Ето го пасата, да не стане грешка..



Ксенон за пасат
- FreeSoul
- Мнения: 2751
- Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Ксенон за пасат
Интересува ме какви се водят фаровете на пасат 2000г/ пасат Б5 ако не се лъжа/ -H1,H4 и т.н да знаем какъв ксенон да взимаме. Благодаря предварително
Ето го пасата, да не стане грешка..

Ето го пасата, да не стане грешка..
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Ето колеги да не се чудите коя кола с какъв е.
http://www.lighting.philips.com
http://www.lighting.philips.com
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Пасат е Б5. Ако имаш светлини за мъгла (намират се във фаровете), Н7 - къси, Н4 - дълги и "мъгла"; ако нямаш светлини за мъгла - Н7 - къси, Н1 - дълги. Как да разбереш какво имаш ? При включен контакт завърташ в крайно дясно положение ключа за светлините, и го издърпваш към себе си. Ако се промени светенето (бил си на къси - НЕ включваш дълги), т.е. появи се такова в зоната за дълги светлини - значи ти трябва Н4 за дългите, а не Н1. Другият вариант е да си отвориш фара, да свалиш внимателно лампата, и да разбереш какво ти трябва. И накрая, ще си позволя да си дам личнто мнение, че ксенон ти тряба само за къси.
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 16:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ми доколкото знам Xenon не е предназначен за често включване/изключване. Иначе има опастност като премигваш на тоз онзи от софия до морето да го умориш. Има нещо като Bi-xenon и там дългите се правят с промяна на оптиката. Лещи се движат и такива неща.
При мен фара си има и светлина за мъгла. Вкл. е на 2 степени. Като дръпнеш веднъж - фарове за мъгла отпред, дръпваш още един път - стоп за мъгла.
При мен фара си има и светлина за мъгла. Вкл. е на 2 степени. Като дръпнеш веднъж - фарове за мъгла отпред, дръпваш още един път - стоп за мъгла.
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
slance написа:ксенона на стоковия рефлектор няма почти никакьв ефект.минах вече по този пьт.много се разсейва светлината.след като смених и фаровете с лупи,ксенона светна в пьти по-добре.колкото до халогените-изобщо не са необходими при ксенон.
Тук се изложи доста.Ако твоите не са ставали не обобщавай.Погледни в гаража.И ако това не е светене.
- slance
- Мнения: 501
- Регистриран на: Съб 11 юни 2005 7:13
- Автомобил: Audi A6 3.0TDI
- Двигател:
- Местоположение: София Дружба-1
andonov написа:slance написа:ксенона на стоковия рефлектор няма почти никакьв ефект.минах вече по този пьт.много се разсейва светлината.след като смених и фаровете с лупи,ксенона светна в пьти по-добре.колкото до халогените-изобщо не са необходими при ксенон.
Тук се изложи доста.Ако твоите не са ставали не обобщавай.Погледни в гаража.И ако това не е светене.
имах в предвид масовата болест на пасат 5,мьтни пластмасови стькла.
пп.като гледам ти си с пасат 4.
Някъде тук във форума,колега с В5 с ксенон беше пуснал снимки,НО с нови фаровеDEPO-стокови,свети невероятно
На моята В4ка направих същото, смених фаровете с нови DEPO и ксенон на късите-впечатляващ ефект
дори мислех да си взема ангелски очи FK като на колегата FORMEL,но много чакане, а нямах абсолютно никакви фарове

На моята В4ка направих същото, смених фаровете с нови DEPO и ксенон на късите-впечатляващ ефект

дори мислех да си взема ангелски очи FK като на колегата FORMEL,но много чакане, а нямах абсолютно никакви фарове

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта