Jossy прав си но не мисля че е чак толкова трудно това сменяне на тези болтове а и плюс това за съжаление аз не познавам майстори които да са специалисти по костенурките, а и трето омръзна ми да се занимавам с така наречените "майстори" до сега за каквото и да съм търсил такъв все съм си имал купища проблеми и затова гледам колкото е възможно повече сам да се оправям, а пък и нали за това е този форум да си помагаме за точно такива немного сложни неща. Само с две три напътствия и готово, хора които са го правили един два пъти с две думи ще обяснят.
Полуоските вече са вън от скоростната кутия, но и скоростната кутия свалихме защото дъното ще ходи на песакоструй.
stenly_r мисля да не свалям самите ламели от предния турсион както ти казваш сигурно след това ще си имам проблем. Ако имаш човек да свърши тази работа с шарнирите ще се радвам да помогне.
BuGmaN аз изваждането на старите шарнири ще го направя по един или друг начин, но ме притеснява това, че тъй като се вадят трудно дали ще могат да се сложат само с почукване.
въпрос за полуоски на 1300
:))
Сваляй си4ко!
Като извадиш торсионите ги лепиш или ги връзваш, какъв е проблема?
Носиш носачите на преса да избият старите шарнири и набият новите - елементарно е!
Като извадиш торсионите ги лепиш или ги връзваш, какъв е проблема?
Носиш носачите на преса да избият старите шарнири и набият новите - елементарно е!
- izuman
- Мнения: 49
- Регистриран на: Пон 28 яну 2008 11:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
За шарнирите!
в сервиз, Радиал на ул. Париж и Искър. Там избиват/набиват!!!
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта