
Първо необходимите инструметни:
торкс "ключе" T20
права (минусова

ключ 12 и 13
шестограм .. зависи от винта на подлакътника (моя беше в комплекта)
Ето подлакътника преди да го монтирам, купих го от ebay и един приятел ми го донесе от USA преди 2-3 дни.

Монтирането е доста лесно и отнема около 30 мин. аз го правих за първи път и ми отне малко повече, но сега мога да го направя за толкова.
Така изглеждаше колата преди да го сложа

Първо на мястото където подлакътните влиза в средната конзола има "лавичка", която можете да извадите като я дръпнете внимателно нагоре .. излиза лесно

После отваряте пепелника и изваждате самия пепелник вътре, които се вади, за да го изхвърлите
Самият пепелник е с две кръгли капачета от двете страни, които скриват зъбните колелета и пружинката, която задейства механизма на самия пепелник. С отверка от горния край го откопчавате и после вадите нагоре. По същия начин и от другата страна да се открие механизма за отваряне на пепелника

После с отверката в долните два края има едни чопчета, които са дублирани и от другата страна. Освобождават се внимателно, за да не се счупят и пепелника излиза нагоре целия.

Отдолу е задната поставка за чаши, която има две метални пластинки и с леко натискане на отверката освобождават целия cup holder и излиза плъзгайки се назад.


След това с торкс Т20 развивате двете винтчета намиращи се под поставката за чаши и се премествате отпред. В предния край на средната конзола, от двете страни има по една малка тапичка

и развивате пак с Т20

Конзолата се освобождава и я вадите назад и нагоре

като разкачите и кабела за копчето, което отваря капачето на резервоара

Общо взето стигате до този вариант

Има дупки с резба точно за основата на подлакътника така, че просто го завивате по този начин

Сглобявате обратно всичко

Ако сте изтървали зъбните колелца на пепелника, аз ги разглобих незнайно защо, то те трябва да изглеждат така и от двете страни, за да работи механизма

Стягате самия подлакътник към основата посведством шестограма

И по обратния път сглобявате поставката за чаши и пепелника и сте готови


И да Ви е максимално кеф си премервате гумите с новия електронен манометър Michelin, който освен, че е сребрист на цвят (като моето GTI) свети и синьо като таблото на Golf IV


и остановявате, че може да ги направите на 2.2/2.3
