


Ужасният завършек на един проект. Тунинг на Passat.
- rusty
- Мнения: 437
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Oldenburg
ok
Последна промяна от rusty на Пон 05 дек 2005 19:32, променено общо 1 път.
- bartokomus
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- bartokomus
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
musura написа:bartokomus написа:към 7-8000 оборота по4ва да се губи сместа, защото стандаартните пружинки не могат да затворят толкова бързо клапаните.
а сигурен ли си, че при тези обороти инжекциона ти успява да даде достатъчно количество гориво избощо?
с механичен много трудно над 5500обр да се запази съотношението на сместа равнимерно,
инак на ниските няма да има проблеми!
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
r_tuning написа:koлега тези валове са доста слаби4ки...каде отиде ти в 9-10 000оборота.....с тази инжекция не става и без това, аз сьм с 288гр...и трудно стига6е до 7500оборота:))
ако си с механика съм съгласен,
инак 288 требе да развърта поне до 8500обр , ако развъртиш повече на коляновия вал му се завива свят

- r_tuning
- Мнения: 237
- Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
бих казал 9000 ве4е...но 6те се сменя ми се струва,слаби4ьк е ве4е..KILLER GTI написа:r_tuning написа:koлега тези валове са доста слаби4ки...каде отиде ти в 9-10 000оборота.....с тази инжекция не става и без това, аз сьм с 288гр...и трудно стига6е до 7500оборота:))
ако си с механика съм съгласен,
инак 288 требе да развърта поне до 8500обр , ако развъртиш повече на коляновия вал му се завива святтака да се каже и дава фира доста бързо!!!

- bartokomus
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
здравейте, ами не съм наясно много с тези работи, но така го бях чел. Съгласен съм 4е над 6000 няма да може да хвърля толкова гориво колкото му е нужно! Абсолютно! Но ще се работи по въпроса. Ина4е съвсем отговорно си го казвам - в момента без проблеми прави 9000 оборота(на моменти разбира се) - със старите пружиники и неговия си инжекцион. А по-интересното е 4е от 6 до 8000 тягата се увеличава чувствително!!! Ако някой иска - показвам веднага!
Ина4е съм напълно съгласен с вас!
268°, Hydro, Ventilhub 11,5 mm, Ventilhub in OT 1,7 mm.
това са валовете
P.S. ууупсс. Малко съм се объркал - дават ги до 10000 оборота не до 12. Извинявам се!
Ина4е съм напълно съгласен с вас!
268°, Hydro, Ventilhub 11,5 mm, Ventilhub in OT 1,7 mm.
това са валовете
P.S. ууупсс. Малко съм се объркал - дават ги до 10000 оборота не до 12. Извинявам се!

- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- bartokomus
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- bartokomus
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
А какво мислите по въпроса за сгъстяването? Имате ли информация колко мм отнемане от главата на какво сгъстяване отговарят, до колко е допустимото, в смисъл разумното "сваляне". Не съм прибегнал до по сериозно сваляне именно защото патувам с колата, а това би донесло доста голям риск според мен, а и според други мнения? Какво мислите?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта