твърдост на маркучите на охладит.система на ПАСАТ Б3

Техническа и сервизна информация за Passat
angel1223
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

твърдост на маркучите на охладит.система на ПАСАТ Б3

Мнениеот angel1223 » Вто 22 апр 2008 6:51


колеги здравейте чета по форума и не можах да намеря отговор на моите терзания . Колко трябва да бъдат твърди маркучите на охл.система при положение че капачка и термостат са изправни пасата ми е 1.8mn.i ABS 1992




Потребителски аватар
Dart
Мнения: 259
Регистриран на: Вто 30 яну 2007 12:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Dart » Вто 22 апр 2008 7:02


Колега, когато стиснеш маркучите трябва да поддават нормално - в смисъл да се деформират така, какго се деформира гума при натиск -ама,че обяснение :lol: Предполагам обаче,че имаш предвид дали не са се втвърдили - при това положени маркучите са като пластмаса и много твърди -трудно и да ги стеснеш,стоят и леко надути. Дано съм ти бил от полза.


angel1223
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот angel1223 » Вто 22 апр 2008 9:59


имам предвид трябва ли да бъдат корави не като пластмаса /това говори за проблем в охл. с/ма / а като добре напомпена вътрешна гума от велосипед


Потребителски аватар
gencho12
Мнения: 49
Регистриран на: Сря 18 апр 2007 17:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот gencho12 » Вто 22 апр 2008 10:36


Колега, не си опоменал дали става дума за състояние на маркучите при запален и загрял двигател или при студен. Проблеми в охладителната система би имал ако често доливаш в казанчето охладителна течност - демек теч или не ти се включва вентилатора като ти вдигне температурата системата.Относно маркучите не се коси ако са твърди при загрял в работна температура двигател. Тя охладителната система си е под налягане и е нормално да се втвърдят маркучите. Те имат нещо като скелет от яки конци маркучите и няма да се пръснат току така. Аз преди три месеца смених голямото водно съединение (най-дебелия от тия маркучи) .Стария ми беще доста издут - явно няколко от тия конци се бяха изпокъсали. Карах си така близо година. Така че - ако нямаш течове и издути маркучи при загрял двигател няма за какво да се притесняваш.


angel1223
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот angel1223 » Вто 22 апр 2008 10:59


благодаря на всички и най вече на gencho12 за изчерпателния отговор наистина не доуточних за студен или топъл двигател става въпрос . за загрял двигател става въпрос Успокоих се най сетне . скоро преди 3дена заради фалшив нов термостат който не отваряше добре щях да си прегрея двигателя и досега не бях обръщал много внимание на твърдостта на маркучите но сега като фалшивия термостат го смених и сложих друг тогава обърнах по голямо внимание значи все в порядке темата може да бъде закрита :D :D


passat_B3
Мнения: 22
Регистриран на: Пон 19 май 2008 13:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: montana

Мнениеот passat_B3 » Вто 20 май 2008 15:19


колега неможе да са ти толкова твърди мъркучите като добре напомопана гума на колело



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: rosenstoilov78 и 16 госта