


болта на шайбата...
- тръба
- Мнения: 1656
- Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
болта на шайбата...
...на ангренажния ремък...как се раэвива?...[пиниэи някакви]?1.8i-90коня-87година-golf2.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: болта на шайбата...
traba написа:...на ангренажния ремък...как се раэвива?...[пиниэи някакви]?1.8i-90коня-87година-golf2.
Да не говориш за болта на шайбата на коляновия вал. Шайбата дето зад нея е ангренажа.
Аз ги развивам като с щанга или голяма отвертка държа контра през дупката за центровка, там дето се виждат зъбите на маховика.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
kaci написа:.Най лесния начин да го развиеш е като използваш стартера на автомобила.
всъщност това е най лесния начин да го скъсаш... което си е жива трагедия защото води до сваляне на колянов вал (най малкото).
съветвам те много да внимаваш с тоя болт (при положение че наистина ти се налага да го развиваш) и да идеш някъде където да поемат отговорността за развиването му безпроблемно!
- тръба
- Мнения: 1656
- Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
kaci написа:Има четири шестограмни болта с които може да свалиш само шайбата на коляновия вал и да си смениш ангр.ремък.





...утре като взема ремък и ролка ще ви питам как да направя центровките(белязките),защото ми е за сефте тази процедура,а от "майстори"


mod edit: vaskoto1
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
изпитвам ужас от тоя болт защото принципно в живота на мотора се развива максимум до 10 пъти (я има-я няма) което го прави ръждясал и клеясал до безобразие.
и да се използват неща като стартера с които нямаш абсолютно никакво усещане какво всъщност правиш ми се струва направо
за съжаление съм късал такъв болт-хич не е чак толкова трудно-при все с голи ръчички и едно юнашко рамо-без механизация ми е думата...
така че мисля да предупредя хората които все още не са късали да си имат едно наум...
и да се използват неща като стартера с които нямаш абсолютно никакво усещане какво всъщност правиш ми се струва направо

за съжаление съм късал такъв болт-хич не е чак толкова трудно-при все с голи ръчички и едно юнашко рамо-без механизация ми е думата...
така че мисля да предупредя хората които все още не са късали да си имат едно наум...

Почти всички болтове и гайки в автомобила се сменят с нови след като веднъж се развият,а сложените нови такива-задължително се лепят.Въпросният болт се затяга с голямо усилие и със сигурност е лепен.До сега съм развил поне 20 такива и 19 от тях със стартера(при положение че разполагам с пневматичен гайковърт)Стартера ти трябва само за да "изпукаш"болта и за напред ако се водиш от максимата"като не става със сила-дайте да помислим"няма да имаш проблем.
- тръба
- Мнения: 1656
- Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
СВАЛИХ Я!!!
До въпросния болт не се стигна.Едно голямо БЛАГОДАРЯ колеги!
Прерових форума ни из основи,както и няколко сервизни книги и не открих необходимата информация за този нормален проблем.Сега ми предстои закупуването на ремък и ролка.Видях няколко много добри отзиви за "goodyear".Kъде в Пловдив мога да намеря такъв?А ролка-НЕМСКА!?


Прерових форума ни из основи,както и няколко сервизни книги и не открих необходимата информация за този нормален проблем.Сега ми предстои закупуването на ремък и ролка.Видях няколко много добри отзиви за "goodyear".Kъде в Пловдив мога да намеря такъв?А ролка-НЕМСКА!?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 84 госта