:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Недостатъчна мощност във високите?!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
baivan
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
Автомобил: Vento
Двигател: 1.8T
Местоположение: Разлог

Недостатъчна мощност във високите?!

Мнениеот baivan » Пон 28 апр 2008 11:57


Здравейте колеги, имам следния проблем:
Става въпрос за ABS двигател. Във високите обороти няма това дърпане което би трябвало да има. Правих си дръпка с едно венто пак с ABS двигател и то ми дръпна на 400м с около 1 кола разстояние. После карах същото това венто и видях че моят двигател всъщност е доста по пъргъв и по добре дърпа в ниските от неговия, но пък на другото венто доста по-осезаемо дърпа във високите обороти. Дръпнах се с едно голфче със същия двигател - пак същата история. Когато сложа спортен филтър и то не някое менте, а JR панелен, в ниските става още по-пъргава а във високите пък съвсем се гуми мощноста. Ако беше карбуратор ми е ясно от какво може е - малко бензин , повече въздух, да ама е моно. Осъмних се в ламда сондата, но се оказа че си работи като я закачихме на комп. Сега си мисля дали не оказва влияние бензиновата помпа, която малко след като взех колата смених с китайска(но уж пак със същото налягане) че оригилана даде фира. Сега имам малко свободно време и мисля да слезна да поразглобя малко двигателя пък дано да намеря от каде идва проблема. Таа...ако има някой по-компетентен ще се радвам ако ме насочи каде още да търся проблема. Забравих да кажа че колата е с изтърбушен катализатор, но тялото стои, но все пак се съмнявам да оказва това влияние.




Потребителски аватар
quattro^^
Мнения: 1662
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
Автомобил: audi a6 c5
Двигател: AJL
Местоположение: Пловдив

Мнениеот quattro^^ » Пон 28 апр 2008 13:17


Ми според мене ще е добре да си махнеш катализатора(ако имаш такъв де),ако е задръстен във високите ще "затапва" маторя


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Пон 28 апр 2008 13:47


baivan,малко по-надолу има същата тема на spas13, май и за същия мотор, проследи как се развиват и там нещата


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Недостатъчна мощност във високите?!

Мнениеот niikoo_1 » Пон 28 апр 2008 13:52


[quote="baivan"][/quote]

В това, че падаш с една кола няма нищо лошо и не означава, че колата ти е в по-лошо техническо състояние или има разни проблеми.
Дори и при нови автомобили го има тоя момент еднакви коли вървят различно.


Просто карай си колата и не се занимавай с глупости.
Моното попринцип спира да върви след 4500об/мин, просто му е много малък дросела.

Махането на катализатора според мен е задължително, филтър си сложи панелче на моното си дава прилична разлика панелния филтър и вади хубав звук с него.


Потребителски аватар
baivan
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
Автомобил: Vento
Двигател: 1.8T
Местоположение: Разлог

Мнениеот baivan » Пон 28 апр 2008 19:23


Колеги нали съм написъл - катализатора е истърбушен, демек тялото си стои, но вътре в него няма нищо, тва отдавна го направих. Моното след 4500 дърпа по-малко-вярно е, но м/у моята кола и другото венто, както и едно голфче АБС което карах има осезаема разлика във тегленето при високите обороти. Качих се и на двете коли и те и двете дърпат повече от моята и то се осеща, във ниските обаче мойта е по-пъргава(но сега не гледаме тва). Другото което ме навежда на мисълта че има някакъв проблем, е че като сложа чисто нов панелен спортен филтър JR, колата започва да върви още по малко във високите, което не би трябвало да е така според мен.


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Пон 28 апр 2008 21:30


Хубави свещи,хубави кабели,хубави капачка и палец,хубава центровка и ненапоследно място хубав бензин= добро изгаряне и добра работа на мотора :idea:


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пон 28 апр 2008 21:44


Просто предположение - незатварящи добре клапани.При мен и 8-те имаха нужда от припасване.След процедурата колата тръгна малко по-добре.
Измери компресията.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Вто 29 апр 2008 6:59


аз бих те насочил да погледнеш предавателните числа на кутиите - ако сте с различни скоростни кутии е нормално да има разлика.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 29 апр 2008 7:45


Чакай малко....на аватара пише,че колата ти е от 1996 г!Извинявам се за оклонението,но през 1996 г ABS май вече вече не се произвежда?-произвежда се ADZ....или колата ти не е от 1996 г или ДВГ не е ABS или пък е подменян....може там да се крие проблема...да кажат специалистите дали е възможно да си с компютър на ADZ,а двигателят ти да е сменен с ABS(разбира се без продовочите да са ти казали за това)...ама пък защо да не може...


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Вто 29 апр 2008 16:13


Различни скоростни кутии?? :roll:


Потребителски аватар
baivan
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
Автомобил: Vento
Двигател: 1.8T
Местоположение: Разлог

Мнениеот baivan » Сря 30 апр 2008 15:59


Колега колата е 12-ти месец 95-та по талон, явно съм объркал с една година в профила, сега ще проверя. Но то като гледам в Аутодата-та и за 95-та го дават ADZ. Но двигателя е ABS, дали е сменян незнам, но това сега не е от значение защото и на приятелчето с което се дърпахме вентото пак е с ABS двигател. За скоростните кутий не бях се замислял, но ми се струва че не може тази разлика в дърпането само във високите да идва от това че те са различни(ако са), защото според мен би трябвало да е различно в целия диапазон, т.е. мойта да е с по-къси скорости и по скоро да слагам следващата предавка, но пък моментото ускорение би трябвало да е по-добро отколкото при по-дълги скорости. Така поне мисля аз.


Потребителски аватар
Ugeorge
Мнения: 325
Регистриран на: Нед 27 ное 2005 9:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ugeorge » Сря 30 апр 2008 18:09


Може китайската помпа да не дава достатъчно дебит. Тоест на високи когато е необходим повече бензин налягането пада и сместа обеднява.


Потребителски аватар
baivan
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
Автомобил: Vento
Двигател: 1.8T
Местоположение: Разлог

Мнениеот baivan » Сря 30 апр 2008 18:19


Ugeorge написа:Може китайската помпа да не дава достатъчно дебит. Тоест на високи когато е необходим повече бензин налягането пада и сместа обеднява.


И аз мисля, че това е възможно но ми се счупи манометъра и сега не мога да измеря налягането, а да купувам друга помпа ей така няма смисъл.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта