В статията http://vwclub.bg/articles.php?id=11 е описано как да се радваме на цифров оборотомер, чрез влизане в сервизен режим.
Там обаче не са описани значенията на първите четири показания. Има ли някой идея какво означават те? Става въпрос за модел без MFA.
(За моделите с MFA е описано подробно тук: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... c&start=30 )
Г3 - Цифров оборотомер и още нещо???
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 11:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 11:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
:)
Мен ме интересува освен това как могат да си стоят тия 8 неща даже и като изключа двигателя и да си ги сменям, ама...
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 11:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
1. Всъщност ако си достатъчно бърз и направиш последователността от действия бързо, не се нулират километрите!!!
2. Тъй като и на мен ми отмаля да цъкам, направих следното. Видях при колко километра в час какви са оборотите на двигателя и запомних минималната скорост при която трябва да се превключва всяка предавка. Така знам, че ако съм примерно на 4-та и скоростта падне под 60 км/ч е крайно време да търся 3-та. или ако съм пак на 4-та, но стигна 80 км/ч, спокойно мога да мина на 5-та. Това направих преди няколко седмици и от тогва оборотомера не ми липсва. Преди това си беше проблем, защото слизам от доста по-голям мотор на 1,4, който се оказа и доста по-шумен (лоша генерация) и определено не можех да уцеля момента. Съобразявайки се с описаните стойности, оборотите са в рамките на 2000-3000 RPM. Мотора не се товари, колата е задоволително пъргава и разхода не е неестествено голям.
Описаните граници са за Голф3, 1.4 MI
1-ва скорост - 0-30 км/ч
2-ра скорост - 30-45 км/ч
3-та скорост - 45-60 км/ч
4-та скорост - 60-80 км/ч
5-та скорост - 80-219(шегичка) км/ч
Дерзайте!
И така. Кой ще каже какво означават останалите стойности на сервизния режим? вж. първия пост по темата!!!
2. Тъй като и на мен ми отмаля да цъкам, направих следното. Видях при колко километра в час какви са оборотите на двигателя и запомних минималната скорост при която трябва да се превключва всяка предавка. Така знам, че ако съм примерно на 4-та и скоростта падне под 60 км/ч е крайно време да търся 3-та. или ако съм пак на 4-та, но стигна 80 км/ч, спокойно мога да мина на 5-та. Това направих преди няколко седмици и от тогва оборотомера не ми липсва. Преди това си беше проблем, защото слизам от доста по-голям мотор на 1,4, който се оказа и доста по-шумен (лоша генерация) и определено не можех да уцеля момента. Съобразявайки се с описаните стойности, оборотите са в рамките на 2000-3000 RPM. Мотора не се товари, колата е задоволително пъргава и разхода не е неестествено голям.
Описаните граници са за Голф3, 1.4 MI
1-ва скорост - 0-30 км/ч
2-ра скорост - 30-45 км/ч
3-та скорост - 45-60 км/ч
4-та скорост - 60-80 км/ч
5-та скорост - 80-219(шегичка) км/ч
Дерзайте!
И така. Кой ще каже какво означават останалите стойности на сервизния режим? вж. първия пост по темата!!!
- dj_nako
- Мнения: 1479
- Регистриран на: Пон 26 дек 2005 19:09
- Автомобил: Golf 5 tsi
- Двигател: BMY 2007
- Местоположение: Пловдив
и моето голфче е 1.4ми:)
1-ва скорост - 0-35 км/ч
2-ра скорост - 35-75 км/ч
3-та скорост - 75-100 км/ч
4-та скорост - 100-120 км/ч
5-та скорост - 120-170 км/ч
но понякога не цедя толкова на 3 и порано сменям на 4.
на мен за смяна м/у предавките не ми е нужен оборотомер.с него ми е по-трудно да сменям.аз го ползжам за да знам до колко я изцеждам(до към 4500 5000)
1-ва скорост - 0-35 км/ч
2-ра скорост - 35-75 км/ч
3-та скорост - 75-100 км/ч
4-та скорост - 100-120 км/ч
5-та скорост - 120-170 км/ч
но понякога не цедя толкова на 3 и порано сменям на 4.
на мен за смяна м/у предавките не ми е нужен оборотомер.с него ми е по-трудно да сменям.аз го ползжам за да знам до колко я изцеждам(до към 4500 5000)
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 11:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Това с чифровия оборотомер го пробвах и нещо не става. Или е в мен грешката или става само на автомобили без оборотомер. Иначе, ако човек си знае колата нему трябва оборотомер. На баща ми АБД-то ми малко трудно да го карам понеже двигателя работи много тихо и няма оборотомер и попринцип нямам навик да гледам оборотите. Доста, често му вкарвам по-рано скоростите и кат му дам газ нище.
При мойта колица след 45-50км/ч си удрям спокойно 4-та и си наема колата с кеф. След 60 5-та, но тогава и трябва доста време да се усефери и да тръгне.
В града най често карам на 4та с 60км или на 3та с 30тина км/ч, това е най-добрия вариант горе долу. Първа я използвам само за тръгване и веднага 2-ра след това веднага 3-та.
Иначе на АБД-то това му кофтито, че трябва да го силиш на всяка предавка и да ги сменяш постоянно иначе няма сила, но просто трябв ада му се свикне и после няма грижи.
При мойта колица след 45-50км/ч си удрям спокойно 4-та и си наема колата с кеф. След 60 5-та, но тогава и трябва доста време да се усефери и да тръгне.
В града най често карам на 4та с 60км или на 3та с 30тина км/ч, това е най-добрия вариант горе долу. Първа я използвам само за тръгване и веднага 2-ра след това веднага 3-та.
Иначе на АБД-то това му кофтито, че трябва да го силиш на всяка предавка и да ги сменяш постоянно иначе няма сила, но просто трябв ада му се свикне и после няма грижи.
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта