за Турбо, относно гейта
за Турбо, относно гейта
Начи колеги имам въпрос, когато се натегне гайката на гейта на турбината по-рано ли заработва?Разяснете.
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
по рано се ЧУПИ !!!
Ако искаш по рано да ти се развърта турбината трябва да пуснеш повече гориво в ниските обороти тоест около 300-400 оборота преди да се включва турбината. Ще има един облак пушек и след него турбината ше включва. Предполагам че около 200 оборота можеш да свалиш включването на турбото. Друг е въпроса заслужава ли си.
Ако искаш по рано да ти се развърта турбината трябва да пуснеш повече гориво в ниските обороти тоест около 300-400 оборота преди да се включва турбината. Ще има един облак пушек и след него турбината ше включва. Предполагам че около 200 оборота можеш да свалиш включването на турбото. Друг е въпроса заслужава ли си.
Brezel написа:по рано се ЧУПИ !!!
Ако искаш по рано да ти се развърта турбината трябва да пуснеш повече гориво в ниските обороти тоест около 300-400 оборота преди да се включва турбината. Ще има един облак пушек и след него турбината ше включва. Предполагам че около 200 оборота можеш да свалиш включването на турбото. Друг е въпроса заслужава ли си.
300-400 оборота---3000-4000 Оборота ли имаш предвид

- ReCaRo`
- Мнения: 497
- Регистриран на: Пет 17 авг 2007 11:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
S.Raikov написа:Brezel написа:по рано се ЧУПИ !!!
Ако искаш по рано да ти се развърта турбината трябва да пуснеш повече гориво в ниските обороти тоест около 300-400 оборота преди да се включва турбината. Ще има един облак пушек и след него турбината ше включва. Предполагам че около 200 оборота можеш да свалиш включването на турбото. Друг е въпроса заслужава ли си.
300-400 оборота---3000-4000 Оборота ли имаш предвид?БЛАГОДАРЯ
има предвид че можеш да го свалиш с 200 оборота, примерно ако сега ти се включва на 3000об/мин. можеш да го направиш на 2800
п.с поне аз така мисля че е

Колеги с едни авери се чудихме какво да правим и единия има стара ШКОДА Чех 1.1 и решихме да я турбинираме(КАРБЮРАТОР Е)!Та така турбинирахме я!!!Добре е ,онзи ден я запалихме работи нормално кът и даваш газ турбината Много нали свири но само свири сложили сме буст контролер абе всичко кото е нужно(Дига на 0.1-0.2бара),та затова питаме за Гейта Какво да правиме, да пуснем повече бенз в карбуратора ли Съвети,приемаме от всеки,Утре сигурно ще слагаме по големи жиглиори и ще пуснем повече бенз друго предложение?????Моля само който сметне това което правим че е безмислено,смешно,тъпо и т.н просто да не пише!БЛАГОДАРЯ!
падаше голям смях от звука на турбото)Турбото е ККК К26 имахме и к14 ама го продадохме!
http://www.vbox7.com/play:1ef41fb1
http://www.vbox7.com/play:f08f5ac4(Тук кара момчето на което е шкодата и Майкаму протестираше нещо, несе смейте много
:D:D:D:D:D
mod edit: musura
падаше голям смях от звука на турбото)Турбото е ККК К26 имахме и к14 ама го продадохме!
http://www.vbox7.com/play:1ef41fb1
http://www.vbox7.com/play:f08f5ac4(Тук кара момчето на което е шкодата и Майкаму протестираше нещо, несе смейте много

mod edit: musura
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта