Ужасният завършек на един проект. Тунинг на Passat.

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Мнениеот rusty » Пон 05 дек 2005 18:46


ok

Последна промяна от rusty на Пон 05 дек 2005 19:32, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
bartokomus
Мнения: 80
Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bartokomus » Пон 05 дек 2005 19:07


В Мюнхен съм.

Какво има6 пред вид, не съм сигурен че разбрах точно какво пита6.
Но мисля че към 7-8000 оборота по4ва да се губи сместа, защото стандаартните пружинки не могат да затворят толкова бързо клапаните.


Потребителски аватар
bartokomus
Мнения: 80
Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bartokomus » Пон 05 дек 2005 19:29


ето и колектора как изглежда:

http://alexanderrangelov.myphotoalbum.c ... me=album07


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пон 05 дек 2005 21:39


bartokomus написа:към 7-8000 оборота по4ва да се губи сместа, защото стандаартните пружинки не могат да затворят толкова бързо клапаните.


а сигурен ли си, че при тези обороти инжекциона ти успява да даде достатъчно количество гориво избощо?


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пон 05 дек 2005 21:40


с какъв лифт са ти валовете? от това зависи какви пружини се слагат!!
аз лично до сега не сум чувал вал 268 да може да се развърта на 12000обр!!!!!
при повечето 268 градосови валове след 7000обр няма никои, независимо от това че може да развива 8-9000обр


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пон 05 дек 2005 21:43


musura написа:
bartokomus написа:към 7-8000 оборота по4ва да се губи сместа, защото стандаартните пружинки не могат да затворят толкова бързо клапаните.


а сигурен ли си, че при тези обороти инжекциона ти успява да даде достатъчно количество гориво избощо?

с механичен много трудно над 5500обр да се запази съотношението на сместа равнимерно,
инак на ниските няма да има проблеми!


Потребителски аватар
r_tuning
Мнения: 237
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот r_tuning » Пон 05 дек 2005 22:23


koлега тези валове са доста слаби4ки...каде отиде ти в 9-10 000оборота.....с тази инжекция не става и без това, аз сьм с 288гр...и трудно стига6е до 7500оборота:))


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пон 05 дек 2005 22:57


r_tuning написа:koлега тези валове са доста слаби4ки...каде отиде ти в 9-10 000оборота.....с тази инжекция не става и без това, аз сьм с 288гр...и трудно стига6е до 7500оборота:))

ако си с механика съм съгласен,
инак 288 требе да развърта поне до 8500обр , ако развъртиш повече на коляновия вал му се завива свят :D така да се каже и дава фира доста бързо!!!


Потребителски аватар
r_tuning
Мнения: 237
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот r_tuning » Пон 05 дек 2005 23:21


KILLER GTI написа:
r_tuning написа:koлега тези валове са доста слаби4ки...каде отиде ти в 9-10 000оборота.....с тази инжекция не става и без това, аз сьм с 288гр...и трудно стига6е до 7500оборота:))

ако си с механика съм съгласен,
инак 288 требе да развърта поне до 8500обр , ако развъртиш повече на коляновия вал му се завива свят :D така да се каже и дава фира доста бързо!!!
бих казал 9000 ве4е...но 6те се сменя ми се струва,слаби4ьк е ве4е..:))) Screwy колата е с мегаскуиьр....


Потребителски аватар
bartokomus
Мнения: 80
Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bartokomus » Вто 06 дек 2005 0:05


здравейте, ами не съм наясно много с тези работи, но така го бях чел. Съгласен съм 4е над 6000 няма да може да хвърля толкова гориво колкото му е нужно! Абсолютно! Но ще се работи по въпроса. Ина4е съвсем отговорно си го казвам - в момента без проблеми прави 9000 оборота(на моменти разбира се) - със старите пружиники и неговия си инжекцион. А по-интересното е 4е от 6 до 8000 тягата се увеличава чувствително!!! Ако някой иска - показвам веднага!

Ина4е съм напълно съгласен с вас!
268°, Hydro, Ventilhub 11,5 mm, Ventilhub in OT 1,7 mm.
това са валовете

P.S. ууупсс. Малко съм се объркал - дават ги до 10000 оборота не до 12. Извинявам се! :D


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Вто 06 дек 2005 1:16


за обороти над 8000 си трябва друга пружина и друг повдигач!!!
а за още по нагоре и клапани с легла!
мен лично ме съмнява да има сила след 6500обр, по скоро с тези валове би вървяла от 3000-6500обр ама тва наи добре ще се види на диностенда


Потребителски аватар
bartokomus
Мнения: 80
Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bartokomus » Вто 06 дек 2005 19:20


значи ще има полза от пружинките разбирам. слагам ги тогава. а да пречат предполагам не мгат по някакъв начин?


Потребителски аватар
r_tuning
Мнения: 237
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот r_tuning » Вто 06 дек 2005 23:38


bartokomus написа:значи ще има полза от пружинките разбирам. слагам ги тогава. а да пречат предполагам не мгат по някакъв начин?
по никакьв:))))


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Сря 07 дек 2005 1:02


ако пружините са ти предназначени точно за тези валове ( не то твърди), еднствено може повдигачите да ти заминат бързичко(тва не е 100%сигорно но го има като вариант) ама ако това стане ще си ги смениш с механични и ще си още по доволен!


Потребителски аватар
bartokomus
Мнения: 80
Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bartokomus » Сря 07 дек 2005 1:36


А какво мислите по въпроса за сгъстяването? Имате ли информация колко мм отнемане от главата на какво сгъстяване отговарят, до колко е допустимото, в смисъл разумното "сваляне". Не съм прибегнал до по сериозно сваляне именно защото патувам с колата, а това би донесло доста голям риск според мен, а и според други мнения? Какво мислите?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта