.......

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Нед 27 апр 2008 21:54


Bobby_ написа:не бързай!!!! това е на й лесно!!!!

проследи цалта систама...

Закачи един манометур на основното налягане и гледай какво се случва в движвние (където ти е проблема!!!!!!

Ако като ремонтираш главата и смениш гарнитурата не се оправят нещата ...... ще се изядеш!!!! ПОВЯРВАЙ МИ!!!! от личен опит ти говоря!!!!

Аз в движение не съм го пробвал налягането, ама на място си даваше 3,5бара. Ами да кажа честно мисля да я занеса на някой да я прави, щот нямам нерви и време вече.




Потребителски аватар
poni
Мнения: 1111
Регистриран на: Вто 26 окт 2004 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот poni » Нед 27 апр 2008 21:55


преди да го обезглавиш провери налягането на цилиндрите!дано да не е по-надолу проблема-бутала или счупени сегменти най-вероятно.при прегряване е нормално да се начупят


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Нед 27 апр 2008 22:29


poni написа:преди да го обезглавиш провери налягането на цилиндрите!дано да не е по-надолу проблема-бутала или счупени сегменти най-вероятно.при прегряване е нормално да се начупят

Ще работи и при счупени сегменти...
Премери компресията, във Видин все толкова ще намериш един манометър... ако има разлика при първи цилиндър, свали капака на клапаните и огледай отгоре - валове и повдигачи... виж си и налягането на маслената помпа...
Още, като запалиш мотора го остави да поработи на място докато загрее и виж дали ще загуби 1-ви цилиндър... ако не - изрежи го до високи и го пусни, а нека да има някой отзад с лист хартия на ауспуха и да види дали 'смуче' навътре...
П.С. Смени и свещта на 1-ви цилиндър, с такава, която със сигурност работи!!!


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Нед 27 апр 2008 23:10


Баце, има разлика между основно и дифернциялно налягане!!!!!!

Последна промяна от Bobby_ на Нед 12 апр 2009 19:24, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Нед 27 апр 2008 23:16


Bobby_ написа:...

Абе сигурно мери диференциалното, щото пише, че при празен ход толкова му давало... основното не зависи от оборотите.... ако мери основното налягане... то е ясно... и с инжекцията от ДХ-са пак няма да тръгне.


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Нед 27 апр 2008 23:19


kam_tod написа:
Bobby_ написа:...

Абе сигурно мери диференциалното, щото пише, че при празен ход толкова му давало... основното не зависи от оборотите.... ако мери основното налягане... то е ясно... и с инжекцията от ДХ-са пак няма да тръгне.

Оооопс... не съм догледал... пише 'на място', че е мерил... което не е същото като при празен ход.


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Нед 27 апр 2008 23:31


При прегряване сегментите не се чупят, а омекват и се разкаляват! като махнеш сегменти от прегрявана кола, можеш да ги усучеш на осморка! А ако има счупени сегменти или е поиздухал мотора, то и при въртене на стартер, през капачката за сипване на маслото трябва да веят доста картерните газове, щото компресията отива в картера! Дали има вероятност да е изгорял клапан? :roll:


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Пон 28 апр 2008 17:36


налягането съм мерил по следния начин:

От тръбичката на регулатора който е монтиран на блока на мотора и отива към разпределителя. или по-точно влиза в средата между изхода за 4-те дюзи. Там налягането ми е 3,5.бара, когато мотора е на място при около 1500 оборота. непосредствено след помпата дава над 6 бара, но не знам точно колко, защото манометъра ми е до 6. Та това съм мерил.

Свеща на 1-ви цилиндър съм я сменял и кабела също и промяна никаква.


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Вто 29 апр 2008 0:20


Аз ше ти предложа да напраиш следното нещо ...
Извади кабела на проблемния цилиндър без да развиваш свеща му ...
След което вземи една работеща свещ и я забии на лулата ... след което запали мотора и по4ни да му даваш гас ...
Идеята е да разбереш дали искрата му из4езва .... за да мажеш да се орентираш каде да търсиш проблема ...
Надявам се съм се изразил ясно ... т.е. да си ме разбрал какво имам предвид :wink:

П.С. И треа да опреш извадената свещ на маса .... да не се окаже 4е не знаеш :oops:


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Вто 29 апр 2008 6:31


Sachko написа:Аз ше ти предложа да напраиш следното нещо ...
Извади кабела на проблемния цилиндър без да развиваш свеща му ...
След което вземи една работеща свещ и я забии на лулата ... след което запали мотора и по4ни да му даваш гас ...
Идеята е да разбереш дали искрата му из4езва .... за да мажеш да се орентираш каде да търсиш проблема ...
Надявам се съм се изразил ясно ... т.е. да си ме разбрал какво имам предвид :wink:

П.С. И треа да опреш извадената свещ на маса .... да не се окаже 4е не знаеш :oops:

Ще го направя, а за мастат го знам, то и жената го знае :lol:


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Сря 30 апр 2008 6:44


Колеги ОФИЦИЯЛНО ОБЯВЯВАМ:

Търся майстор, който да се нагърби с ремонта на колата. Мога да я закарам и в София. Разберете че с тази мойта работа не ми остава никакво време и колата ще си остане така, а не искам. Желанието ми е да се возя с нея всеки дех, нали все пак за това е направена. Още съм на кантар дали да и сменям инжекциона, но ако трансплантацията на горивната система ми излезе около 500лв. ще го направя, щото повечко пари си е набутвация, защото за около 800-900лв мога да си намеря окомплектован АБФ, който да ползвам за донор на много неща :twisted:


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Сря 30 апр 2008 9:51


leonardo_vd написа:... защото за около 800-900лв мога да си намеря окомплектован АБФ, който да ползвам за донор на много неща :twisted:

Само да вметна относно инжекциона на АБФ - ще ти и много зор да го накараш да работи с двигател от КР...има сериозни проблеми за решаване, като например зъбния венец на коляновия вал...


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Сря 30 апр 2008 19:00


Аз ти писах :wink: трябва да си купиш 2 датчика + дросел с ТПС и останалото го имаш при мен :twisted: По-евтин вариант от това не съществува, проверено :wink:


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Сря 30 апр 2008 19:03


musura написа:Аз ти писах :wink: трябва да си купиш 2 датчика + дросел с ТПС и останалото го имаш при мен :twisted: По-евтин вариант от това не съществува, проверено :wink:

Ами ще ги пазаря нещята от теб. Натам вървят работите. Идея за дросел от какво мога да сложа. И за датчиците да пообясните по-така, щот съм си още начинаещ в тази област.


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Сря 30 апр 2008 20:41


leonardo_vd написа:
musura написа:Аз ти писах :wink: трябва да си купиш 2 датчика + дросел с ТПС и останалото го имаш при мен :twisted: По-евтин вариант от това не съществува, проверено :wink:

Ами ще ги пазаря нещята от теб. Натам вървят работите. Идея за дросел от какво мога да сложа. И за датчиците да пообясните по-така, щот съм си още начинаещ в тази област.

Аз мога да те свържа с 4овек при които да си закараш колата и да я вземеш окомплектована с Мегаскуирт настроена и готова за каране ... ако те интересува цена моа ти дам тел да званнеш и да попиташ
С това ще избегнеш купуването на нов дросел и т.н. .... това ще са грижи на 4овека за които ти казвам
Като имаш предвид 4е с поставен Мегаскуирт развитието на колата за в бъдеще е много неограниено ... демек руги валове ... ИТБ-та или пък вентилатори и т.н. :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта