеч
днес ходих на майстор да махам катализатора и като вдигнахме колата видяхме че и средното гърне не е мн добре та го смених и него като го сложи малко по напред да играе роля на резонатор.От цялата работа съм с 20лв напред понеже аз си исках стария кат. и ме питаха за какво ми е и ми предложи 80лв за него,а за всичко ми искаха 60лв.та демек ми даде 20 лв
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 8:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
vw_power написа:На моя голф на катализатора е закачена ламбда сондата и ако махна катализатора тя къде се слага после.
Ако някой е имал това преживяване нека да каже щото това ме притеснява най-много
При вашият случай колега ако желаете да постигнете оригиналният шум на автомобила( като с катализатора) и да работи нормално ламбда сондата, коята е една от основните фактори за дозирането горивната смес( т.е. пряко свързана с разхода на гориво), процедурата е следната.
Рециклиране на оригиналният катализатор т.е. изчистване на керамичният елемент и пренареждане на съответните елементи използвайки оригиналният корпус на катализатора. Гарантирам, че автомобила ще има точно оригиналният шум, сондата ще работи а и самата ауспухова инсталация ще запази оригиналният си вид. Или с други думи казано след тази интервенция няма да се познава, че автомобира е без катализатор, освен на газоанализатор, а и проблема "запушен катализатор" отпада завинаги.
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: Сря 20 фев 2008 17:34
- Автомобил: Golf 3 GTI 16v
- Двигател: ABF 1994
- Местоположение: Плевен
re:
Слагай резонаторно гърне и не му мисли! 

-
- Мнения: 72
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 8:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 86 госта