Ъпгрейд на спирачки
Сега и аз да кажа .....
Камене, ти коя кола мислиш да преправяш? Ако е черньо ще те спукам ако го пипнеш!!!!!!!!!!
За конверсиите и подобренията:
Дупчене и нарязване е .... нежелателно!!!! или си взимаш оригинални такива или караш със СТД дискове!
Писледствия:
пукане в посока на краищата на диска което е фатално за самия него! Започва едно биене като натиснеш спорачка..... ужас
Вероятноста да се разпадне диска е голяма!!!!!
Това е и при двете положения дупчене и рязане....
МАТЕРИАЛА ОТ КОЙТО Е ПРОИЗВЕДЕН ДИСКА Е ДРУГ!!!!!!
Дупчене:
при положение че си решил твърдо да правиш такива "глупости" вземи и се разрови да преброиш камерите и да сметнеш площа на диска.... през какво разстояние .....по колко дупки на камера.....посока.......
Нарязване:
имаще 2-3ма фрезисти които правеха тези глупости ама..... аз бих избегнал тези неща!!!
Животе ми е по-ценен от 200-300 лв в повече!!!!
Всичко това вчжи за ПРЕДНИ ДИСКОВЕ!!!!
Аз лично бих експериментирал с едни задни..... тма няма усилие което да доведе до такива температури и деформации от разлики...
Има разлика в апарати, съпорти и накладки за 256 и 280мм Общо взето не са еднакви и не стават едно с друго.....
Конверсията която причиних на моя Голф:
Запазих АБС помпата за да изолирам недостига на сп.течност!
Сложих перфорирани дискове отпред 280мм с апарати от ......
РАЗЛИКАТА Е ОГРОМНА особена за пистово каране с по често спиране от 120 до 30км/ч
Имайки в предвид че задните дискове работят на 20% от това което им се полага по фабрични данни. т.е. В момента кантара ми е блокиран така че колата да не спира силно отзад и .....
Моето виждане за една ПЕРФЕКТНА сп система на пистова и ежедневна кола тип Голф МК2 е: (ниско бюджетен проект)
предна част:
дискове от Г60 независимо дали са прфорирани или нараязани или и двете (зависи от бюджета)
Апарати Г60 + съпорти
Задна част:
СТД дискове или нарязани
Апарати с прфектни цилиндри и обслужени изцяло!!!!!!
Помпа с максимално голямо бутало
Регулатор за задния кръг ..... МЕХАНИЧЕН!!!!
Те това е !!!!
Камене, ти коя кола мислиш да преправяш? Ако е черньо ще те спукам ако го пипнеш!!!!!!!!!!
За конверсиите и подобренията:
Дупчене и нарязване е .... нежелателно!!!! или си взимаш оригинални такива или караш със СТД дискове!
Писледствия:
пукане в посока на краищата на диска което е фатално за самия него! Започва едно биене като натиснеш спорачка..... ужас
Вероятноста да се разпадне диска е голяма!!!!!
Това е и при двете положения дупчене и рязане....
МАТЕРИАЛА ОТ КОЙТО Е ПРОИЗВЕДЕН ДИСКА Е ДРУГ!!!!!!
Дупчене:
при положение че си решил твърдо да правиш такива "глупости" вземи и се разрови да преброиш камерите и да сметнеш площа на диска.... през какво разстояние .....по колко дупки на камера.....посока.......
Нарязване:
имаще 2-3ма фрезисти които правеха тези глупости ама..... аз бих избегнал тези неща!!!
Животе ми е по-ценен от 200-300 лв в повече!!!!
Всичко това вчжи за ПРЕДНИ ДИСКОВЕ!!!!
Аз лично бих експериментирал с едни задни..... тма няма усилие което да доведе до такива температури и деформации от разлики...
Има разлика в апарати, съпорти и накладки за 256 и 280мм Общо взето не са еднакви и не стават едно с друго.....
Конверсията която причиних на моя Голф:
Запазих АБС помпата за да изолирам недостига на сп.течност!
Сложих перфорирани дискове отпред 280мм с апарати от ......
РАЗЛИКАТА Е ОГРОМНА особена за пистово каране с по често спиране от 120 до 30км/ч
Имайки в предвид че задните дискове работят на 20% от това което им се полага по фабрични данни. т.е. В момента кантара ми е блокиран така че колата да не спира силно отзад и .....
Моето виждане за една ПЕРФЕКТНА сп система на пистова и ежедневна кола тип Голф МК2 е: (ниско бюджетен проект)
предна част:
дискове от Г60 независимо дали са прфорирани или нараязани или и двете (зависи от бюджета)
Апарати Г60 + съпорти
Задна част:
СТД дискове или нарязани
Апарати с прфектни цилиндри и обслужени изцяло!!!!!!
Помпа с максимално голямо бутало
Регулатор за задния кръг ..... МЕХАНИЧЕН!!!!
Те това е !!!!
- Dead man
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 9978
- Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
- Автомобил: Hyundai Sonata 2007
- Двигател: 2.0 16V 145HP
- Местоположение: София,Дружба 1
- Контакти:
Dead man написа:И аз съм се насочил към един модел на брембо дискове-нарязани и надупчени.
Трябва ли да сменям апаратите или не е задължително ???
Новите дискове са със стандартна големина,тоест колкото сегашните.А какви накладки да си взема ???Меки,нормални или има и други ?
Голфа и сега спира супер,но мисля че може още...
Тези който ми предлагат са за градско каране,не им трябва висока температура за да заработят...
Има ли свисъл въобще да ги сменям ??Ще има ли подобрение или ще е минимално ???![]()
На мост цената е 550 лева....
А на мен кой ще ми поясни така добре ???



Dead man написа:Dead man написа:И аз съм се насочил към един модел на брембо дискове-нарязани и надупчени.
Трябва ли да сменям апаратите или не е задължително ???
Новите дискове са със стандартна големина,тоест колкото сегашните.А какви накладки да си взема ???Меки,нормални или има и други ?
Голфа и сега спира супер,но мисля че може още...
Тези който ми предлагат са за градско каране,не им трябва висока температура за да заработят...
Има ли свисъл въобще да ги сменям ??Ще има ли подобрение или ще е минимално ???![]()
На мост цената е 550 лева....
А на мен кой ще ми поясни така добре ???![]()
![]()
Кажи ми каква ти е колата с колко мм диск си в момента какво целиш и какво очакваш да усетиш!!!!
Боби
Като говорим така или иначе за спирачки, за какво се слага и използва 'хидравлична' ръчна спирачка? Даже имаше във форума и тема как да се върже... из нетя има и други решения - допълнителни спирачни апарати отзад, вързани независимо от крачните спирачки.
Последна промяна от kam_tod на Нед 27 апр 2008 23:38, променено общо 1 път.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
kam_tod написа:Като говорим така или иначе за спирачки, за какво се слага и използва 'хидравлична' ръчна спирачка?
Вместо системата с жилата се слага хидравлина помпа, която действа както помпата на обикновените спирачки, но само на задните колела - като не е с жило ,а на течност се гарантира, че спирачното усилие е еднакво и при двете колела (ако цилиндърчетата са ок ,разбира се

Хидравличната ръчна обаче не може да държи както обикновената "жилна" ръчна и след максимум час изпуска, така че не е подходяща за обикновени автомобили - използва се предимно при рали автомобилите

Другото е, че обикновено копчето се обръща да действа наобратно - когато е натиснато ръчната се блокира, иначе е свободна...
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Слага се за много яка ръчна! За всекидневно каране може да забравиш за такъв тип ръчна, 1500 разправии и простотии, с клапани, нови тръбички и т.н. хидравлична ръчна ти трябват ако караш рали или планински състезания! Няма смисъл да се занимаваш! Добри жила, добре регулирана ръчна, читави апарати с дискове без ръб и каквито и да е накладки и ръчната е перфектна!!!
-
- Мнения: 1367
- Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
- Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
въпроса е спорен всичко зависи от стил на каране. сега съм сигурен, че ще получиш 99.9% отговори за АБС-а пречи на писта. всеки уважаващ себе си рали пилот отрича абс-а когато става дума за писта.
като направиш някакви обиколки на писта сам ще се убедиш в това дали пречи или не и дали имаш нужда от други спирачки или не. практика се иска за тези неща, иначе само си коментираме
като направиш някакви обиколки на писта сам ще се убедиш в това дали пречи или не и дали имаш нужда от други спирачки или не. практика се иска за тези неща, иначе само си коментираме
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ако можеш да караш и съответно да знаеш как да спираш, да използваш спирачките на максимум без да прекъсваш сцеплението може да спреш по-бързо без АБС! Зависи и какъв е АБС-а, ако е стария двуканален го забрави, добре можещ да спира човек ще спре по-бързо и на сухо и на мокро от този АБС! Ако е 4-канален, добре спиращ човек на сухо ще спира по-добре от него, но на мокро няма как да стане!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта