Какво ще ме посъветвате за това Голфче

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Пон 28 апр 2008 17:43


dimitars написа:Преди седмица платих данъка на мойта.32 лева 1.6/75к.с.А 101 наистина се брои за над 100.И данъка трябва да е някъде 120 и нагоре според мен.

данъка вече не е според конските сили, а според kW-тите, границата е 74 kW включително.за миналата година платих към 30 лв. данък.




blinder
Мнения: 2758
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 12:54
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот blinder » Пон 28 апр 2008 19:07


Извън темата е много ама какво да направя като говорят глупости, сори.Аз моя данък го платих миналата седмица 1.6 74Кв 101 коня и данъка ми беше/е 32.16 лв.Така, че колега ако си го харесваш вземай и не се притеснявай за данъка, пък и той ти е най-малкия проблем - еднократно на година, колко по големи грижи ще имаш.Успех, колата е екстра :D


Потребителски аватар
idoll
Мнения: 82
Регистриран на: Чет 17 яну 2008 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък

......

Мнениеот idoll » Пон 28 апр 2008 19:37


Колега здравей.хич не се чуди ,ако си решил да е голф скачай на този,колкото повече чоплиш(събираш мнения )толкова повече ще се двоумиш!!!или взимаш или не.с колата е като с жената-НА КЪСМЕТ!!!иначе Италианката изглежда много добре.ако успееш да свалиш от цената500-600лв добре.не ВЕРВАЙ на "сменени масла,и т.н."
успех.


blinder
Мнения: 2758
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 12:54
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот blinder » Пон 28 апр 2008 20:04


Аз сега се поогледах малко по обстойно и забелязах, че колата е с едносекционни фарове, не трябва ли да са двусекционни :?: Ако съм сгрешил ме поправете


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пон 28 апр 2008 20:15


blinder написа:Аз сега се поогледах малко по обстойно и забелязах, че колата е с едносекционни фарове, не трябва ли да са двусекционни :?:

Да.
Не бях обърнал внимание.


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Пон 28 апр 2008 21:21


И на мен това ми направи впечатление че фаровете неса двусекционни и най вероятно е имало някаква интервенция :!:
Виж каква марка са фаровете ако са DEPO е удряна на 100% :idea:


Потребителски аватар
aiptek
Мнения: 479
Регистриран на: Нед 12 авг 2007 21:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот aiptek » Пон 28 апр 2008 21:29


Dorian написа:И на мен това ми направи впечатление че фаровете неса двусекционни и най вероятно е имало някаква интервенция :!:
Виж каква марка са фаровете ако са DEPO е удряна на 100% :idea:


Как да разбера марката на фаровете


Потребителски аватар
aiptek
Мнения: 479
Регистриран на: Нед 12 авг 2007 21:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот aiptek » Пон 28 апр 2008 21:39


Ааа и как разбрахте какви са фаровете 1 или 2 ......?


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пон 28 апр 2008 21:40


aiptek написа:Ааа и как разбрахте какви са фаровете 1 или 2 ......?

Виж моите фарове в гаража - цъкни с мишката на модела на колата ми.Там има фронтална снимка.


Потребителски аватар
aiptek
Мнения: 479
Регистриран на: Нед 12 авг 2007 21:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот aiptek » Пон 28 апр 2008 22:14


Данеби да имаш в предвит това нещо на фаровете

Изображение

Защото ако е това ,до колкото забелязах на сребристия голф са същите . :?:

Имам и друго питане.
Понеже колата е с климатроник и ме интересува скупа ли е подръжката на климата.И най-важното , ако свърши фреона можели да го използвам като обикновенно парно ?????


blinder
Мнения: 2758
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 12:54
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот blinder » Пон 28 апр 2008 22:27


Да това е колега, това са двусекционни фарове, на тях късите са големия ринг, а дългите са малкия ринг както си ги оградил.На този голф за който питаш трябва да са с 2секции, като на моя/сивия, който е същия като този за който питаш ама е АЕК.Най-добре си го заведи на един сериозен сервиз да ти кажат дали е имала близък контакт с нещо по здраво от колата :D


Потребителски аватар
aiptek
Мнения: 479
Регистриран на: Нед 12 авг 2007 21:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот aiptek » Пон 28 апр 2008 22:28


Какво е АЕК ??

Сори за глупавите въпроси, ма ми е първа кола и.... !


Потребителски аватар
golf avenue
Мнения: 359
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 17:53
Автомобил: vw golf variant
Двигател: azj 02
Местоположение: Варна

Мнениеот golf avenue » Пон 28 апр 2008 22:37


АЕК е кода на двигателя на колегата blinder, а твоя код е АFT .


Потребителски аватар
aiptek
Мнения: 479
Регистриран на: Нед 12 авг 2007 21:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот aiptek » Пон 28 апр 2008 22:44


golf avenue написа:АЕК е кода на двигателя на колегата blinder, а твоя код е АFT .


Каква е разликата и как се познава


Потребителски аватар
aiptek
Мнения: 479
Регистриран на: Нед 12 авг 2007 21:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот aiptek » Пон 28 апр 2008 22:51


andro_ написа:
aiptek написа:Имам малко съмнение че съединителя е отишъл на голфа.Карах го и забелязах че доста високо отделя.Човека каза е ако е заминал съединителя е щял да стане твърд,така било при VW а този бил регулируем и можелода с енагласи

ВЯРНОЛИ Е !!!!!!!!!!!!

Не.
Дърпаш ръчната,включваш 3-та или 4-та или 5-та,малко газ до 2500-3000 оборота,отпускаш съединителя,ако не угасне - заминал е.


Е то май ще огасне при всички ваеианти



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 83 госта