Ще съм благодарен и за мения за ремонта му, или насоки всякакви
Търся интеркулер за 1.9 tdi
- moncho8920
- Мнения: 291
- Регистриран на: Сря 20 фев 2008 1:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Търся интеркулер за 1.9 tdi
Колицата си е моя, обаче кулера е с дупка на пласмасата и с лепене не стана. Vento 1.9 tdi 1z 1994г.
Ще съм благодарен и за мения за ремонта му, или насоки всякакви
Ще съм благодарен и за мения за ремонта му, или насоки всякакви
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Я щракни една снимка на дупката ?
пс: малко жокери:
1. Ако е малка, и може да стане кръгла , иди на стругар да ти направи една тапа с едра резба която да навиеш там. Мажеш с лолиуретанов силикон преди това, като си обезмаслил предварително.
2. Ако е твърде голяма , правиш една ламаринка като капаче отгоре , като я оставяш с по сантиметър по дълга настрани. С дрелката дупчиш дупчици по краищата, обезмасляваш, мажеш пак с силикона и нитиш с нитачката .Така и така си решил да го хвърляш
Успех
ПС : Аз си залепих маркуча на интеркулера към самият кулер с полиуретанов силикон ( там е пластмаса и ARL-то много страдат от това) и вече година не е мръднало
пс: малко жокери:
1. Ако е малка, и може да стане кръгла , иди на стругар да ти направи една тапа с едра резба която да навиеш там. Мажеш с лолиуретанов силикон преди това, като си обезмаслил предварително.
2. Ако е твърде голяма , правиш една ламаринка като капаче отгоре , като я оставяш с по сантиметър по дълга настрани. С дрелката дупчиш дупчици по краищата, обезмасляваш, мажеш пак с силикона и нитиш с нитачката .Така и така си решил да го хвърляш
Успех
ПС : Аз си залепих маркуча на интеркулера към самият кулер с полиуретанов силикон ( там е пластмаса и ARL-то много страдат от това) и вече година не е мръднало
- moncho8920
- Мнения: 291
- Регистриран на: Сря 20 фев 2008 1:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Дупката е от порядака към 1см на 1см от едната (покъсата му страна). Ще снимам и ще кача снимки ама довечера
П.С. Имам и парчето, лепих с поксипол, като бях обезмаслил и почистил, (понеже колегите в една друга тема казаха че щом повече от 3000 об на трета четвърта и пета предавка неще, било от кулера). Така беше и на трета наду до 4200об и лепеното място изби.
П.С. Имам и парчето, лепих с поксипол, като бях обезмаслил и почистил, (понеже колегите в една друга тема казаха че щом повече от 3000 об на трета четвърта и пета предавка неще, било от кулера). Така беше и на трета наду до 4200об и лепеното място изби.
- moncho8920
- Мнения: 291
- Регистриран на: Сря 20 фев 2008 1:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- moncho8920
- Мнения: 291
- Регистриран на: Сря 20 фев 2008 1:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
moncho8920 написа:Дупката е от порядака към 1см на 1см.........
Вариантите са 2 :
1. Разпробиваш със свредло 12мм , и бягаш при един стругар да ти направи един винт с по широка глава (като шапчица) и по едра резба М12 (като за вида ) мажеш със силикона и навиваш.
Ако стената там е твърде тънка минаваш на вариант 2:
2. Разпилваш с пилата дупката да стане поне 10х15мм. Пак правиш въпросният болт, но този път с нормална резба и правоъгална глава а със същите размери. Мажеш дупката по ръбовете със силикон отвътре, мушкаш болта през дупката завърташ го на 90 градуса , слагаш една голяма шайба която да покрие цялата дупка и завиваш гайката.
За да ти е по лесно при монтажа направи болта по-дълъг, навий гайката със шайбата предварително до някъде , колкото да се покаже резбата отпред, където вече можеш да го държиш с клещи за да не превърта докато затягаш.
Ако не ти се разправя със стругар , може да използваш и обикновен болт М6, като му нахлузиш една широка шайба , която ще изпилиш вуншно по формата на дупката .
Ако пълк си намереш болт М10 от тия каруцарските, със резба до край...си късметлия
Стана цял ферман , но мисля че си ме разбрал
пс:Всякакви мвханични "чопления" по кулера само с прахусмукачка , защото ако попадне малко парченце вътре...от там в ДВИГАТЕЛЯ, което не е много страшно , но е нежелателно
Последна промяна от Dobromirski на Пон 05 май 2008 19:31, променено общо 2 пъти.
- moncho8920
- Мнения: 291
- Регистриран на: Сря 20 фев 2008 1:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Днес говорих с един майстор които прави капаците от алумин. При мен капака е от твърда пласмаса и още доста хора ми казаха за варианти но не всичко мога да опитам. За 150 лв. ще го направи и дава гаранция, че ще издържи защото прави и на тирове подобни работи.
"Dobromirski" - мерси за изчерпателните ти отговори, но ще търся втора ръка.
"Dobromirski" - мерси за изчерпателните ти отговори, но ще търся втора ръка.

- masterbench
- Мнения: 32
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 15:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- moncho8920
- Мнения: 291
- Регистриран на: Сря 20 фев 2008 1:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- moncho8920
- Мнения: 291
- Регистриран на: Сря 20 фев 2008 1:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: iwan33 и 60 госта



