Проблем със запалването и мотора на задната чистачка
- cornkiller
- Мнения: 108
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 9:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, VW PASSAT 2.5 TDi, 2004, BDG
Проблем със запалването и мотора на задната чистачка
Здравейте колеги....Та значи,имам си Г4'99 2.0 пълна инжекция.Миналата неделя,забелязах,че багажника ми не се отваря(ключа неще да влезе в ключалката)с малко масалце проблема се реши,но от там почнаха ГОЛЕМИТЕ ЯДОВЕ.....час след това тръгвам да паля и няма ток.в първия момент си помислих че нещо ас съм направил с алармата,понеже докато превъртя ключа на багажника отключих и заключих няколко пъти колата с централното и нещо е блокирало там(няква защита може би).закачихме я за друг акулулатор и всичко тръгна ОК....до понеделник следобяд....пак нямаше ток и вече се озадачих силно.взех си мултицетчето и зех да меря по акумулатора.всичко си беше наред.ток имаше да се пръсне,обаче пак неще да пали.пак закачах жици и тръгна.докато работи двигатетя го мернах пак и си беше в ред.тогава реших да отворя багажника и да видя ключалката.Значи всичко беше мокро там,и установих че ми се е спукали някакво уплътнение или тръбичка вътре в моторчетона чистачката и пръска вътре,оттам се оттича по всичките кабели и букси дето за за централното алармата и разни други.та май от там нещо ми върти номера акумулатора.в момента всичко и разкачено отзад и пак неще да пали.Мисля да я водя на електричар да погледне,че може и акумулатора да е заминал...а за задното моторче,някаква идея колко струва и от къде мога да се сдобия с ново.........иииии предположение от какво ми се срива така акумулатора при положение че има ток в него.......Предварително мерси

- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колега нещо може да укасява.... В следвствие да ти пада акумолатора. Ако има оттечка от вода или някаде работи машинка която се опитва да заключи също е възможно. При измерване на тока е възможно да ти покаже 12.5 волта но да няма мощност и пак да не пали. Моя съвет е първо, да оправиш тези проблемни неща с водата, после и моторчето, след което си зареди хубаво акумолатора и пробвай. Водата много мизерии може да направи! 
- junakov
- Мнения: 312
- Регистриран на: Чет 19 юли 2007 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
- Контакти:
Re: Проблем със запалването и мотора на задната чистачка
cornkiller написа:Здравейте колеги....Та значи,имам си Г4'99 2.0 пълна инжекция.Миналата неделя,забелязах,че багажника ми не се отваря(ключа неще да влезе в ключалката)с малко масалце проблема се реши,но от там почнаха ГОЛЕМИТЕ ЯДОВЕ.....час след това тръгвам да паля и няма ток.в първия момент си помислих че нещо ас съм направил с алармата,понеже докато превъртя ключа на багажника отключих и заключих няколко пъти колата с централното и нещо е блокирало там(няква защита може би).закачихме я за друг акулулатор и всичко тръгна ОК....до понеделник следобяд....пак нямаше ток и вече се озадачих силно.взех си мултицетчето и зех да меря по акумулатора.всичко си беше наред.ток имаше да се пръсне,обаче пак неще да пали.пак закачах жици и тръгна.докато работи двигатетя го мернах пак и си беше в ред.тогава реших да отворя багажника и да видя ключалката.Значи всичко беше мокро там,и установих че ми се е спукали някакво уплътнение или тръбичка вътре в моторчетона чистачката и пръска вътре,оттам се оттича по всичките кабели и букси дето за за централното алармата и разни други.та май от там нещо ми върти номера акумулатора.в момента всичко и разкачено отзад и пак неще да пали.Мисля да я водя на електричар да погледне,че може и акумулатора да е заминал...а за задното моторче,някаква идея колко струва и от къде мога да се сдобия с ново.........иииии предположение от какво ми се срива така акумулатора при положение че има ток в него.......Предварително мерси![]()
моторчето в магазина е 260 лева ново във форума има колега които има 2 броя продава ги по 50 лева парчето препоръчвам ти като си отстраниш проблема с мокрите работи в багажника , или изолираш тръбата за течност на задната чистачка или сменяш машинката ако си на втория вариант внимателно с поставянето за да не счупиш металната тръбичка която минава през машинката аз съм така без вода на задната чистачка кофти тръпка ама не ми се занимава
- cornkiller
- Мнения: 108
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 9:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, VW PASSAT 2.5 TDi, 2004, BDG
Ура,проблема е открит и отстранен.Оказа се,че след като е мокрило отзад по букси и датчици и дало някаде на късо и е претоварило някакво реле по алтернатора,от там една клетка от акумулатора е изгърмяла,а с нея и самия акумулатор е спрял да подава читав ток при запалване
и затова не искаше да превърти стартера....Пича дето мери по колата,го накарах да мери навсякаде,няма обтечка няма нищо.Смени ми това реленце и акумулатора и запали от раз.та от една нищо и никаква тръбичка,се стигна до чисто ново реле и чисто нов акумулатор.......
иначе за моторчето отзад-здраво си е само тръбичката трябва да се смени.......
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 114 госта
