


Проблем при исклучване...
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: Вто 01 май 2007 16:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Проблем при исклучване...
Въпроса ми е следния:След като иэгася колата с клуча калата ми продължава да работи 2-3 сенунди след това.Не угасва както преди веднага.Това нормално ли е и на какво се дължи?Сащо така Ваското 1 преди месец и нещо ми вдигна оборотите че ми бяха малко ниски,та ми прави впечатление,че когато я игася двигатела се тресе повече от колкото от преди това...Това нормално ли е?Не пречи ли това на двигателя-на буталата?
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 7:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
zdr
замен проблема е в контактния ключ той прекасва тока към свещите пък двигатела неможе да работи особенно на гас на бензин е по вероятно
Re: zdr
i.arihtev написа:замен проблема е в контактния ключ той прекасва тока към свещите пък двигатела неможе да работи особенно на гас на бензин е по вероятно
за теб много неща може да са ,но говориш глупости в момента
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 7:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
ok
може да говоря глупости ми кажи твоито мнение по вапроса
- Masculan
- Мнения: 108
- Регистриран на: Нед 02 сеп 2007 8:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ха
Колеги, не се карайте, а давайте съвети, че и при мен го има тоя проблем. Смених свещи, палец, капачка и кабели, ама си продължава.
Прави го забележете кога: само при много топло време!
Прави го забележете кога: само при много топло време!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
И при газ и при бензин проблема е основно един - кофти центровка на запалването спрямо октановото число на горивото.Едини вариант е много кофти гориво а другия - отместен момент на запалването.
Ако го пробвате по друг начин може да е пагобно особено ако сте с пластмасови колектори - вдигате колата на високи обороти и я гасите както си е на тях - ефекта е - оборотите падат и след това двигателя не угасва а започва да работи отново известно време (2-3 до 5 секунди).Аз ъм успявал да постугна ненормален резултат - да угасне до 0 и да се завърти наобратно 5-6 оборота
Общо взето практиката показва че много помага една центровка на запалителната система и смяна на бензиностанцията
Успех!
Ако го пробвате по друг начин може да е пагобно особено ако сте с пластмасови колектори - вдигате колата на високи обороти и я гасите както си е на тях - ефекта е - оборотите падат и след това двигателя не угасва а започва да работи отново известно време (2-3 до 5 секунди).Аз ъм успявал да постугна ненормален резултат - да угасне до 0 и да се завърти наобратно 5-6 оборота

Общо взето практиката показва че много помага една центровка на запалителната система и смяна на бензиностанцията

Успех!
- Masculan
- Мнения: 108
- Регистриран на: Нед 02 сеп 2007 8:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ha
И аз зареждам само на ОМВ вече 2-години!
Още като работех там, всички клиенти (бакшиши) казваха, че е най-добрата газ!
Още като работех там, всички клиенти (бакшиши) казваха, че е най-добрата газ!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта