Имам предложение за осъществяване подгрева на огледалата. Наскоро го направих и се получи много добре. Преди да се впусна в описание искам само да спомена, че отоплението помага перфектно и при дъжд, тъй като води до изсушаване на огледалата.
Какво Ви е необходимо:
1. двойнозалепваща лепенка на Теса
2. реотан за бързовар
3. около 2 часа свободно време
4. търпение
Няма да се спирам на махането на огледалото, описано е подробно в началото на темата. Само да Ви кажа - внимавайте като го сваляте, може да се счупи при повечко напъване (ако сте с Голф 2 например)
1. Огледалото трябва да бъде отлепено и хубаво почистено. Върху огледалната повърхност поставяте един слой двойнозалепваща лепенка.
2. Сега идва по-неприятното - да подготвите реотана. За целта трябва да го развиете, като за по-лесно поставяте с него пирон или нещо тънко, което да влиза свободно, след което теглите от същия кряй реотана.
3. С помощта на 2 броя клещи - по-големи и по-малки огъвате реотана както е показано на снимката. Това е най-неприятният момент и трябва да имате търпение. На мен ми отне около 15 минути да направя това на снимката. Дължината зависи от огледалото. Старарайте се да покриете масимално голяма площ от отгледалото.
При мен подгревът накрая се състоеше от черити реда. Височината на всеки сегмент е 10 мм, а стъпката 5 мм.
4. След като подгревът е готов (захващането на захранващите кабели също е описано подробно в началото от ЧАНДЛЪР БИНК, 10х) отлепвате горния слой на лепенката върху огледалото. Поставяте реотана и го натискате да се залепи хубаво.
5. Поставяте още един слой двойнозалепващо, така че реотанът да остане притиснат меджу двата слоя лепенка
6. След като сте облепили изцяло реотана изрязвате стърчащате лепенка с бръснарко ножче
ЛЕКО С ПРЪСТИТЕ!
Ето как изглежда накрая
Съпртивлението при мен се получи около 13.6 ома, което при едно работно напрежение от 14.4 волта Ви дава около 15 вата.
7. За свързването - пак няма да навлизам в подробности - има го описано. Аз си изведох допълнителни кабели и поставих отделен ключ в купето, същия като този за отопление на задното стъкло.
Следва залепване и ...
P.S. Не забравяйте да свържете огледалото, преди да го залепите на мястото му.