Съвет за изпарител за пълна инжекция

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Съвет за изпарител за пълна инжекция

Мнениеот propparo » Пет 25 апр 2008 18:18


Дано не ми се карат много относно това дали съм ползвал търсачката--не успях да получа задоволителен отговор.
Приятел иска да слага обикновена газова уредба на GTI 115 к.с.
Дивгателя е AGG с Хитачи дебитомер мисля.
Решено е да се слага обикновена /не газов инжекцион/ АГУ.Тартарини или Ловато.
Та въпросите ми са следните:съставните части на една АГУ са ни ясни,но ако може и още някой да ги изброи-добре.
Вакуумен или електрически да е изпарителя и защо.Смесителната плочка преди или след дебитомера да е и пак защо.
Ако съм изпуснал някой важен въпрос-ще съм много благодарен за инфото.




Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пет 25 апр 2008 18:41


Изпарителя нека бъде електрически, ако дебитомера е жичен, а не с клапа - плочката плътно до дроселите :)


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Пет 25 апр 2008 20:13


Жичен е на АГГ дебитомера, то и впръскването му не е паралелно като на 2Е-то


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Пет 25 апр 2008 21:06


А ако плочката е до дебитомера няма ли да е по правилно,особено за оборотите в покой?


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пет 25 апр 2008 22:50


Не, максимално близо до дросела!


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Пет 25 апр 2008 22:55


ОК.Разбрах.
Изпарителя електрически-и това ясно.
А самата плочка важна ли е много.Имат ли разлика във форма,оставащ вътрешен диаметър и т.н.?


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пет 25 апр 2008 23:08


Формата не е от решаващо значение, но нарезите/дупките на дифузьора, както и неговия диаметър са от огромно значение за правилното дозиране на горивото,


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Съб 26 апр 2008 8:16


В такъв случай кое е по-добре,да е с минимално намален вътрешен диаметър или обратното.И още нещо се сетих,ламбда емулатор ли е по-добрия вариант или реле за ресетване на компа всеки път?


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Съб 26 апр 2008 9:36


Ц/К ключе според мен :)
Колкото до размера на дифузьора - има си предписания от големите производители колко да бъде вътрешния диаметър.


Потребителски аватар
resistance
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 10 ное 2007 10:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот resistance » Вто 06 май 2008 8:58


Пич не се лъжи да слагаш газ на машината. Само ядове ще береш... По добре събери някой лев и си сложи газов инжекцион. Бях с газово - Ланди Ренцо.. В началото всичко си беше наред... не давах както преди много пари за бензин, гореше ми нормално на газ 10-11 градско, но един ден просто без причина нещо си гръмна. Когато погледнах видях, че гумата на гръмклапата се беше обърнала и оттогава започна кошмара наречен газ. Започна да гасне на празен ход, да се е** със запалването и да гори като ламя.Малко по късно ми спря и нагнетателната помпа - понеже майсторите, които ми инсталираха газовото не я направиха да се изключва сама и постоянно си бучеше.. Когато започнах да им мрънкам, че не работи колато изобщо, те решиха, че трябва да сменя свещи... Купих от тях NGK 3-полюсни, понеже за газ трябвало да бъдат такива и нз си кво... И накрая реших да действам сам в гаража... Свалих изпарители, клапани, разни симулатори които бяха закачени и нз си кви още неща и исках да си я направя отново на бензин и да ми мърка отново. ДА ама не, след като смених нагнетателната помпа и оправих всички кабели по инсталацията, колата пак не работеше... Паля и гасне и така посотянно. Брее, само ядове, проверих всичко което може да е причината затова, четох 1000 теми из форума и накрая се оказа, че потопяемата помпа в резервоара си е заминала... Хайде купувай и 2-ра помпа ... До тук добре, сложих я и докато и подам ключа тя запали, имаше огормна радост, но колата работеше като тряктор на ниските, въртях, скуках, сложих си старите свещи ама не - ГРЕДА. Брейй пак ядове, 1 седмица колата седеше в бокса и отново пак тук във форума изчетох 100 теми за черен дим, няма ниски, върви като трактор, докато накрая не отворих въздушния филтър. И какво да видя, от тъпия гръм ми се беше изкривила клапата на дебитомера и оттам тя не искаше да се движи.... Колко смешно ми беше тогава, че отново пари ще давам.. Хайде пак цялата гимнастика отново.. купувай дебитомери и слагай.. След като зарърши цялата гимнастика колата заработи идеално, не я бях чувал така да мърка откакто сложих газ. Сега като и се кача ми пълни душата от кеф.... удоволствие от което бях лишен с това газово, както и сумати нерви и разходи потроших... Казвам ви всичко това, понеже знам, че има и други като смен с подобни пробелеми на газ. Особено при губенето на обороти и т.н Надява се, че бях полезен!!!


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Вто 06 май 2008 10:36


resistance написа:...

Ще си позволя да преразкажа накратко:
resistance написа:Сложих си газ, бях доволен, гръмна, прецака се дебитомера, ходих при некадърни "майстори", които не можаха да открият проблема, но не смятам да ги плюя, а вече плюя газта като цяло.

Сега ще споделя своя опит накратко:
Сложих си газ, бях доволен, гръмна, прецака се дебитомера, ходих при нормални майстори, смених го с употребяван, все още съм доволен и си карам на газ.

Всеки сам да си прави изводите.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта