Алтернатор зареждане - Голф 2

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
TERAX
Мнения: 19
Регистриран на: Нед 16 мар 2008 21:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот TERAX » Сря 30 апр 2008 1:14


Така, мерих, с газ, без газ...Значи варира от 12-14 волта без да подавам газ с газ волтажа държи по-високата стойност, и при косумация на фарове е някъде към 12-13 волта...




Потребителски аватар
venci&vento
Мнения: 165
Регистриран на: Пон 18 фев 2008 20:44
Автомобил: VENTO
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: София

Мнениеот venci&vento » Сря 30 апр 2008 9:43


Колега предполагам ремъка ти е читав и добре опънат , иначе може да прояви подобен симптом
Според мен преди да демонтираш алтернатора ( динамо имат следвоенните автомобили) можеш да свалиш ремъка и през отвора за регулатора да провериш дали не са зацапани колекторите и дали няма биене т.е. да не са станали ексцентрици . Провери дали намотката на ротора е изолиран от корпуса докато го въртиш.
Студена спойка вътре може да има не само от вибрации но и от голям ток , тогава диода може и да не е оцелял и да е дал на "късо".
За тези неща се сещам дано успея да помогна УСПЕХ :!:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: lucas_ и 74 госта