- на колко километра се сменя ангренажа и какво друго се сменя с него ?
гледам в аутодатата пише 60 000 мили! или 4 години ако не са прекрачени километрите, реална ли е тази информация ?
наистина на моята кола първата смяна е направена на 99 000км.
- на колко километра се сменя маслото на скоростите ?
- на колко километра се сменя спирачната течност ?
- на колко километра се сменя антифриза ? знам че е специален някакъв розов и има роля за мазане предполагам по водната система, за това не можело да се кара лятото с чиста вода, а тогава ми изниква въпроса колко е минималното количество концентрат дори за лятото?
сменях водна помпа и от 6,5 литра водна система ми наляха само 1,5 литра концентрат за лятото, това достатъчно ли е ?
ще съм много благодарен на компетентни мнения
поздрави
1.9 тди 1Z въпроси.
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 9:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Adnan
- Мнения: 3536
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Търсачка ?
http://forum.vwclub.bg/search.php
http://forum.vwclub.bg/search.php
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 9:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ангренаж се сменя на 50 000км. Някой ремъци Power Gates издържат до 70 000км. Зависи и от стила на каране, ако е само в червеното няма да издържи 70 000км. Заедно с ангренажа се сменят прилежащите ролки. Може да не ги сменяш всичките и да караш на късмет, но не е препоръчително. Спирачната течност имам бегли спомени че се сменя също на 50 000км (изобщо не претендирам за достоверност!). Маслото на скоростите незнам кога се сменя.
НЕ е нормално да ти долеят само 1.5л концентрат. Минимума е 3 литра концентрат т.е почти 1:1 да се смесят вода и антифирз. Антифирза е който аз сложих е някаф немски IGAT 2х1.5л=30лв. Карането с червен антифирз се препоръчва за вдигатели след 2000г. Моя майстор каза че също така се слага и заради водната помпа на ТДИ моторите.
НЕ е нормално да ти долеят само 1.5л концентрат. Минимума е 3 литра концентрат т.е почти 1:1 да се смесят вода и антифирз. Антифирза е който аз сложих е някаф немски IGAT 2х1.5л=30лв. Карането с червен антифирз се препоръчва за вдигатели след 2000г. Моя майстор каза че също така се слага и заради водната помпа на ТДИ моторите.
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
nanio написа:Ангренаж се сменя на 50 000км. Някой ремъци Power Gates издържат до 70 000км. .
В БГ ремъка до колкто знам сменят на 40 000 км. В германия на 90 000 !!! Ако някой не вярва ше покажа даже и книжката на колата ми (ръководство за употреба оригиналното)
На всеки 90 000 км на ТДИ се прави Grosse Inspektion голямата инспекция и се сменя и ремъка. Та това за яките ремъци които едва държат 70 000 км не съм много съгласен, просто има значение къде си взимал ремъка. За съжалние на един приятел в БГ на аудито му се скъса на 40 000 и после едно чудо ядове.
за скоростит е и на мене ми еинтересно
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Brezel написа:nanio написа:Ангренаж се сменя на 50 000км. Някой ремъци Power Gates издържат до 70 000км. .
В БГ ремъка до колкто знам сменят на 40 000 км. В германия на 90 000 !!! Ако някой не вярва ше покажа даже и книжката на колата ми (ръководство за употреба оригиналното)
На всеки 90 000 км на ТДИ се прави Grosse Inspektion голямата инспекция и се сменя и ремъка. Та това за яките ремъци които едва държат 70 000 км не съм много съгласен, просто има значение къде си взимал ремъка. За съжалние на един приятел в БГ на аудито му се скъса на 40 000 и после едно чудо ядове.
за скоростит е и на мене ми еинтересно

-
- Мнения: 222
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 9:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 9:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Brezel написа:nanio написа:Ангренаж се сменя на 50 000км. Някой ремъци Power Gates издържат до 70 000км. .
В БГ ремъка до колкто знам сменят на 40 000 км. В германия на 90 000 !!! Ако някой не вярва ше покажа даже и книжката на колата ми (ръководство за употреба оригиналното)
На всеки 90 000 км на ТДИ се прави Grosse Inspektion голямата инспекция и се сменя и ремъка. Та това за яките ремъци които едва държат 70 000 км не съм много съгласен, просто има значение къде си взимал ремъка. За съжалние на един приятел в БГ на аудито му се скъса на 40 000 и после едно чудо ядове.
за скоростит е и на мене ми еинтересно
и аз така прочетох в аутодатата, но не разбрах само за първия ли става въпрос или просто такъв е интервала за смяна ?
първия на 60 000 мили
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
daniel_falin написа:Brezel написа:nanio написа:Ангренаж се сменя на 50 000км. Някой ремъци Power Gates издържат до 70 000км. .
В БГ ремъка до колкто знам сменят на 40 000 км. В германия на 90 000 !!! Ако някой не вярва ше покажа даже и книжката на колата ми (ръководство за употреба оригиналното)
На всеки 90 000 км на ТДИ се прави Grosse Inspektion голямата инспекция и се сменя и ремъка. Та това за яките ремъци които едва държат 70 000 км не съм много съгласен, просто има значение къде си взимал ремъка. За съжалние на един приятел в БГ на аудито му се скъса на 40 000 и после едно чудо ядове.
за скоростит е и на мене ми еинтересно
и аз така прочетох в аутодатата, но не разбрах само за първия ли става въпрос или просто такъв е интервала за смяна ?
първия на 60 000 мили
Така е ако си копуваш оригинални ремъци и ролки и мотора ти е изряден.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tdi fen и 60 госта