Колега прочетох го-е, и ? И пак задавам същият въпрос :Колега от кой точно е доказано и с какво точно АГУ-то запушва катализатора? Защото автомобили с АГУ карат с оригинални катализатори години!
Всекидневно свалям катализатори карани по 5 и повече години на газ-факт- просто им е дошло времето.
Е, и ?



Смяна на резон. гърне след даден период - препоръчително !?!
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 8:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ауспуси Лазаров написа:Колега прочетох го-е, и ? И пак задавам същият въпрос :Колега от кой точно е доказано и с какво точно АГУ-то запушва катализатора? Защото автомобили с АГУ карат с оригинални катализатори години!
Всекидневно свалям катализатори карани по 5 и повече години на газ-факт- просто им е дошло времето.
Е, и ?
Явно не си прочел като хората....
psstv18rp написа:Ако АГУто ти е обикновено - не газов инжекцион и нямаш ламбда контролер, то сместта в голяма част от времето ще е неоптимална, което ще му скъси живота (аналогично на това което му се случва ако караш на бензин с повредена ламбда сонда).
Аз нямам ламбда и съм с плочка, точно след 10 000 км от катализатора няма да става нищо!

-
- Мнения: 72
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 8:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ауспуси Лазаров написа:Tinko, като гледам ти се отдава писането на мнения и не само по тази тема. Хоби ли ти е или се взимаш на сериозно........?
Хайде успокой се, преспи, чукни си яйцата и се радвай на живота.
На всички колеги от форума, приятна вечер и весели празници!
Колега това не го казвам само аз, да бях само аз да ме упрекваш.

-
- Мнения: 72
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 8:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колега, тъй като виждам, че сте технически грамотен човек не ми излизайте с номера кой какво е казал и твърди, без техническа и логическа обосновка. И понеже явно няма да получа професионален отговор ще си позволя да кажа няколко неща по темата:
Състав на пропан-бутан (газ): леки въглеводороди C3 H8 - пропан, C4 H10-бутан. При горенето има липса на олово, сяра, има ниски емисий на азотни окиси, токсини и фини частици, които се отделят при горенето на друг вид традиционни горива, с друг химически състав. Именно заради това газта е едно от най-екологично чистите горива. От тук следва въпроса : кои точно съставки от изброените запушват катализатора след 10000км. или два, три месеца?
И един приятелски съвет: когато твърдите нещо и давате мнение, трябва да имате достатъчна база знания за обосновка и аргументация, защото при липса на такива можете по-скоро да навредите отколкото да бъдете полезен. Не може единични случаи при които не се знае какъв е точно проблема да бъдат шаблон.
Състав на пропан-бутан (газ): леки въглеводороди C3 H8 - пропан, C4 H10-бутан. При горенето има липса на олово, сяра, има ниски емисий на азотни окиси, токсини и фини частици, които се отделят при горенето на друг вид традиционни горива, с друг химически състав. Именно заради това газта е едно от най-екологично чистите горива. От тук следва въпроса : кои точно съставки от изброените запушват катализатора след 10000км. или два, три месеца?
И един приятелски съвет: когато твърдите нещо и давате мнение, трябва да имате достатъчна база знания за обосновка и аргументация, защото при липса на такива можете по-скоро да навредите отколкото да бъдете полезен. Не може единични случаи при които не се знае какъв е точно проблема да бъдат шаблон.
- megatone
- Мнения: 486
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 15:05
- Автомобил: Golf 3 1.8 ABS
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Каза си все пак какъв ти е проблемаbugster написа:дрън-дрън-дрън....
Полезно инфо за гърнетата получих, макар че въпроса ми беше конкретно за резонантното гърне. Иначе наистина както каза колегата doc_j шофьорът си усеща кога има гърне за смяна. В моя случай обаче я имам от скоро колата и още не знам кое е нормано при нея. Струва ми се че шуми повече от колкото трябва, и понеже звука се чува откъм мястото където е резонантното гърне, затова се зачудиш дали еветуално там нещо има нередно и дали гърнето не е за смяна. Защото предния собственик ми каза че го е слагал преди около 2 години.
ауспуси Лазаров - имам следния въпрос. Резонантното гърне убива високочестотните трептения на елементарните частици на отработените газове и нормално се слага 1 такова гърне. Хрумна ми нещо като идея - дали има възможност да се сложат 2 такива. Ще има ли смисъл, възможност, ще е по-тиха ли колата след като именно това гърне върши доста работа по шумозаглушаването?



-
- Мнения: 72
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 8:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- bugster
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 05 сеп 2007 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
megatone написа: ...............
Мегадрън - ти ще кажеш ли нещо конкретно по темата или ще спамиш? То май ще го бъде второто - аз какво ли питам. ТИКВА като теб няма начин да каже нещо полезно .....
Между другото - елементарни частици - това е нещото което има из главата ти - с много ниска наситеност

Проблем в темата ми няма. Имаше въпрос на който ми беше интересно да получа отговор и на който някой се опитаха да дадат отговор. А такива като теб които нямат отговор само плямпат

Но света не може без scum ......
Дерзай - сери .... в това явно си добър

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 88 госта