

Спрях след 30 метра на 1 отбивка и гледам червото което излиза от двигателя и отива на към парното скъсано и всичко във вода.... Температурата беше 90градуса опитах се да подкарам но след 1км 100градуса спрях веднага свалих червото, късаше се като обелка на перелик скъсих го малко /точно кадето се захваща за цицката на двигателя/
Купих 2 скоби от един магазин, стегнах/с единствената отверка (звезда) която имам като ивентар/, обезвъздуших водния кръг и потеглих без проблемно само ,че бях в Перник а трябваше да стигна до Кюстендил и се притеснявах дали ще издържи червото..
и от там доиде въпроса ако качи на 110гр или там колко е нормата ,че нямам червен сектор ще светне ли лампата или звуков сигнал защото имаше опасност пак да се скъса и в движение да изтече водата и да прегрея двигателя
за маслото знам светне ли лампата се пуска и звуков сигнал
