Здравейте колеги, имам следния проблем:
Става въпрос за ABS двигател. Във високите обороти няма това дърпане което би трябвало да има. Правих си дръпка с едно венто пак с ABS двигател и то ми дръпна на 400м с около 1 кола разстояние. После карах същото това венто и видях че моят двигател всъщност е доста по пъргъв и по добре дърпа в ниските от неговия, но пък на другото венто доста по-осезаемо дърпа във високите обороти. Дръпнах се с едно голфче със същия двигател - пак същата история. Когато сложа спортен филтър и то не някое менте, а JR панелен, в ниските става още по-пъргава а във високите пък съвсем се гуми мощноста. Ако беше карбуратор ми е ясно от какво може е - малко бензин , повече въздух, да ама е моно. Осъмних се в ламда сондата, но се оказа че си работи като я закачихме на комп. Сега си мисля дали не оказва влияние бензиновата помпа, която малко след като взех колата смених с китайска(но уж пак със същото налягане) че оригилана даде фира. Сега имам малко свободно време и мисля да слезна да поразглобя малко двигателя пък дано да намеря от каде идва проблема. Таа...ако има някой по-компетентен ще се радвам ако ме насочи каде още да търся проблема. Забравих да кажа че колата е с изтърбушен катализатор, но тялото стои, но все пак се съмнявам да оказва това влияние.

Недостатъчна мощност във високите?!
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Недостатъчна мощност във високите?!
[quote="baivan"][/quote]
В това, че падаш с една кола няма нищо лошо и не означава, че колата ти е в по-лошо техническо състояние или има разни проблеми.
Дори и при нови автомобили го има тоя момент еднакви коли вървят различно.
Просто карай си колата и не се занимавай с глупости.
Моното попринцип спира да върви след 4500об/мин, просто му е много малък дросела.
Махането на катализатора според мен е задължително, филтър си сложи панелче на моното си дава прилична разлика панелния филтър и вади хубав звук с него.
В това, че падаш с една кола няма нищо лошо и не означава, че колата ти е в по-лошо техническо състояние или има разни проблеми.
Дори и при нови автомобили го има тоя момент еднакви коли вървят различно.
Просто карай си колата и не се занимавай с глупости.
Моното попринцип спира да върви след 4500об/мин, просто му е много малък дросела.
Махането на катализатора според мен е задължително, филтър си сложи панелче на моното си дава прилична разлика панелния филтър и вади хубав звук с него.
- baivan
- Мнения: 273
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
- Автомобил: Vento
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Разлог
Колеги нали съм написъл - катализатора е истърбушен, демек тялото си стои, но вътре в него няма нищо, тва отдавна го направих. Моното след 4500 дърпа по-малко-вярно е, но м/у моята кола и другото венто, както и едно голфче АБС което карах има осезаема разлика във тегленето при високите обороти. Качих се и на двете коли и те и двете дърпат повече от моята и то се осеща, във ниските обаче мойта е по-пъргава(но сега не гледаме тва). Другото което ме навежда на мисълта че има някакъв проблем, е че като сложа чисто нов панелен спортен филтър JR, колата започва да върви още по малко във високите, което не би трябвало да е така според мен.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Чакай малко....на аватара пише,че колата ти е от 1996 г!Извинявам се за оклонението,но през 1996 г ABS май вече вече не се произвежда?-произвежда се ADZ....или колата ти не е от 1996 г или ДВГ не е ABS или пък е подменян....може там да се крие проблема...да кажат специалистите дали е възможно да си с компютър на ADZ,а двигателят ти да е сменен с ABS(разбира се без продовочите да са ти казали за това)...ама пък защо да не може...
- baivan
- Мнения: 273
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
- Автомобил: Vento
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Разлог
Колега колата е 12-ти месец 95-та по талон, явно съм объркал с една година в профила, сега ще проверя. Но то като гледам в Аутодата-та и за 95-та го дават ADZ. Но двигателя е ABS, дали е сменян незнам, но това сега не е от значение защото и на приятелчето с което се дърпахме вентото пак е с ABS двигател. За скоростните кутий не бях се замислял, но ми се струва че не може тази разлика в дърпането само във високите да идва от това че те са различни(ако са), защото според мен би трябвало да е различно в целия диапазон, т.е. мойта да е с по-къси скорости и по скоро да слагам следващата предавка, но пък моментото ускорение би трябвало да е по-добро отколкото при по-дълги скорости. Така поне мисля аз.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта