1. Възможно ли е? А ако е с климатик?
2. Какво трябва да се направи като преработки?
3. Някой знае ли каква е разликата в теглото между този двигател и PB например? Ще има ли проблем с баланса и как може да се реши?
Еретичен въпрос - AFN на Scirocco?
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Еретичен въпрос - AFN на Scirocco?
Последна промяна от dobrin на Сря 23 апр 2008 9:22, променено общо 1 път.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
А по темата, аз мисля, че идеята е нелоша сещам се няколко проблема.
- Първия е многото НМ на лекото купе -> колата ще тръгва много трудно това в комбинация с малкото км който правят дизелите на дадена предавка означава, че колата няма да върви впечатляващо от 0-100км/ч.
- втория е закрепване на кулер и т.н
- третия тежкия мотор
Но пък от друга страна не знам да има подобна колица, така че съм с две ръце за
- Първия е многото НМ на лекото купе -> колата ще тръгва много трудно това в комбинация с малкото км който правят дизелите на дадена предавка означава, че колата няма да върви впечатляващо от 0-100км/ч.
- втория е закрепване на кулер и т.н
- третия тежкия мотор
Но пък от друга страна не знам да има подобна колица, така че съм с две ръце за

- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
по темата
може
Audi a3 150 ARL engine
6 speed Audi gearbox
двигателя съм сигурен че е поне 60-70 кг по тежък от ПБ така че ще може да се компенсира това със по прецизен сетъп на задното окачване.... същият проблем би седял и с вр6 ..... както и да е ......
моето лично мнение е че като представител на small compact класа в тесното трябва да се заложи на малки високооборотни 4 цилиндрови двигатели и дизел няма място в него ..от друга страна пък ще се получи нещо много рядко и приятно вървящо:)
климатик не виждам пречка от гледна точка на място да може да се сложи, но как ще се прилемези въпроса с клапи и управление и тн. нямам идея ...
съшо така ..климатика ше добави тегло към и без това тежкия дизел...а както казах последното нещо дето искате е лека отзад кола с тежки карантии отпред ...има си име това ...катастрофално недозавиване
....отделно аз имам изкривени представи за събото неделна кола ...и климатик е последното нещо което ще и сложа 
може
Audi a3 150 ARL engine
6 speed Audi gearbox

двигателя съм сигурен че е поне 60-70 кг по тежък от ПБ така че ще може да се компенсира това със по прецизен сетъп на задното окачване.... същият проблем би седял и с вр6 ..... както и да е ......
моето лично мнение е че като представител на small compact класа в тесното трябва да се заложи на малки високооборотни 4 цилиндрови двигатели и дизел няма място в него ..от друга страна пък ще се получи нещо много рядко и приятно вървящо:)
климатик не виждам пречка от гледна точка на място да може да се сложи, но как ще се прилемези въпроса с клапи и управление и тн. нямам идея ...
съшо така ..климатика ше добави тегло към и без това тежкия дизел...а както казах последното нещо дето искате е лека отзад кола с тежки карантии отпред ...има си име това ...катастрофално недозавиване


- group®
- Темерут
- Мнения: 10069
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Малко инфо споделено от Ники 7878 на мен преди време, когато мислех да бодна на АБФ-а един АФН:
АФН е перфектен мотор за тунинг с малко парички. Лесно се стига до някакви 180+ кончета и то само за около 2-3к
Мотора е и евтин за подръжка (сравнително) и е здрав.
Само с чип трудно ще бие читав АБФ и още по-малко Астра, но с малко заигравка около дюзи, турбина прави чудеса
АФН е перфектен мотор за тунинг с малко парички. Лесно се стига до някакви 180+ кончета и то само за около 2-3к

Мотора е и евтин за подръжка (сравнително) и е здрав.
Само с чип трудно ще бие читав АБФ и още по-малко Астра, но с малко заигравка около дюзи, турбина прави чудеса

- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
niikoo_1 написа:То Широко от линка не е с 1.9ТДИ АРЛ мотор, който е 8клапанов, а е с 2.0ТДИ най-лесно се познава по двуваловата глава с 16клапана.
ти сигурно знаеш по добре от собственика на колата който е купил двигателя и го е сложил вътре

собственика на колата, който го е сложил вътре написа:Audi a3 150 ARL engine
ама ако искаш пиши му един мейл да му кажеш, че е сгрешил..
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта