MamaMy написа:Според наблюдения на Пасата на колегата...
а какъв е пасата на колегата ти. На този твой филтър предполагам сменяш само филтриращия елент на определени/о км/време. Би ли казал колко долу горе струва филтриращата част.
MamaMy написа:Според наблюдения на Пасата на колегата, при него замръзва редовно и само във филтъра. Явно това е слабо звено.
fichtenweg написа:MamaMy написа:Според наблюдения на Пасата на колегата...
а какъв е пасата на колегата ти. На този твой филтър предполагам сменяш само филтриращия елент на определени/о км/време. Би ли казал колко долу горе струва филтриращата част.
dani_94 написа:Ей го на, разглобен...
Krastio85 написа:А на някой идвало ли му е на акъла че ако нафтата не е калпава няма как да замръзне???
Adnan написа:Krastio85 написа:А на някой идвало ли му е на акъла че ако нафтата не е калпава няма как да замръзне???
Тук не става въпрос да ти замръзне нафтата а натрупалата се вода в филтъра.
П.С. Кажи коя е най добрата нафта в БГима съвсем лека тема с 15 страници всеки хвали бензиностанция и все се намира някой да я "осемени"
gr_kanev написа:Svetlix, позволи да не се съглася в всичко написано от теб.
Да, филтърът е най-слабото място, т.е. първо там замръзва. Но причината съвсем не е във водата. Фактите са такива - при понижаване на температурите, във филтъра (поради това, че там са най-малки отворчетата) се образуват парафинени кристали - дотолкова, че се намалява пропускателната му способност - до 0. Филтър може да замръзне дори и без да има вода в горивото. Ако температурите станат още по-ниски, и не за взети мерки против желиране (това отлагане на парафинови кристали), може да се получи замръзване (запушване) и на друго място - горивопроводи например.
Иначе и VAG препоръчват източване на горивния филтър. А датчика на Нисан не е спасение - мой колега си изпати от това.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта