polo1.0AER 50к.с като му дам гас припушва бял пушак мирише

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
nako82
Мнения: 75
Регистриран на: Чет 03 апр 2008 13:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

polo1.0AER 50к.с като му дам гас припушва бял пушак мирише

Мнениеот nako82 » Пет 25 апр 2008 21:07


polo1.0AER 50к.с като му дам гас припушва бял пушак мирише на бензин МАЙЧЕ .какво е да не са гумички на клапаните колата е нов внос маслото не сам го засекал засега




Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пет 25 апр 2008 21:29


Първо си смени горивния филтър и после виж как е


Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Мнениеот Uneek » Съб 26 апр 2008 0:36


maslinkov каква връзка има горивния филтър и белия пушек???
:roll:


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Съб 26 апр 2008 5:47


Uneek написа:maslinkov каква връзка има горивния филтър и белия пушек??? :roll:

Не заради пушека, а заради миризмата на бензин - може да замирише малко, но само при студен старт в студено време То тогава и си пуши доста от парите, а ако е подпушен филтъра, може да дави Освен това съм убеден, че от как е станало кола, филтъра не е сменян - 10-20лв разход


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: polo1.0AER 50к.с като му дам гас припушва бял пушак мири

Мнениеот lrlmodo » Съб 26 апр 2008 17:33


nako82 написа:polo1.0AER 50к.с като му дам гас припушва бял пушак мирише на бензин МАЙЧЕ .какво е да не са гумички на клапаните колата е нов внос маслото не сам го засекал засега

антифриза в казанчето там ли си е?
нещо цветовете с миризмите (които си описал) не се навръзват!
Ако мирише на бензин - пушека е черен, ако гори масло - пушека е синкав и мирише отврат :lol:


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Пон 28 апр 2008 1:58


Парата която излиза си е в нормите. Като го загрееш на место така си пуши после се оправя надупи се и помириши парата. Не е на бенз а на завряла тенджера и като му дадеш гас и падат черни сасиреци сажди. Споко така са си повечето изправни полута. Това се получава след рестарт на компа и докато се адаптира така пуфка пара на место и аз се очудвах в началото ама то много пара --- оооо конденза у маслото как е сабира ли ти много каша дано нее пробила гарнитура нейде остави я да и истине матора. Изкарай, и разгледаи свещите как са, и кажи да ти фърля един пасианс на свещи ако нямат нагар си ОК-температурен датчик също може да е вариант.

Последна промяна от maznia на Чет 01 май 2008 23:19, променено общо 1 път.


Stoyanov113
Мнения: 21
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 0:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Stoyanov113 » Пон 28 апр 2008 17:05


на мене ми го правеше същия номер като ми се беше прецакал температурния датчик. Отзад излизаше бял пушек и миришеше на бензин. Оказа се, че датчика има две крачета и едната жица подава данни за температурата на водата към таблото и другата към компа. На диагностиката се оказа, че едното краче /това към компа/ подава, че температурата на водата е 17 градуса а тя реално е 90 и така помпата подава повече бензин защото си мисли, че колата е студена - дави се и мирише на бензин. Когато смених датчика /около 10 лв./ всичко се оправи и разхода ми падна с 30 процента.


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Вто 29 апр 2008 8:19


Stoyanov113 написа:на мене ми го правеше същия номер като ми се беше прецакал температурния датчик. Отзад излизаше бял пушек и миришеше на бензин. Оказа се, че датчика има две крачета и едната жица подава данни за температурата на водата към таблото и другата към компа. На диагностиката се оказа, че едното краче /това към компа/ подава, че температурата на водата е 17 градуса а тя реално е 90 и така помпата подава повече бензин защото си мисли, че колата е студена - дави се и мирише на бензин. Когато смених датчика /около 10 лв./ всичко се оправи и разхода ми падна с 30 процента.

Да, ама в реда на тази логика компа не би трябвало да ти включва перката и колата ти ще прегрее. Пък и не би трябвало да ти дави, щото компа увеличава и притока на въздух при съответно по - високите обороти на студен двг. Май и ти си пострадал от "майстори", според мен.


Потребителски аватар
nosex
Вечен БАН
Мнения: 2416
Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София (Волуяк/Бояна)

Мнениеот nosex » Вто 29 апр 2008 11:39


Айде и аз да споделя моя проблем, пък дано някой даде едно мненийце... :?

:arrow: Става въпрос за колата от гаража

Значи от около 3 седмици смърди на изгорели газове в купето, ама направо ми се насълзяват очите... :lol: Най-интересното е, че мирише само при отворени прозорци... (дори и да са отворени 2 см.) :shock Затворя ли джамовете, дори да ръгам скоростите само в лютеницата - усещам миризмата единствено от ароматизатора :lol:

Обаче иде лято, а както знаете, половера нема клима.
Та мислех си че, проблема е някъде отпреде, при първото гърне, обаче вчера душих и установих, че проблема май иде или от средното, или от задното гърне :roll: Лошото е, че в движение не може да се усети откъде иде смрадта, щото в цялото купе смърди еднакво... При работа на място зад колата, дори и на 2 метра направо не се седи (може да припаднеш) :?

Причините, според мен... (само да не се смеете много):
1. Наскоро сменях горивен филтър, но всичко както си требе (сваляне на стария, новия си заспа направо, посоката не съм я сбъркал, хубаво притягане, абе всичко)
2. Удари ме рейс 64 отзаде, покриви ми багажната врата (не ми се затваря багажника) , престилката под десния стоп, стопа и той изхвръкна навън... Абе ева му мамата на половера, ама здраве да е!

Та като ходих на оглед за щетата в "Булстрад" я гледаха и отдолу и нямаше криви греди или нещо от сорта... Обаче ме съмнява дали не е отворило дупка някъде по изпускателната система :?: :roll:

Поне си мисля, че да мирише на изгорели газове може да е само и единствено от гърнетата... Пак повтарям - смрадта се усеща единствено при отворен джам, дори при спряло положение и нормални обороти на колата. Tечове нямам, както и увеличен разход на бензин, маслото не съм го гледал, но мисля, че няма връзка... :oops:

Миризмата на чист бензин не е толкоз остра, докато от тая направо ми сълзят очите и ме упоява, ама свирепо :026:


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Вто 29 апр 2008 11:59


Ами теоретично при удара са ти изсипали някоя от преградите в гърне, или ако имаш катализатор. Удари ги на канал отдолу с длан и там където хлопа е за смяна. И го оправяй спешно, ако не искаш да ходиш в Пирогов.


Потребителски аватар
nosex
Вечен БАН
Мнения: 2416
Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София (Волуяк/Бояна)

Мнениеот nosex » Вто 29 апр 2008 12:07


maslinkov написа:Ами теоретично при удара са ти изсипали някоя от преградите в гърне, или ако имаш катализатор. Удари ги на канал отдолу с длан и там където хлопа е за смяна. И го оправяй спешно, ако не искаш да ходиш в Пирогов.

Значи колега, според теб проблема е от изпускателната система :?: Катализатор нямам...


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Вто 29 апр 2008 12:26


Според мен, да. А как ти връща в купето - дали отвън през прозорците, или ти увеличава картерното налягане и после в купето, според мен не е от значение.


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Вто 29 апр 2008 13:51


Ако ти е прецакано уплътнението на задната врата - оттам може да влиза :wink:
Един познат с Форда същите ядове имаше


Потребителски аватар
nosex
Вечен БАН
Мнения: 2416
Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София (Волуяк/Бояна)

Мнениеот nosex » Вто 29 апр 2008 14:29


Да де, то в момента багажника ми зее, ама защо при затворени джамци го няма това нещо, а само при отворени :?: Някакво завихряне май се получава... Незнам на диагностика ли да ходя, на гърнета ли :evil:


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Вто 29 апр 2008 16:38


nosex написа:Да де, то в момента багажника ми зее, ама защо при затворени джамци го няма това нещо, а само при отворени :?: Някакво завихряне май се получава... Незнам на диагностика ли да ходя, на гърнета ли :evil:

Каква диагностика бе колега? Да не би да имаш датчик за миризми в купето? Всичко е от изпускателната система. Аз си бях купил накрайник за ауспуха и не исках да си режа бронята, а мислех само да се подава малко отдолу, ама моя приятел от гаража ме разубеди, като каза, че ако ми изправи кривката, която в момента сочи надолу, ще почне да ми мирише на изгорели газове в купето. Явно се е случвало, така че оправяй си ауспуха, че тези газове са много опасни - може дори да припаднеш и да катастрофираш.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 19 госта