прекъсвач на KR

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
vipra
Мнения: 166
Регистриран на: Сря 01 фев 2006 21:15
Автомобил:
Двигател:

прекъсвач на KR

Мнениеот vipra » Пон 28 апр 2008 21:08


питанка към знаещите

принцип на действие на прекъсвача на KR мотор механичен инжекцион К джетроник

ако може схеми и данни

извинявам се ако вече има такава тема
моля да ме насочите

БЛАГОДАРЯ




apostol
Мнения: 126
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 23:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот apostol » Пон 28 апр 2008 21:36


колега,ако имаш в предвид ограничаване на максималните обороти на мотора-то е заложено в софтуера на мот.електроника и е от 7000-7300 об. в мин.(за KR мотор),принципа е следния:не се подава искра към свещите над гореспоменатите обороти.според мен не можеш да промениш границата на ограничение,ако не смениш процесора в упр.блок с друг(доработен),защото подозирам,че точно това целиш.дано съм ти бил полезен.


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Съб 06 дек 2008 22:56


Maлко е стара темата,но според мен е хубаво да се даде точен отговор за да е полезна при търсене.
Релето на бензиновите помпи взима минус от ''компютъра'' на запалването и малко над 7 000об/мин ги спира и така играе ролята на прекъсвач,не се спира тока към свещите,затова при работа на газ или при различно вързване на бензиновите помпи мотора няма ограничител на оборотите.
Ето я и ел.схемата,лично съм я тествал на моята кола:
Изображение


Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Нед 07 дек 2008 0:58


И за какво е това :?:
КРмотор вьрви до 7200 после само бучи и нищо 10пьти до 8000об и мотора на двора гаранция


Потребителски аватар
veekoo
Мнения: 108
Регистриран на: Съб 26 яну 2008 12:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот veekoo » Нед 07 дек 2008 18:57


от релето е наистина ама не ми се вярва да взима"-"от компютъра защото K-jetronika няма компютър.Мн време я дъвках тая тема за моето EV ама така и не разбрах кой номер релета стават за тва.И взема сигнал релето от делкото или комутатора


Потребителски аватар
mmv
Мнения: 82
Регистриран на: Съб 17 фев 2007 0:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот mmv » Нед 07 дек 2008 19:16


veekoo написа:от релето е наистина ама не ми се вярва да взима"-"от компютъра защото K-jetronika няма компютър.Мн време я дъвках тая тема за моето EV ама така и не разбрах кой номер релета стават за тва.И взема сигнал релето от делкото или комутатора

Колега, KR има компютър и той е на запалването , системата ако не знаеш се казва VEZ. PL има още един компютър на МЕХАНИЧНАТА си инжекция!!!
П.П. EV няма VEZ т.е. компютър!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 66 госта