Към колегите с AFH. Лампа за масло.

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
Поло-жително
Мнения: 102
Регистриран на: Нед 09 окт 2005 11:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Към колегите с AFH. Лампа за масло.

Мнениеот Поло-жително » Нед 27 апр 2008 7:42


Здравейте,
Моля за отговор, как изглежда следния проблем при вас.
Имам Поло AER и AFH.При AER давайки контакт светват вода, масло и акумолатор. Водата гасне а маслото и акумолатора продължават да светят до запалването - нормално! При AFH светва цялата сергия еърбеци, абс-и, масло т.н., но остава да свети само акумолатора!!!!!!!!!
После паля, гася принудително колата на скорост и при AFH отново не светва маслото. Та въпроса ми е как мога да разчитам на лампата. Тя вероятно работи заедно със звуковата сигнализация, необходимо ли е за да светне да няма налягане, но само при работещ двигател независимо, че не съм махал контакта след загасването. Тоест регистрира липсата на налягане, но само в реално време и при работещ двигател без да остава информация за него.
Питах едни полицаи с такова Поло, при тях е същото. Кажете колеги как е при вас.
Благодаря!

Последна промяна от Поло-жително на Пон 28 апр 2008 18:35, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Нед 27 апр 2008 18:20


При мен светят всички лампи - вода, масло, акумулатор и бензиноколонката, а остава да свети само акумулатора, преди запалването. Затова не вярвам, че караш AER.


Потребителски аватар
Поло-жително
Мнения: 102
Регистриран на: Нед 09 окт 2005 11:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Поло-жително » Пон 28 апр 2008 18:32


Повярвай, имам го от три години.
Пропуснах да кажа, че AER е със старото табло, а AFH с новото - може би е от значение.

Последна промяна от Поло-жително на Вто 29 апр 2008 9:08, променено общо 1 път.


velizar987
Мнения: 119
Регистриран на: Нед 03 фев 2008 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот velizar987 » Пон 28 апр 2008 18:48


.

Последна промяна от velizar987 на Вто 18 сеп 2012 13:55, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Вто 29 апр 2008 7:39


Имам предвид, че моето Поло е с 1 датчик за маслото /на главата/ и за това угасва, преди старт /а ми свети и угасва също лампа за бензина, каквато колегата явно няма/. Доколкото знам и при един друг колега със същия двг. е така. Описаната система във форума е с два датчика - при нея лампата гасне, след старта. То, ако е за въпроса нямам и зумер /поне аз не съм го чувал като сработи лампата, а се е случвало. Но то се оказа, че тя при нас се задейства от много причини - поне аз съм установил следните: 1. лош залряден ток, 2. горивна смес извън ламбда контрола 3. сигурно има и друго, което още не знам/ Ако беше само при мене, щях да мисля, че нешо е пипано допълнително, но не е така. Пък и системата за ранно предупреждение със зумер е с 2 маслени датчика. Абе, с една дума може би е същото, като с малките кучета - не ги имунизират, защото са малоценни...............



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта