за Турбо, относно гейта

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
S.Raikov
Мнения: 683
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:

за Турбо, относно гейта

Мнениеот S.Raikov » Чет 01 май 2008 21:46


Начи колеги имам въпрос, когато се натегне гайката на гейта на турбината по-рано ли заработва?Разяснете.




Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Чет 01 май 2008 22:02


по рано се ЧУПИ !!!
Ако искаш по рано да ти се развърта турбината трябва да пуснеш повече гориво в ниските обороти тоест около 300-400 оборота преди да се включва турбината. Ще има един облак пушек и след него турбината ше включва. Предполагам че около 200 оборота можеш да свалиш включването на турбото. Друг е въпроса заслужава ли си.


Потребителски аватар
S.Raikov
Мнения: 683
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот S.Raikov » Пет 02 май 2008 18:24


Brezel написа:по рано се ЧУПИ !!!
Ако искаш по рано да ти се развърта турбината трябва да пуснеш повече гориво в ниските обороти тоест около 300-400 оборота преди да се включва турбината. Ще има един облак пушек и след него турбината ше включва. Предполагам че около 200 оборота можеш да свалиш включването на турбото. Друг е въпроса заслужава ли си.


300-400 оборота---3000-4000 Оборота ли имаш предвид :D ?БЛАГОДАРЯ


Потребителски аватар
ReCaRo`
Мнения: 497
Регистриран на: Пет 17 авг 2007 11:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ReCaRo` » Пет 02 май 2008 18:29


S.Raikov написа:
Brezel написа:по рано се ЧУПИ !!!
Ако искаш по рано да ти се развърта турбината трябва да пуснеш повече гориво в ниските обороти тоест около 300-400 оборота преди да се включва турбината. Ще има един облак пушек и след него турбината ше включва. Предполагам че около 200 оборота можеш да свалиш включването на турбото. Друг е въпроса заслужава ли си.


300-400 оборота---3000-4000 Оборота ли имаш предвид :D ?БЛАГОДАРЯ


има предвид че можеш да го свалиш с 200 оборота, примерно ако сега ти се включва на 3000об/мин. можеш да го направиш на 2800

п.с поне аз така мисля че е :roll:


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Пет 02 май 2008 18:34


ReCaRo` написа:има предвид че можеш да го свалиш с 200 оборота, примерно ако сега ти се включва на 3000об/мин. можеш да го направиш на 2800

п.с поне аз така мисля че е :roll:


:да:


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Пет 02 май 2008 19:00


Гейта не вляе върху развъртането на турбината, а нейния размер.


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Пет 02 май 2008 19:52


Не сам размера а и оличеството изгорено гориво в ниските.

Много добър пример е чипнат ТДС мотор на БМВ.


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Пет 02 май 2008 19:55


А още по-добър пример е не-чипнат мотор на БМВ 335д или 535д. А пък ако е чипнат (има такива, от Хаман), тогава не можеш разбра какво става... :)


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Пет 02 май 2008 21:11


с гейта се регулира налягането холд бууст и така нататъка.с гейта неможеш да накараш турбото да дига налягане по-рано или по-късно


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Пет 02 май 2008 22:20


martineli написа:с гейта се регулира налягането холд бууст и така нататъка.с гейта неможеш да накараш турбото да дига налягане по-рано или по-късно


можеш да го направиш да достига определено налягане ПО-Късно ама ше е яко тъпо :lol: иначе си абсолютно прав


Потребителски аватар
S.Raikov
Мнения: 683
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот S.Raikov » Пон 05 май 2008 10:16


Колеги с едни авери се чудихме какво да правим и единия има стара ШКОДА Чех 1.1 и решихме да я турбинираме(КАРБЮРАТОР Е)!Та така турбинирахме я!!!Добре е ,онзи ден я запалихме работи нормално кът и даваш газ турбината Много нали свири но само свири сложили сме буст контролер абе всичко кото е нужно(Дига на 0.1-0.2бара),та затова питаме за Гейта Какво да правиме, да пуснем повече бенз в карбуратора ли Съвети,приемаме от всеки,Утре сигурно ще слагаме по големи жиглиори и ще пуснем повече бенз друго предложение?????Моля само който сметне това което правим че е безмислено,смешно,тъпо и т.н просто да не пише!БЛАГОДАРЯ!

падаше голям смях от звука на турбото)Турбото е ККК К26 имахме и к14 ама го продадохме!
http://www.vbox7.com/play:1ef41fb1
http://www.vbox7.com/play:f08f5ac4(Тук кара момчето на което е шкодата и Майкаму протестираше нещо, несе смейте много :D:D:D:D:D:D
mod edit: musura


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Пон 05 май 2008 10:57


как я измерихте че дава 0.1-0,2бара.дай некви снимки на двг.
как не се е разтекъл тоя карб от налягането???


Потребителски аватар
S.Raikov
Мнения: 683
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот S.Raikov » Пон 05 май 2008 11:10


Сложили сме барометър :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта