
ABF Двигател В Golf/Jetta MK2 ???
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Stenly написа:Ах тинко и ти в какви филми се вкарваш
А аз размислям още, че ще правя нещо ще правя.....
Трябва да има малко конкуренция с колегата алпин от варна, няма начин иначе няма да е интересно.


pesho34 написа:колега вземаш мотора и го мушкаш в коша без зна4ение с кои тампони. а капака се срязва малко в задния краи до уплатнението 4е опира единия вакум които е отгоре на дросела
Колега дай малко повече инфо снимки ако имаш. Как се представя?

Иначе мерси за съвета.....

- P4v3l
- Мнения: 1297
- Регистриран на: Пон 18 юни 2007 14:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София_
Айде и аз да те вкарам в джаза с още въпроси/отговори....:
- Електрониката/инсталация - неможеш да ползваш тая от Г2 щото трябва да използваш компа на АБФ-а, като сложиш АБФ-ската инсталация (+ комп) неможеш да използваш таблото на Г2 (скоростомер, оборотомер, борд компютър) така че трябва да се ползва тъбло от Г3, което води до слагане на армарурно тъбло от Г3, а там филма е голям (рязане, преправяне....., парното на Г3 е по друг начин направено и там има доста преправяне). На мен лично арматурното тъбло на Г3 изобщо не ме радва (друго си е като го напече слънцето да почне да издава звуци на скърцащ матрак
). Да кажем че си присадил таблото, уредите, парно и т.н. тогава какво правим с борд компютъра, по-точно лосчето за MFA-то на кормилния рът, или можеби ще се наложи да сменим и целия кормилен прът или поне частта от него с кабеляците за борд компютъра
- подаване на гориво - разлика в бензиновите помпи (при Г2 механична инжекция мисля че те са две една при резервоара и една при двигателя)
- Скоростна кутия - ако използваш кутията на АБФ-а тя е с жила а не с лостове пулоските от Г2 също няма да пасват (а дали ако се сложат пулоски от АБФ на Г2 няма да се наложат преправяния на главините), ако решиш да ползваш от Г2, мисля че единствената която пасва на двигател АБФ е от 9А мотор, и идва момента, че скороста при Г2 се подава към таглото от жило а не от борд компютъра както при Г3 (и тука не съм много запознат ако може някой да обясни как става цялата работа)
Всичките тия въпроси са ми интересни и ако може някой, който го е правил (колегата от Пазарджик, с който "говорих" на Л.С. сигурен съм има и други) да обясни подробно кое, как, защо (знам ще е доста дълго) ще бъде много полезно за хората който тръгват по тоя път (включително и аз
)
НЯМАМ НАМЕРЕНИЕ ДА ОБЕЗСЪРЧАВАМ ХОРАТА КОЙТО ИСКАТ ДА СИ СЛОЖАТ АБФ В Г2, А НАПРОТИВ ДА СТАНЕ ЯСНО КАКВИ ПРОБЛЕМИ МОГАТ ДА СРЕШНАТ ПРИ ПРИСАЖДАНЕТО
- Електрониката/инсталация - неможеш да ползваш тая от Г2 щото трябва да използваш компа на АБФ-а, като сложиш АБФ-ската инсталация (+ комп) неможеш да използваш таблото на Г2 (скоростомер, оборотомер, борд компютър) така че трябва да се ползва тъбло от Г3, което води до слагане на армарурно тъбло от Г3, а там филма е голям (рязане, преправяне....., парното на Г3 е по друг начин направено и там има доста преправяне). На мен лично арматурното тъбло на Г3 изобщо не ме радва (друго си е като го напече слънцето да почне да издава звуци на скърцащ матрак


- подаване на гориво - разлика в бензиновите помпи (при Г2 механична инжекция мисля че те са две една при резервоара и една при двигателя)
- Скоростна кутия - ако използваш кутията на АБФ-а тя е с жила а не с лостове пулоските от Г2 също няма да пасват (а дали ако се сложат пулоски от АБФ на Г2 няма да се наложат преправяния на главините), ако решиш да ползваш от Г2, мисля че единствената която пасва на двигател АБФ е от 9А мотор, и идва момента, че скороста при Г2 се подава към таглото от жило а не от борд компютъра както при Г3 (и тука не съм много запознат ако може някой да обясни как става цялата работа)
Всичките тия въпроси са ми интересни и ако може някой, който го е правил (колегата от Пазарджик, с който "говорих" на Л.С. сигурен съм има и други) да обясни подробно кое, как, защо (знам ще е доста дълго) ще бъде много полезно за хората който тръгват по тоя път (включително и аз

НЯМАМ НАМЕРЕНИЕ ДА ОБЕЗСЪРЧАВАМ ХОРАТА КОЙТО ИСКАТ ДА СИ СЛОЖАТ АБФ В Г2, А НАПРОТИВ ДА СТАНЕ ЯСНО КАКВИ ПРОБЛЕМИ МОГАТ ДА СРЕШНАТ ПРИ ПРИСАЖДАНЕТО
Последна промяна от P4v3l на Вто 22 апр 2008 13:19, променено общо 1 път.
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Да именно за това пуснах темата, беше ми интересно а някои казаха, че е писано по нея аз не можах да я намеря. А таблото колега барабар с инсталациите ми беше ясно, че ще се сменя, но все пак не до толкова подробно
При мен в младост има едно голфче двойка с мотор от ABF и глава и колектори от NP. Таблото си е от двойка, колата е около 170-180 коня...
Трябва да накарам пича да ми покаже кое кво...
Нека ако може колегата от сливен да сподели и да хвърли по някоя снимка ако има...


Нека ако може колегата от сливен да сподели и да хвърли по някоя снимка ако има...

- FreeSoul
- Мнения: 2751
- Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Къде в Младост, че и аз съм там, можем да смучем информация наведнъж
Както писах и по-горе и както беше ми казал niksi преди - нямаш ли цял донор не знаеш с какво се захващаш и се оказа прав човека. Всички проблеми по-горе се решават просто като замениш всички неща от 2-ката с 3-кови такива, естествено по-скъпо е но пък си спестяваш доста нерви,труд и побългаряване.

Както писах и по-горе и както беше ми казал niksi преди - нямаш ли цял донор не знаеш с какво се захващаш и се оказа прав човека. Всички проблеми по-горе се решават просто като замениш всички неща от 2-ката с 3-кови такива, естествено по-скъпо е но пък си спестяваш доста нерви,труд и побългаряване.
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: Сря 06 фев 2008 21:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sliven
сас скоростите никакав проблем 2Y е идеална,мушкаш мотора и готово,километража навиваш другия дат4ик и готово,половината инсталация от 3ката влиза в коша на 2ката,дори буксата за таблото на 2та и 3та са еднакви липсва кабел за скоростомера,които се пуска допалнително,мига4ите се разделят с 2 диода зада свете и таблото,трябва да се пусне и един кабел от компа до таблото за моментния разход,другото си е на място,обшто взето нее трудно но нее и лесно ,в момента друго несе сештам понеже вси4ки тия операции ги правих преди по4ти 4 год.да отбележа 4е ништо неми скарца и марка и т.н. както някои беше написал и смея да твардя 4е вси4ко което сам сатворил си изглежда все едно е монтирана в завода които я виждал може да потварди....
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
hilqdarka написа:Айде и аз да те вкарам в джаза с още въпроси/отговори....:
- Електрониката/инсталация - неможеш да ползваш тая от Г2 щото трябва да използваш компа на АБФ-а, като сложиш АБФ-ската инсталация (+ комп) неможеш да използваш таблото на Г2 (скоростомер, оборотомер, борд компютър) така че трябва да се ползва тъбло от Г3, което води до слагане на армарурно тъбло от Г3, а там филма е голям (рязане, преправяне....., парното на Г3 е по друг начин направено и там има доста преправяне). На мен лично арматурното тъбло на Г3 изобщо не ме радва (друго си е като го напече слънцето да почне да издава звуци на скърцащ матрак). Да кажем че си присадил таблото, уредите, парно и т.н. тогава какво правим с борд компютъра, по-точно лосчето за MFA-то на кормилния рът, или можеби ще се наложи да сменим и целия кормилен прът или поне частта от него с кабеляците за борд компютъра
- подаване на гориво - разлика в бензиновите помпи (при Г3 механична инжекция мисля че те са две една при резервоара и една при двигателя)
- Скоростна кутия - ако използваш кутията на АБФ-а тя е с жила а не с лостове пулоските от Г2 също няма да пасват (а дали ако се сложат пулоски от АБФ на Г2 няма да се наложат преправяния на главините), ако решиш да ползваш от Г2, мисля че единствената която пасва на двигател АБФ е от 9А мотор, и идва момента, че скороста при Г2 се подава към таглото от жило а не от борд компютъра както при Г3 (и тука не съм много запознат ако може някой да обясни как става цялата работа)
Всичките тия въпроси са ми интересни и ако може някой, който го е правил (колегата от Пазарджик, с който "говорих" на Л.С. сигурен съм има и други) да обясни подробно кое, как, защо (знам ще е доста дълго) ще бъде много полезно за хората който тръгват по тоя път (включително и аз)
НЯМАМ НАМЕРЕНИЕ ДА ОБЕЗСЪРЧАВАМ ХОРАТА КОЙТО ИСКАТ ДА СИ СЛОЖАТ АБФ В Г2, А НАПРОТИВ ДА СТАНЕ ЯСНО КАКВИ ПРОБЛЕМИ МОГАТ ДА СРЕШНАТ ПРИ ПРИСАЖДАНЕТО
Има Г2ки, които са с табла от Голф 3, без да се сменява арамтурното, само уредите! А ако не върже борд компютъра голям праз! Голф 3 с механична инжекция няма! Ми те помпите са две и при 8 клапановия ГТИ на Голф 2, и при КР-а са две, една подкачваща на 0.3 бар и една за високо налягане при ПБ-то е на 3 бар помпа, регулатора държи налягане в рейката 2,5 бар! Тая подкачващата няма как да я сложи на резервоар без дупка отгоре в него, а и ако сложи една по-силна помпа подкачваща не му трябва! Жилата не са проблем, слагат се! Полуоските няма да му паснат, той и от Г2 ГТИ да сложи кутия полуоските пак не стават, трябва да смени чашките на кутията, тук си остава с тея чашки, вътрешните карета от АБФ, щото на Г3 му е по-дълго полуоската и няма как да я завре, шлиците от 3ка 1,8 моно и Голф 2 са еднакви, трябва да си използва неговите полуоски и външни карета! Самия скоростомер незнам как е при Г3, не си ли е на жило? Скорости на тоя блок можеш да сложиш каквито искаш, за какво трябва да е 9А мотора, фланеца на блока е еднакъв!
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
FreeSoul написа:Къде в Младост, че и аз съм там, можем да смучем информация наведнъж
Както писах и по-горе и както беше ми казал niksi преди - нямаш ли цял донор не знаеш с какво се захващаш и се оказа прав човека. Всички проблеми по-горе се решават просто като замениш всички неща от 2-ката с 3-кови такива, естествено по-скъпо е но пък си спестяваш доста нерви,труд и побългаряване.
Дай на ЛС да не спамим.

pesho34 написа:сас скоростите никакав проблем 2Y е идеална,мушкаш мотора и готово,километража навиваш другия дат4ик и готово,половината инсталация от 3ката влиза в коша на 2ката,дори буксата за таблото на 2та и 3та са еднакви липсва кабел за скоростомера,които се пуска допалнително,мига4ите се разделят с 2 диода зада свете и таблото,трябва да се пусне и един кабел от компа до таблото за моментния разход,другото си е на място,обшто взето нее трудно но нее и лесно ,в момента друго несе сештам понеже вси4ки тия операции ги правих преди по4ти 4 год.да отбележа 4е ништо неми скарца и марка и т.н. както някои беше написал и смея да твардя 4е вси4ко което сам сатворил си изглежда все едно е монтирана в завода които я виждал може да потварди....
Двойките имат ли разлики в захващането на таблото спрямо годината или са все еднакви?

- P4v3l
- Мнения: 1297
- Регистриран на: Пон 18 юни 2007 14:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София_
K_Power написа:... А ако не върже борд компютъра голям праз!
Е да де ама е по-хубаво като ше е гарга да е рошава
K_Power написа:Голф 3 с механична инжекция няма!
Никъде не съм казъм че има Г3 с механична инжекция
K_Power написа:Ми те помпите са две и при 8 клапановия ГТИ на Голф 2, и при КР-а са две, една подкачваща на 0.3 бар и една за високо налягане при ПБ-то е на 3 бар помпа, регулатора държи налягане в рейката 2,5 бар!
До колкото знам PB-то е с една помпа както и всички Г3

K_Power написа:Жилата не са проблем, слагат се! Полуоските няма да му паснат, той и от Г2 ГТИ да сложи кутия полуоските пак не стават, трябва да смени чашките на кутията, тук си остава с тея чашки, вътрешните карета от АБФ, щото на Г3 му е по-дълго полуоската и няма как да я завре, шлиците от 3ка 1,8 моно и Голф 2 са еднакви, трябва да си използва неговите полуоски и външни карета!
Тука неразбрах какви пулоски трябва да си сложа на заводската кутия на АБФ-а че да НЕпреправям главините
K_Power написа: Самия скоростомер незнам как е при Г3, не си ли е на жило? Скорости на тоя блок можеш да сложиш каквито искаш, за какво трябва да е 9А мотора, фланеца на блока е еднакъв!
Скоростомера (цялото тъбло на Г3) е вързано към една букса и от там се подава информацията както за скоростта така и за обороти, разход и т.н. докато Г2 има букса по която се подава инфо за температура, разход..., вакум за оборотите и жило за скоростта
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ПБ-то заводско е с две помпи!!!
Казах, че трябва да се използват вътрешните карета от АБФ, полуоската и външните карета може да си останат от двойката!
Казах, че трябва да се използват вътрешните карета от АБФ, полуоската и външните карета може да си останат от двойката!
hilqdarka написа:]- подаване на гориво - разлика в бензиновите помпи (при Г3 механична инжекция мисля че те са две една при резервоара и една при двигателя)
- P4v3l
- Мнения: 1297
- Регистриран на: Пон 18 юни 2007 14:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София_
K_Power написа:ПБ-то заводско е с две помпи!!!
Казах, че трябва да се използват вътрешните карета от АБФ, полуоската и външните карета може да си останат от двойката!hilqdarka написа:]- подаване на гориво - разлика в бензиновите помпи (при Г3 механична инжекция мисля че те са две една при резервоара и една при двигателя)



Работата с пулоските също се изясни

- G3
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
- Автомобил: Vw Sharan 7M
- Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
- Местоположение: КалифорНия
1-во браво за темата чел съм всички мнения който съм намерил с търачката за абф в голф2 от тази тема всичко се разбира за разлика от другите освен това:
само не разбрахме за "жилните и лостовите" скорости..
жилата/лостчетата вътре в скоростите ли са, или връзките от скоростния лост до скоростна кутия или къде се намират тия лостчета/жила
само не разбрахме за "жилните и лостовите" скорости..
жилата/лостчетата вътре в скоростите ли са, или връзките от скоростния лост до скоростна кутия или къде се намират тия лостчета/жила
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Просто едната кутия, превключвателния механизъм е на жила (020) кутия, така е на КР, ПЛ, ПБ, ЕЗ, ГЗ, ЕВ и общо взето на всички модели и мотори слагани на Голф 2 и Голф 3, с изключение на Голф 2 Г60 и Голф рали, Голф 3 ВР6, АБФ-а в случая, 2Е-то, където е кутия с жила (02А)! Кутия с жила се използва в Пасат, например, от Ауди А3, ТТ, Голф 4 стават кутиите на фланците на почти всички мотори на ФВ от 70 и някоя до 2000 и някоя! От лостова превключвателна система, към такава с жила трябва да се вземат жилата и самия скоростен лост, системата с жилата има регулировка и е с хидравличен съединител! Конзола с педали трябва, Брабуса описа по-горе!
Крисо!
Крисо!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта