Проблем с маслото и мощността-е няма такъв случай

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Нед 13 апр 2008 15:16


itsoIII написа:.........................След 1991 г кафявият е заменен от синият датчик - 0.15-0.35 bar
Така че ако ви се включва лампата със звуковия сигнал от време на време, първо проверете налягането на маслото с манометър. Ако е над 1.5 атмосфери, значи търсите проблема в датчиците. И ги сменяйте само на студен двигател, иначе няма да отчитат вярно и има вероятност да ги развалите веднага. Проблеми с ел. кабелите или таблото са изключени ако лампата и звуковият сигнал се включват и изключват от време на време... :wink:

Браво, това е и моето заключение, след много мислене и безсънни нощи. Все пак мисля, че проблема може да бъде и в таблото - ако се включва само лампата отвреме на време - дори веднаж, при мен го правеше при вкл. светлини и на завои.




ivail
Мнения: 25
Регистриран на: Пон 09 юли 2007 22:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ivail » Съб 26 апр 2008 19:35


itsoIII написа:След 1991 г кафявият е заменен от синият датчик - 0.15-0.35 bar
Така че ако ви се включва лампата със звуковия сигнал от време на време, първо проверете налягането на маслото с манометър. Ако е над 1.5 атмосфери, значи търсите проблема в датчиците. И ги сменяйте само на студен двигател, иначе няма да отчитат вярно и има вероятност да ги развалите веднага. Проблеми с ел. кабелите или таблото са изключени ако лампата и звуковият сигнал се включват и изключват от време на време... :wink:

Ами точно тука е проблема. То мен не ме притеснява светенето на лампата а налягането на маслото. Преди няколко дена го мерихме и отново същия проблем като преди да направим ремонтите. На студен двигател високо налягане на празен ход (празен ход-над 1 атм., при изфорсиране-около 3 атм). След около 20-на минути обаче налягането пада до 0.2 атм на празен ход и 1 и нещо при високи обороти на двигателя. И това е като цяло проблема. Мани другото ма и като завивахме намометъра успяхме да счупим пластмасовия купунг на бензиновата дюза. Та сега на бензин работи на 3 цилиндъра. Ужас голяма каръщина ма какво да се направи.


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Пет 02 май 2008 0:55


налаягането си е в нормите за износен двигател на толкос години споко полото варви най добре на 70 градуса друготое лютеница :D :oops: :D


Потребителски аватар
mishle84
Мнения: 97
Регистриран на: Нед 10 фев 2008 10:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот mishle84 » Пет 02 май 2008 11:16


МОМКО,ВЗЕМАЙ И МИСЛИ ЗА ЗДРАВ ЦИЛИНДРОВ БЛОК !!! СИНА МИ(АЗ САМ БАЩА МУ)ИСКАШЕ ПОЛО, И АЗ МУ ИЗБРАХ КОЛАТА. КАТО ПРОЧЕТОХ ВСИЧКО НАПИСАНО ОТ ТЕБ,ПОНЕЖЕ СИ ГИ ОБЕСНЯВАМ НЕЩАТА ТА НЕ РАЗБИРАМ НЯМА ЛИ 1 ПОЧТЕН МАЙСТОР И КАТО ВИДИ ТОЗИ КЪРПЕН ДО МАСЛЕНАТА МАГИСТРАЛА ЦИЛ.БЛОК ДА НЕ ТИ ВЗЕМАТ ПАРИТЕ БЕЗ ЕФЕКТ НЕДОПУСТИМО Е ПРИ ТВОЯ СЛУЧАЙ. ЖИВЕЯ В ПЛОВДИВ И С ДВИГАТЕЛИ ФОЛКСВАГЕН-АУДИ(ДИЗЕЛ:+ТУРБО), СЕ ЗАНИМАВАМ ОТ 1990 г МЕЖДУВРЕМЕННО,АКО НЕ СИ СЕ ОПРАВИЛ И НЯМАШ ПРОТИВ ДА ПОГОВОРИМ 032/ 680550 0888/342457 чичо НИКОЛАЙ



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта