Извира ми антифриза от казанчето

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
iohann
Мнения: 88
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 5:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот iohann » Съб 19 апр 2008 15:16


°niksi° написа:Коллега един малко страничен въпрос - кога и за колко я взе тази кола


хаах сигорно си засекъл и другата тема която съм пуснал :lol:
поръчах я на познат и ми я докара от италия и тои ми иска 3200лв.
но до момента сум сменил толкова работи че ако тръгна да ги изреждам ще ти се доспи. абе общо взето ми излезна около 4200-4300
със всичко което съм правил по нея




ZAD19
Мнения: 87
Регистриран на: Съб 19 апр 2008 16:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот ZAD19 » Съб 19 апр 2008 17:01


Колега и аз имах такъв проблем!!! Купих я и на другия ден забелязах, че колата загрява на 90 градуса и изхвъля водата. Отидох на майстор, сменихме термостата, датчика за температурата, мъчихме я, не става-хвърля водата. Свалихме главата, сменихме гарнитурата - пак същия проблем. Свалихме отново главата - шлайахме я и всичко се оправи. Сменихме и капачката-не нова, а вземи от автоморга. Ако нещо те интересува-питай!!!!! Успех!


Потребителски аватар
Golf_GL_momo
Мнения: 52
Регистриран на: Сря 08 авг 2007 20:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf_GL_momo » Нед 20 апр 2008 0:17


е добре при мене положението неска беше следното загря до 110 градуса загасих звера отворих капака,отворих капачката и тогава кипна това от какво е ???


ZAD19
Мнения: 87
Регистриран на: Съб 19 апр 2008 16:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот ZAD19 » Нед 20 апр 2008 1:03


Дай малко по-подробно!!!! Прочети предното ми мнение! Не прегрявай отново колата, главата ще се изкриви. Моят ремонт струваше:
- ГАРНИТУРА 27 ЛВ.
- ШЛАЙФАНЕ 20 ЛВ.
- ТРУД 60 ЛВ.
=========================
ВСИЧКО 107 ЛВ.

Изминал съм 600 км и още съм на нокти да не се появи същия проблем!!!!!


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19721
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 20 апр 2008 7:46


Golf_GL_momo написа: загря до 110 градуса загасих звера отворих капака,отворих капачката и тогава кипна

Колега, колата принципно не трябва да може да прегрее така.
Провери следните неща:
- Задръстен от боклуци радиатор (листа, мухички...)
- Прецакан датчик за вентилатора (този, който е на самия радиатор)
- Прецакан вентилатор (виж дали свири/стърже и дали се върти леко)
- Задържащ термостат.
Аз си прегрях така колата след скъсване на ремък за водна помпа.
Принципно при вдигане на температура не трябва да се гаси колата, а да се остави на празен ход и да се пусне парното на макс. При мен, обаче, беше безсмислено, защото като не върти помпата... :dontknow:
Следи за втвърдяване на маркучите към радиатора и за загуба на антифриз. Ако забележиш нещо подобно бягай да смъкват тиквата на мотора, че аз се забавих с много (близо 25 000 км) и се наложи и блока да се челосва :(


oxi1
Мнения: 41
Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот oxi1 » Нед 20 апр 2008 9:41


колега ако няма гумичка на капачката от там ти е проблема но за да се стигне до там да изчезне гумичката явно има по голямо налягане пробвай със капачка ако не стане свалай главата и задължително шлайфане и пришлайфане на клапаните


ZAD19
Мнения: 87
Регистриран на: Съб 19 апр 2008 16:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот ZAD19 » Нед 20 апр 2008 9:46


Цени:
1. Термостат - 12-14 лв.
2. Датчик на радиатора - 21 лв.
Сменяш ги сам!!!! Труд -0 лв.
Ако не са те, това е кофти, ти остават като резерв!!!!!


Потребителски аватар
VAAL
Мнения: 77
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VAAL » Нед 20 апр 2008 22:29


Колега един съвет от мене.Когато работи двигателя виж дали връща вода в разширителния съд,провери си термостата претполагам знаеш как,провери си капачката на разширителния съд.Провери маркучите на охладителната система,не трябва да са твърди дори и при загряла кола.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пон 21 апр 2008 6:58


ZAD19 написа:Дай малко по-подробно!!!! Прочети предното ми мнение! Не прегрявай отново колата, главата ще се изкриви. Моят ремонт струваше:
- ГАРНИТУРА 27 ЛВ.
- ШЛАЙФАНЕ 20 ЛВ.
- ТРУД 60 ЛВ.
=========================
ВСИЧКО 107 ЛВ.

Изминал съм 600 км и още съм на нокти да не се появи същия проблем!!!!!

А защо като мен не си направи пълен сервиз на главата....излиза около 140 лв????Сега трепериш :wink:
.....да смениш водачите и да шлайфаш и припаснеш клапаните....така и така главата се сваля за шлайф.....и се чудя как някои свалят глава и слагат нова гарнитура без да се повери главата за изкривявания и да се шлайфа преди да се монтира????
А колегата с изхвърлянето антифриза почти сигурно има издухана гарнитура...


ZAD19
Мнения: 87
Регистриран на: Съб 19 апр 2008 16:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот ZAD19 » Пон 21 апр 2008 22:27


Колега Joker, съгласен съм с теб! За съжаление слушах майсторите. Така ме замотаха, че ....... Най-вероятно искаха:
Първо сваляне на главата-смяна на ганитура;
Второ сваляне- смяна на гарнитура+шлайфане;
Трето сваляне-смяна гарнитура+припасване на клапаните
Четвърто- гарнитура+смяна водачите
Пето-смяна на гумичките на клапаните;
Шесто-???????????

На старата ми кола свалях глава за припасване на клапаните, не шлайфах главата и нямах никакви проблеми. Очаквах същото и сега!!!
Но не се получи!!!
За това са ФОРУМИТЕ !!!!!!!!!!!


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 22 апр 2008 6:43


ZAD19 написа:Колега Joker, съгласен съм с теб! За съжаление слушах майсторите. Така ме замотаха, че ....... Най-вероятно искаха:
Първо сваляне на главата-смяна на ганитура;
Второ сваляне- смяна на гарнитура+шлайфане;
Трето сваляне-смяна гарнитура+припасване на клапаните
Четвърто- гарнитура+смяна водачите
Пето-смяна на гумичките на клапаните;
Шесто-???????????
На старата ми кола свалях глава за припасване на клапаните, не шлайфах главата и нямах никакви проблеми. Очаквах същото и сега!!!
Но не се получи!!!
За това са ФОРУМИТЕ !!!!!!!!!!!

Ами защото за всяко свалянe ще цункат по 100 лева в най-добрия случай...6х100=600 лв... :lol:
къде са 100 къде 600.....

Последна промяна от joker на Вто 22 апр 2008 9:28, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Мнениеот milmar » Вто 22 апр 2008 9:09


Последни заключения само ако си оправиш капачката .


Ако не я оправиш , дори сега да нямаш проблеми със спукана глава , не след дълго ще имаш :? . При всички случаи охлаждащата система е прдвидена да работи под налягане , настройките на термостат , реле за вентилатора , а бе всичко губи смисъл ако системата не е под налягане >


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: !

Мнениеот Tinko » Вто 22 апр 2008 9:19


iohann написа:
martveca написа:Според мен ако не прегрява апък извира значи е гарнитурата на главата.Колега пробвай на студен двигател ако е от гарнитурата на главата като я запалиш пак ще извира дори още при 70 градуса.


горе доло на 65-70 градуса ми извира. и незнам какво да правя???

а понеже нещо и мощноста ми се губи тва възмойно ли е да ми е избила гарнитурата на главата ?


Залагам на термостат, а може и капачка и термостат да е. Капачката да е дала фира от преди време, а сега и термостата и то всичко си идва в повече. Колега купи си хубав немски термостат около 15-20 лв е не слагай френски, при мен на първия месец и не ми отвори. Сега съм с немски колата ми е в съвсем други градуси.

Ако не губи течност от казанчето няма как да е гарнитура на главата!

За всеки случай като смениш тези неща, ако пак продалжи да го прави иди да си видиш наличието на CO2 във водната система, по-него може да се разбере дали духа от гарнитурата. Ако имаш кондез по капачката на маслото ( става бяла отдолу ) пак е от гарнитурата! успех и кажи като оправиш проблема! ;) :да:


ZAD19
Мнения: 87
Регистриран на: Съб 19 апр 2008 16:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот ZAD19 » Вто 22 апр 2008 19:58


До Tinko!!!!!

От коя фирма е термостата и на колко градуса отваря?????


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Re: !

Мнениеот jagler » Вто 22 апр 2008 21:07


iohann написа:
martveca написа:Според мен ако не прегрява апък извира значи е гарнитурата на главата.Колега пробвай на студен двигател ако е от гарнитурата на главата като я запалиш пак ще извира дори още при 70 градуса.


горе доло на 65-70 градуса ми извира. и незнам какво да правя???

а понеже нещо и мощноста ми се губи тва възмойно ли е да ми е избила гарнитурата на главата ?
Сигурен знак че е гарнитура на главата...ако не е сменяна тя е ,минах по тоя път и аз, моята си беше оригиналната на 15г. с частични пробиви на 2 и 3 цилиндър :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: MyLens и 75 госта