Нормално ли е антифриза да е кафяв?!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
quattro^^
Мнения: 1662
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
Автомобил: audi a6 c5
Двигател: AJL
Местоположение: Пловдив

Мнениеот quattro^^ » Съб 26 апр 2008 16:18


Ми че по-горе колегата е обяснил перфектно бе :wink:




Потребителски аватар
katcko
Мнения: 591
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 23:15
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот katcko » Съб 26 апр 2008 17:19


ми незнам дали е добър за мойта кола,но вече 3ти голф си карам само с червен!


Потребителски аватар
Pumpingiron
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 01 апр 2008 13:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот Pumpingiron » Съб 26 апр 2008 18:39


Здравейте на всички и поздравления за форума :)
Ето и това,което мисля аз за кафявия антифриз.Когато докараха нашия голф,беше също с кафява течност ... Това е просто ръжда и разни други боклуци,които са се събрали... :)


Потребителски аватар
rainheart
Мнения: 627
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 0:08
Автомобил: MK3
Двигател: 1.6 ABU
Местоположение: София

Мнениеот rainheart » Съб 26 апр 2008 23:14


А моя голф дойде със зелена, мътна охладителна течност с неприятна миризма :? ... Една клизма и се оправи :lol:


Потребителски аватар
Pumpingiron
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 01 апр 2008 13:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот Pumpingiron » Нед 27 апр 2008 14:10


:) И на моя му правих клизма,ама сега лошо,тече от някъде по малко :(


Iosif
Мнения: 54
Регистриран на: Пон 27 дек 2004 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Iosif » Съб 03 май 2008 10:02


Колеги само ако може да ми кажете от къде да го източа антифриза ще съм благодарен, търсих с търсачката ма явно съм къорав :(


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 03 май 2008 10:20


От най-ниската точка - демек- от термостата.
Можеш да свалиш и долния маркуч на радиатора, но ако е загряла за да отвори термостата ще се изгориш, а ако не е отворил- няма да источиш почти нищо. Само от радиатора. Блока ще си остане пълен.


Iosif
Мнения: 54
Регистриран на: Пон 27 дек 2004 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Iosif » Съб 03 май 2008 10:25


Значи разкачам от термостата и източвам в незагряло състояние?


Потребителски аватар
venci&vento
Мнения: 165
Регистриран на: Пон 18 фев 2008 20:44
Автомобил: VENTO
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: София

Мнениеот venci&vento » Съб 03 май 2008 11:29


Искам да споделя моя опит с предишната ми кола.
Когато я купих в казанчето имаше същата глоджа и след мнагократно источване на инсталацията за ремонти и допълване с нова течност антифриза се избистри . Обаче започна да губи осезаемо течност и реших да сложа добавка която закупих от OMV . Резултата беше , че теча спря веднага а в казанчето се върна старото положение -мирис и цвят . :lol:


Потребителски аватар
megatone
Мнения: 486
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 15:05
Автомобил: Golf 3 1.8 ABS
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот megatone » Съб 03 май 2008 19:41


когато купих моята каляска и на нея антифриза беше кафяв :lol: смених фланец и антифриза и сега е бистър и син :D



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 41 госта